Side 1 af 1

Problem med e-Boks app

: 30 jun 2020 11:04
af Ulrik
Jeg har problemer med min e-Boks app.
Samsung Galaxy s10

Jeg får følgende meddelelse når jeg åbner app'en.
Screenshot_20200630-105911.jpg
Nogle der kender en løsning?
Har afinstalleret og reinstalleret uden held.

Re: Problem med e-Boks app

: 30 jun 2020 11:48
af pendec
Prøv at slå dit wifi fra, når du åbner app. Det kunne tyde på en firewall begrænsning, eller så har du en erhvervs telefon og de har begrænset din telefon på udgående trafik? Bruger du outlook eller lign. med installeret admin certifikat så din telefon kan styres remote?

edit: Det kan også være klokken som ikke er korrekt, så når tid på telefon ikke matcher serveren, så fejler certifikat?

Re: Problem med e-Boks app

: 30 jun 2020 16:15
af john_madsen
jeg har oplevet det samme for en 14 dage siden. Der var fejlbeskrivelsen deres kluntede måde at fortælle at jeg skulle afinstallere og så installere appen på telefonen igen.

Re: Problem med e-Boks app

: 30 jun 2020 16:41
af Ulrik
Det var pokkers. Jeg var ret sikker på at jeg havde prøvet at af- og genindstallere.
Denne gang virkede det 👍
Men jeg havde også 2 e-Boks apps installeret 😁

Tak for hjælpen