Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

WD TV Live Streaming Media Player

Support og hjælp til PC, Computer, bærbare og tablets
Hardware, software og meget andet
EJB
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 592
Tilmeldt: 18 mar 2012 17:50
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 181
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5900
Geografisk sted: Langeland
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 18 gange

WD TV Live Streaming Media Player

Indlæg af EJB » 24 jan 2016 00:08

Jeg har sådan en fætter, og ser Netflix med den.
Alt er i orden, dog ikke underteksterne, de er gule, som de åbenbart elsker dem i USA, men som vi ved bedst her i DK, så skal undertekster vises hvid på sort baggrund.
Som Netflix skriver så kan man ændre disse farver inde på sin profi, så det har jeg gjort, men det virker kun på min pc, ikke på WD TV live, og det er den jeg anvender for at se Netflix.
Jeg har henvendt mig til Netflix for at få hjælp, uden resultat, kan I hjælpe?
Jeg har opgivet at få hvide tekster med mit nuværende udstyr, hvad kan jeg anvende for at få det?
Cromeboks vil det være en løsning, eller har I andre forslag?


dannidines

Re: WD TV Live Streaming Media Player

Indlæg af dannidines » 24 jan 2016 03:35

Henvendelsen bør gå til Western Digital, da det er deres produkt du ønsker at ændre undertekster på ift. Netflix m.v.

Google "ændre farve på undertekster WD Live" og du kan downloade manualen hvor det står hvordan man gør

Brugeravatar
JLO
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 42
Tilmeldt: 14 jun 2014 20:46
Mit fyr: RTB 16 Kw 200kg. Magasin
Areal: 150
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Årligt forbrug: 5-6 Ton
Geografisk sted: Hjørring
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 7 gange

Re: WD TV Live Streaming Media Player

Indlæg af JLO » 24 jan 2016 09:30

Passer så ikke dannidines ;-)
EJB
Du går ind på NETFLIX : Min konto / MIN PROFIL / Underteksters udseende.
Der kan du ændre farverne, til lige præsis den farve du ønsker på dine undertekster :-)
Det har ikke noget med din WD Live at gøre, men skal klares Netflix "Min konto"
Du skal rette dette til alle de profiler/bruger som du har oprettet ved Netflix.




Mvh. Jesper Olsen.
Vedhæftede filer
netflix.jpg

dannidines

Re: WD TV Live Streaming Media Player

Indlæg af dannidines » 24 jan 2016 10:04

Hejsa :-)

Jamen altså, så tager jeg fejl - men mit svar var fordi jeg læste det første indlæg som det du skriver, ikke virkede..

På netflix kontoen ændre man (vil jeg mene) udseende for deres portal/interface. WD LIVE har sin egen App/interface, hvorfor jeg vil mene det skulle være på boksen..

Der er et afsnit i manualen der beskriver hvordan man ændre udseende for undertekster på WD LIVE, men om det ikke gælder for netflix delen, bip :-)

bare det virker, så er vejen dertil ligegyldig :-)
JLO skrev:Passer så ikke dannidines ;-)
EJB
Du går ind på NETFLIX : Min konto / MIN PROFIL / Underteksters udseende.
Der kan du ændre farverne, til lige præsis den farve du ønsker på dine undertekster :-)
Det har ikke noget med din WD Live at gøre, men skal klares Netflix "Min konto"
Du skal rette dette til alle de profiler/bruger som du har oprettet ved Netflix.




Mvh. Jesper Olsen.

jopa

Re: WD TV Live Streaming Media Player

Indlæg af jopa » 24 jan 2016 11:40

Netflix teksterne er gule undtaget pc, og kan ikke laves om.

I øvrigt så skrot WD TV Live Streaming Media Player og køb en MXQ player så behøver man ikke andet.
Ikke engang en tv pakke. Kan udbygges med Kodi og du kan se alverdens film og TV kanaler.
Kører på android.

https://www.youtube.com/watch?v=n8p8OjXyBpo


EJB
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 592
Tilmeldt: 18 mar 2012 17:50
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 181
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5900
Geografisk sted: Langeland
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 18 gange

Re: WD TV Live Streaming Media Player

Indlæg af EJB » 29 jan 2016 18:00

Undskyld mit fraværd, men har haft en del at se til.

