Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af pendec » 27 apr 2019 10:06
Indlæg af pille bruger » 27 apr 2019 10:37
pendec skrev: ↑27 apr 2019 10:06 Jeg har hjulpet en i området med sit nye RTB pillefyr , og her har vi så sat ny kode på via app på mobilen. Nu er problemet at han ikke kendte koden som den loggede ind med automatisk på tablet på RTB, og nu kan han ikke bruge den nye admin kode som er skiftet på mobilen. Admin koden virker fint på mobil, bare ikke på selve pillefyr lokalt hvor det står. VVS'r som satte det op, har ikke skrevet det op nogen steder, og jeg synes ikke jeg kan finde hjælp i nogen manual til dette, udover hvordan han kommer på stokercloud men det er jo så ikke muligt, da han kun kan tilgå den som gæst. Hvad gør han forkert, og hvordan får han koden nulstillet på sit pillefyr lokalt?
Indlæg af pendec » 27 apr 2019 12:19
pille bruger skrev: ↑27 apr 2019 10:37 Gå ind via den mobil hvor koden er, og lav den om til en han kan huske. Derefter kan han gå ind på sin tablet og via StokerCloud
Indlæg af pendec » 13 maj 2019 10:28
Tilbage til "RTB Pillefyr"