Tilbud på RTB pillefyr

Spørgsmål vedr. RTB samt det tilbehør der laves til RTB pillefyret
pendec

Re: Tilbud på RTB pillefyr

Indlæg af pendec »

thermik skrev: 22 jan 2020 21:07 Iøvrigt er der en kompressor med og går ud fra der er plads til at slutte den til uden der skal udvides noget !
Skal ikke gøre mig klog på dette men jeg mener at kompressor sættes til styring så den kan tænde/slukke, så du kommer i nærheden af den på et tidspunkt, mener jeg. Måske , hvordan ved jeg ikke, jeg var ikke der hvor vvs'r rodede hos naboen, det tog ham flere dage :shock:

pendec

Re: Tilbud på RTB pillefyr

Indlæg af pendec »

Når man nu giver firmaets navn en chance, så giver det sig selv lidt at kalder sig "outlet", som oftest er udgået varer som der opkøbes og kan sælges billigt, synes flere af de vare på siden er minus 50-60%, så værd at se på :)
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5481
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 424 gange

Re: Tilbud på RTB pillefyr

Indlæg af triumph »

rtb.png
RTB er også på kampange hos Brd. Dahl til 19.500 + moms (10 kw uden silo)
thermik
Stoker VII
Stoker VII
13
Indlæg: 292
Tilmeldt: 09 jan 2011 16:31
Mit fyr: RTB Fumus 10 kw
Areal: 130 m2
Brændsel: pillefyr
Fremviser gerne i postnummer: 9240
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: ?
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tilbud på RTB pillefyr

Indlæg af thermik »

triumph skrev: 22 jan 2020 21:34 rtb.pngRTB er også på kampange hos Brd. Dahl til 19.500 + moms (10 kw uden silo)
Er vi ikke enige om det er en og samme model som denne ? https://www.hedestoker.dk/6146-rtb-fumu ... suger.html
pendec

Re: Tilbud på RTB pillefyr

Indlæg af pendec »

thermik skrev: 22 jan 2020 21:39 Er vi ikke enige om det er en og samme model som denne ? https://www.hedestoker.dk/6146-rtb-fumu ... suger.html
Nu har du nuppet billeder :) Men check produkt nummer på kassen og lad google finde det for dig?

Det er i hvert fald med røgsuger den du har fået, da kassen sagde FUMUS

Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
12
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Har takket: 271 gange
Blevet takket: 361 gange
Kontakt:

Re: Tilbud på RTB pillefyr

Indlæg af lamborg »

Tillykke med dyret :-)
At vare nummer ikke passer med leverandørens nr er fordi det er privat label . Hvis de har samme ean nr kan sanistål jo ikke finde ud af hvad der er deres og hvad de har solgt til en BB kunde dirkete til levering fra deres lager. Det er der ikke noget sært i .
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB
pendec

Re: Tilbud på RTB pillefyr

Indlæg af pendec »

lamborg skrev: 23 jan 2020 05:17 At vare nummer ikke passer med leverandørens nr er fordi det er privat label . Hvis de har samme ean nr kan sanistål jo ikke finde ud af hvad der er deres og hvad de har solgt til en BB kunde dirkete til levering fra deres lager. Det er der ikke noget sært i .
Når jeg har købt Danfoss vvs part numre, så kunne jeg da søge på google og finde varen i alle de butikker som sælger den? Så der må da være noget rigtigt i at bruge part nr til at søge på. Og jeg fandt jo også det nummer som der er købt, bare som restsalgs vare, og ikke på deres side , da lager vel var solgt, og så igen, var teksten ikke et match , da der ikke stod FUMUS det er korrekt.
Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
12
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Har takket: 271 gange
Blevet takket: 361 gange
Kontakt:

Re: Tilbud på RTB pillefyr

Indlæg af lamborg »

Ja hans tekst er noget sludder men det er meget være med hans såkaldte priser . Her fusker han virkelig :-)
Her taler jeg om hans tilbud på RTB 30 fumus
Læg mærke til at den listepris han referere til er incl 320 l silo og moms . Hans er jo uden silo og derfor vil man kunne købe uden silo de fleste andre steder til ca 41000 incl moms. Og når han så regner besparelsen ud så bruger han sit tal uden moms at fratrække listepris med moms . Skide smart :-). Den rigtige beparelse må være 12200 men det er jo stadigvæk en god slat selv uden skønmaleri men stadigvæk kun det halve :-)

Nettopris pr. stk
22.990,00 DKK 28.737,50 DKK inkl. moms
Listepris (1 stk) 47.665,00 DKK
Nettopris (1 stk) 22.990,00 DKK
Du sparer (1 stk) 24.675,00 DKK
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB
pendec

Re: Tilbud på RTB pillefyr

Indlæg af pendec »

lamborg skrev: 23 jan 2020 15:23 Den rigtige beparelse må være 12200 men det er jo stadigvæk en god slat selv uden skønmaleri men stadigvæk kun det halve :-)
Lige præcis det, har jeg også hørt være besparelsen , så du har helt ret, siden synger måske lidt for sin syge moster men jeg synes tilbuddene er forsvarlige men måske ikke enorma men gode nok
pendec

Re: Tilbud på RTB pillefyr

Indlæg af pendec »

Fik lige kigget på siden sammen med en bekendt, og der blev rejst nogle advarselslamper.

Priser fremgår ex.moms, det koster dyrt hos forbrugerombudsmanden, når han henvender sig til private og ikke opkræver CVR nummer, så skal den korrekte pris fremhævet være inkl. moms.

Annoncerede rabatter skal matche den annoncerede pris og være korrekt ud fra produktet man henviser til.

Så mon ikke de snart får en henvendelse fra forbrugerombudsmanden, og en b'øde hvis de ikke retter ind efter henvendelsen. :)
Der er i hvert fald andre firmaer som før har fejlagtigt skrevet ex.moms det kostede da lidt.

https://www.forbrugerombudsmanden.dk/fi ... uden-moms/
Det er ikke tilstrækkeligt at oplyse, at priser er ”ex moms”, hvis markedsføringen også retter sig mod forbrugerne

Besvar