Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Vælg et tv til konen

Support og hjælp til PC, Computer, bærbare og tablets
Hardware, software og meget andet
pendec

Re: Vælg et tv til konen

Indlæg af pendec » 04 feb 2018 17:31

triumph skrev:
04 feb 2018 09:48
og det har magic remote (Jeg ved dog ikke hvad den gør ifh til en alm fjernbetjening)
Magic remote fungerer som en slags pegepind på selve skærmen, og gør navigering enklere for dem som kan lide det, og svære for dem som hader det. Jeg hadede det på min gamle remote men bruger det selv mest nu, da jeg fik anden magic remote til mit tv. Nu er det ligesom bare sådan man gør, og jo jeg bruger da cursor tasten når pegepinden ikke virker.

De mindre modeller som kommer uden magic remote, har ofte ikke support for magic remote, så der er man tvunget til cursor funktionen hvor man selv styrer op/ned/højre/venstre. Det er så ikke sjovt at bruge når man skal skrive.


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: Vælg et tv til konen

Indlæg af Lintz » 09 feb 2018 13:10

:great: :great: :great:
20180209_130811.jpg
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
vinther2
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 440
Tilmeldt: 07 okt 2011 14:09
Mit fyr: Scotte 10 kw
Areal: 150
Brændsel: Vida Pellets
Årligt forbrug: Ca. 6 tons
Geografisk sted: Lolland
Givet likes: 50 gange
Modtaget likes: 47 gange

Re: Vælg et tv til konen

Indlæg af vinther2 » 09 feb 2018 17:43

Tillykke med skærmen, tror ikke du bliver skuffet.
LG er et godt mærke, og nu er jeg en gammel dreng, men før i tiden var der noget som hed National, det var et japansk mærke som bl.a. lavede spolebåndoptagere,og sådan en har jeg haft, virkelig kvalitet. Og såvidt jeg er orienteret, så er det National som nu hedder LG.
Har selv Samsung 7045 55 tommer, men skulle jeg ud at købe i dag, så var der, for mig, kun 2 fabrikanter jeg ville vælge imellem, enten LG eller Samsung.
Go` weekend.

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: Vælg et tv til konen

Indlæg af Lintz » 11 feb 2018 10:53

triumph skrev:
04 feb 2018 10:24
Der er ingen opsigelses periode. Man betaler for en måned, hvis man opsiger inden månends afslutning, så så stopper abonnementet der.
Netflix , Viaplay, og de fleste andre streamingtjenester er faktisk meget fair på det område
Nu var der jo 3 mdr. viaplay med i købet og da jeg aldrig har hafr noget streaming tjenste før oprettede jeg mig som bruger ved viaplay - Dagen før koden kom som vi skulle bruge for at få de 3 mdr. gratis.
- Så galdte tilbuddet ikke da det kun er for nye brugerer.

Oprettede en ny i konens navn og nedlagde min uden problemer - Så må give dig ret, de er vist meget fair på det område.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5464
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 402 gange
Modtaget likes: 420 gange

Re: Vælg et tv til konen

Indlæg af triumph » 11 feb 2018 11:40

Efter at have benyttet mine gratis 3 md, der fulgte med TVét. Prøvede jeg at oprette en ny gratis periode i konens navn/email. (jeg havde købt en cromecast, hvor der fulgte 3 md netflix med)
Den gik dog kun i nogle dage, da de kunne se IP adressen havde modtaget en gratis prøveperiode


pendec

Re: Vælg et tv til konen

Indlæg af pendec » 11 feb 2018 12:12

triumph skrev:
11 feb 2018 11:40
Efter at have benyttet mine gratis 3 md, der fulgte med TVét. Prøvede jeg at oprette en ny gratis periode i konens navn/email. (jeg havde købt en cromecast, hvor der fulgte 3 md netflix med)
Den gik dog kun i nogle dage, da de kunne se IP adressen havde modtaget en gratis prøveperiode
Man kan da håbe at os på landet med mobilt internet, så slipper for den begrænsning, jeg har ikke samme ip (desværre) på TDC 4g . Men fedt nok at høre, det var jeg ikke opmærksom på de gjorde.

Sendte de en email, hvor de gjorde opmærksom på dette og ip adresse sammenhæng?

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5464
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 402 gange
Modtaget likes: 420 gange

Re: Vælg et tv til konen

Indlæg af triumph » 11 feb 2018 12:20

pendec skrev:
11 feb 2018 12:12
Man kan da håbe at os på landet med mobilt internet, så slipper for den begrænsning, jeg har ikke samme ip (desværre) på TDC 4g . Men fedt nok at høre, det var jeg ikke opmærksom på de gjorde.

Sendte de en email, hvor de gjorde opmærksom på dette og ip adresse sammenhæng?
Jeg kan sku dårligt huske det, tror nok det stod på tv skærmen da jeg skulle afspille

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: Vælg et tv til konen

Indlæg af Lintz » 11 feb 2018 12:28

pendec skrev:
11 feb 2018 12:12
Man kan da håbe at os på landet med mobilt internet, så slipper for den begrænsning, jeg har ikke samme ip (desværre) på TDC 4g . Men fedt nok at høre, det var jeg ikke opmærksom på de gjorde.

Sendte de en email, hvor de gjorde opmærksom på dette og ip adresse sammenhæng?
Jamen - det med ip-adresse hænger da ikke slavisk samme med pc.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

pendec

Re: Vælg et tv til konen

Indlæg af pendec » 11 feb 2018 13:27

Lintz skrev:
11 feb 2018 12:28
Jamen - det med ip-adresse hænger da ikke slavisk samme med pc.
Imod internet, altså imod Viaplay, jo. internt kan du have mange, men du har på adsl forbindelse mange gange den samme i flere år. Min firma forbindelse har jeg betalt mig til det pga vpn og andet. Jeg siger ikke man ikke kan have dynamisk offentlig ip på adsl men det afhænger af selskabet.

Brugeravatar
Oldgaard
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 aug 2007 12:29
Mit fyr: Scotte 16kw Blackstar 1016 V7 :)
Areal: 250
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 4173
Dagligt forbrug: hmm aner der ikke
Årligt forbrug: nu må vi se ;)
Geografisk sted: Sorø
Givet likes: 34 gange
Modtaget likes: 27 gange
Kontakt:

Re: Vælg et tv til konen

Indlæg af Oldgaard » 18 feb 2018 12:22

Nu vi har gang i tråd med tv ;)
Fruen i huset mener det er på tide vi skifter vores ud, med et større ( 55") har faktisk besluttet ud fra tråden at det bliver et LG
Spørgsmålet : kan sku ikke se om der er pip ( picture in picture) på nogle af dem, sad og fik tanken, nu når der åbenbart er browser i det, så kunne det være dejligt, hvis man på det lille billede ( pip) kunne se kameraet i gårdspladsen, når man alligevel sad og så fjernsyn

Lintz : nu du åbenbart har det nyeste tv af os, har dir pip ?
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig

Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm


Besvar