Som jeg skrev anvender jeg WD tilsluttet mit TV, og denne anvender en app til Netflix.
Jeg har været igennem hele brugerfladen på WD-TV, men kan kun ændre størrelse på undertekster - ikke farver.

Så har jeg været inde i min brugerprofil for at rette farven på undertekster, dette kan ikke gøres på WD-TV, men skal gøres på PC.
Her står der så at når man retter farven på undertekster, så bliver det rettet på alle, men altså åbenbart ikke på WD-TV.

Med hensyn til den foreslåede MXQ player, så anvender den Android, hvilket betyder den også anvender en app til Netflix, kan man så rette farverne på undertekster her?

Grunden til at det virker på PC er at her anvendes Silverlight, så vidt jeg har forstået, og dette program kan ikke installeres på Android system?

Jeg er stadig i vildrede, for jeg ønsker at se Netflix på mit TV og ikke på PC.
Skal jeg så finde mig i de gule undertekster eller kan jeg f.eks. anvende en Chromeboks eller måske en stick med windows 10?

jopa

Re: WD TV Live Streaming Media Player

Indlæg af jopa » 29 jan 2016 18:13

EJB skrev: Med hensyn til den foreslåede MXQ player, så anvender den Android, hvilket betyder den også anvender en app til Netflix, kan man så rette farverne på undertekster her?

Ved det ikke da jeg har skrottet Netflix. Jeg kan jo se alle film også de aller nyeste, og Netflix har kun urgamle film som jeg ikke vil betale for.


Skal jeg så finde mig i de gule undertekster eller kan jeg f.eks. anvende en Chromeboks eller måske en stick med windows 10?
Sæt dog et HDMI kabel i dit TV og så i fjernsynet og du er kørende med underfarver i ønsket nuance :D

Brugeravatar
martin_b
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 957
Tilmeldt: 14 nov 2011 22:38
Mit fyr: Scotte 20 KW
Areal: 400 m2
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 6780
Dagligt forbrug: 45 kg / 3 kg
Årligt forbrug: 8 tons
Geografisk sted: Sønderjylland
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Re: WD TV Live Streaming Media Player

Indlæg af martin_b » 29 jan 2016 23:13

Ja, du er låst til de gule tekster. Jeg har efterhånden vænnet mit til det. Kan godt se det fede i det, faktisk. Jeg tror dog snart jeg køber en Lenovo Stick med Windows på og smækker den i hdmi-porten.
Scotte 20 kW, chip 6.76, OPOP Blackstar 30
VVB-prioritet *2-vejs* - trækstabilisator
Smedegaard Simflex 25-60 fast tryk, laveste setting
Opvarmer 400 m2 villa fra 1864 (to plan)
Onlinedata: http://www.holmbangsoe.dk/pillefyr og skyen: http://stokercloud.dk/dev/martinbangsoe.html

EJB
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 592
Tilmeldt: 18 mar 2012 17:50
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 181
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5900
Geografisk sted: Langeland
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 18 gange

Re: WD TV Live Streaming Media Player

Indlæg af EJB » 30 jan 2016 08:48

jopa skrev:Sæt dog et HDMI kabel i dit TV og så i fjernsynet og du er kørende med underfarver i ønsket nuance :D
Jamen min PC og mit TV befinder sig ikke i samme rum.

Det du henviste til tidligere i stedet for Netlix - det er vel ikke undertekstet på dansk, går jeg ud fra. Mit engelsk slår ikke til at kunne følge med i film uden undertekst.

Med hensyn til Chromecast, er der nogen der ved om man kan indstille farven på undertekster på den?

pendec

Re: WD TV Live Streaming Media Player

Indlæg af pendec » 30 jan 2016 09:18

Hvis undertekster i gul, er så stor en bekymring, er det så ikke bare lettere at få tv't fornyet, og huske at tv't også kan bruges som medie center, flere af dem har apps som PLEX der kan bruges, samsung har god understøttelse for mange medie formater osv.. Så hvide tekster er vel bedre? selvom det så kan koste 5000-10000 afhængig af smag, nogen synes det er småpenge andre well...


Besvar