Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Vælg et tv til konen

Support og hjælp til PC, Computer, bærbare og tablets
Hardware, software og meget andet
pendec

Re: Vælg et tv til konen

Indlæg af pendec » 18 feb 2018 13:21

Oldgaard skrev:
18 feb 2018 12:22
kan sku ikke se om der er pip ( picture in picture) på nogle af dem,
De har for nyligt tilføjet en APP, ja en app, som giver muligheden for at se 2 kanaler samtidig. De kalder det "multi-view", så kan man se 2 forskellige indgange på sin skærm og skiffte mellem dem. Der er ikke 2 tunere i mit tv , så jeg ved ikke om det kan se 2 forskellige tv kanaler uden den ene er en boks tilsluttet en hdmi indgang.

Det skal også siges, jeg har en billigere 6 serie skærm, den har slet ikke den app, ved ikke hvorfor. Måske for billig. Så kikker i på LG, så prøv lige at kik på apps efter "multi-view", den er nok på deres OLED skærme men LCD skærmen jeg har, er app der ikke, så dobbeltcheck det.


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: Vælg et tv til konen

Indlæg af Lintz » 18 feb 2018 13:54

Oldgaard skrev:
18 feb 2018 12:22
Nu vi har gang i tråd med tv ;)
Fruen i huset mener det er på tide vi skifter vores ud, med et større ( 55") har faktisk besluttet ud fra tråden at det bliver et LG
Spørgsmålet : kan sku ikke se om der er pip ( picture in picture) på nogle af dem, sad og fik tanken, nu når der åbenbart er browser i det, så kunne det være dejligt, hvis man på det lille billede ( pip) kunne se kameraet i gårdspladsen, når man alligevel sad og så fjernsyn

Lintz : nu du åbenbart har det nyeste tv af os, har dir pip ?
Min kone har af og til pip icon_cheesygrin.gif

Men om tv´et har aner jeg ikke noget om - Skal lige have tjekket op på det.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Besvar