Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Billig tablet

Support og hjælp til PC, Computer, bærbare og tablets
Hardware, software og meget andet
Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

Billig tablet

Indlæg af Tom_AT » 26 nov 2014 22:20

Satme ikke godt hvis processoren får kræft :D :P


triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5479
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 405 gange
Modtaget likes: 423 gange

Billig tablet

Indlæg af triumph » 26 nov 2014 22:33

Det er en 1,7 ghz processor. Den får netop ros for ydeevnen. Den er hurtigere end Samsung Galaxy note 3
Sakset fra anmeldelse
Cube Talk 9X Review: Performance monster

The Cube Talk 9X comes equipped with a Mediatek MT8392 chipset. This octa-core SoC feature 8 ARM Cortex A7 cores clocked at 1.7GHz and a Mali 450MP GPU. Seems familiar? Yes, this SoC is the tablet-optimized version of the MT6592 phone SoC.

To beginning with, we were a little worried, as it seemed unlikely this chipset could handle a 2k screen very well. Luckily we’ve been proven wrong with the tablet working remarkably well throughout the test. The Cube Talk 9X really is a potent tablet and proof that Mediatek know how to make a tablet SoC.

Comparing the performance of the Cube Talk 9X to a similar device running the popular Rockchips RK3188, and well there isn’t much of a comparisons! The Mediatek chip offers a smoother overall experience. It even beats the Onda V989 with Allwinner’s new ARM Cortex A80T!

2GB of RAM means there is no way a bottleneck and offers sufficient memory for pretty much every task you expect of the tablet. This is yet another proof for the fact that software optimization is far more important than an impressive spec-sheet.

Vedr. pengene tilbage;
Det jeg har haft bøvl med er at jeg havde bestilt børnetøj i en størrelse, og fået det i en anden størrelse. Så tog jeg et billede af mærkaten. Og fik pengene tilbage (da de ikke havde tøjet i rigtig størrelse) en anden gang var noget elektronik smadret. Der tog jeg også bare et billede. Det var også ok.
Det er Aliexspress der håndtere tvister, ikke leverandøren.
Jeg modtog lige en mail vedr. en ballonpumpe til en usd. Hvor de oplyste at leverandøren havde opført sig mistænkeligt, og at de var ved at undersøge sagen. Ved fejl ville jeg få penge refunderet. Dejligt proaktivt.
Men det er klart at hvis der er problemer der f.eks kræver reparation, så er det klart at den skal sendes tilbage.
Det er jeg ikke sikker på jeg får noget ud af. Hvis man skal være sikker skal den sendes "anbefalet" retur. Det koster 250 kr at sende en tshirt. Så det koster vel det dobbelte at sende en tablet. Så garanti og reklamation regner jeg ikke med at få

pendec

Billig tablet

Indlæg af pendec » 27 nov 2014 10:02

triumph skrev:Det er jeg ikke sikker på jeg får noget ud af. Hvis man skal være sikker skal den sendes "anbefalet" retur. Det koster 250 kr at sende en tshirt. Så det koster vel det dobbelte at sende en tablet. Så garanti og reklamation regner jeg ikke med at få
Nu er det en Android tablet, og folk brokker sig altid over support og varighed af denne, det er ikke altid særligt populært med support på kina tabletter som normalt ikke er markedsført i EU. Og så ryger supporten også hurtigt på dem.
Er det også noget du kan leve uden, hvis du ikke kan få custom firmware til denne.? Det kan jo være fedt også at kunne få en lollipop 5.1 måske om 6-8 måneder.

Brugeravatar
Zippo_RTR
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 82
Tilmeldt: 29 okt 2014 11:17
Mit fyr: 16kw Scotte Black Star 1016 v.7 styring
Areal: 210+10
Brændsel: Træpiller HJ pillen eller GM
Fremviser gerne i postnummer: 7323
Dagligt forbrug: 34 Kg.

Billig tablet

Indlæg af Zippo_RTR » 02 dec 2014 23:09

Lyder lækkert har du fået den??

Så du selv kan teste den?

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5479
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 405 gange
Modtaget likes: 423 gange

Billig tablet

Indlæg af triumph » 03 dec 2014 09:26

nej der er ca 1 mds leveringstid


Brugeravatar
Zippo_RTR
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 82
Tilmeldt: 29 okt 2014 11:17
Mit fyr: 16kw Scotte Black Star 1016 v.7 styring
Areal: 210+10
Brændsel: Træpiller HJ pillen eller GM
Fremviser gerne i postnummer: 7323
Dagligt forbrug: 34 Kg.

Billig tablet

Indlæg af Zippo_RTR » 03 dec 2014 11:33

Det er jo ikke altid man er enig med det der står på papiret, man skal som regel prøve det i praksis :D

Det er jo også forskel på hvad folk kan leve med :D

Men glæder mig til og høre nærmere.

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5479
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 405 gange
Modtaget likes: 423 gange

Billig tablet

Indlæg af triumph » 19 dec 2014 21:00

Fik den i går aftes.
Der var monteret en hel røvfuld kinesiske apps (kun med kinesiske tegn) Væk med dem
Dansk sprog og tastatur :great:
Andriod programmet er jo som Android programmer er :great:
Skærmbillede så noget grumset ud, af med skærmbeskyttelsesfilm. Så var skærmbilledet fint, dog knapt så lysstærk som en Appel Retsina.
Den er lynende hurtig. Der kan sættes tlf. simkort i.
De indbyggede 16 GB udvide jeg med ekstra memorycard (op til 64 GB).
Der hvor den falder en anelse igennem er at når man skal scrolle op/ned, så er det ligesom om at billedet kommer lidt efter finger, så får billedet fat på, og indhenter finger. Men knægten var begejstret, og til hans spil er der jo dejligt meget plads med 80 GB lager

pendec

Billig tablet

Indlæg af pendec » 19 dec 2014 21:20

triumph skrev:Fik den i går aftes.
Hvad er så samlet pris og fik PostDK så sine 160kr oveni?

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5479
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 405 gange
Modtaget likes: 423 gange

Billig tablet

Indlæg af triumph » 20 dec 2014 11:57

Nix. På toldseddel stod der "Digital billedramme" Værdi 12 usd. Så ingen told og moms :great:

pendec

Billig tablet

Indlæg af pendec » 20 dec 2014 12:15

triumph skrev:Nix. På toldseddel stod der "Digital billedramme" Værdi 12 usd. Så ingen told og moms :great:
og så fik du da en lille julegave der ;)


Besvar