Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af carlsen » 04 feb 2019 22:27
Indlæg af Bigfoot » 05 feb 2019 10:11
Indlæg af Bmosen » 08 feb 2019 08:57
Indlæg af carlsen » 13 feb 2019 22:13
Indlæg af pille bruger » 14 feb 2019 08:33
carlsen skrev: ↑13 feb 2019 22:13 Hej igen Undskyld det sene livstegn. Jeg har ændret kompressorrens og det har hjulpet lidt. I mandags var siloen ved at være tom og vi kørte de sidste piller ud i sække og rensede siloen for smuld. I går fik vi 10 tons friske piller fra Guldager (premiun) piller. Smeden har udskiftet bagplade på brænder, ny blæser, ny fotocelle og lavet om på den renselem under herden. NBE har dog ændret bagpladen så fotocellen sidder længere nede og eltænderen sidder ud for hullet. Fik samlet fyret og startede op, 4 timer senere så jeg en alarm på varm brænder, p.. . Ned og tjekke, intet at se , startede op igen og så i morges en tilsvarende alarm P.. . Ned og tjekke igen intet at se. Startede fyret igen og det har nu kørt siden, hmmm. Ændrede dog kompressorrens fra 60 kg til 30 kg, om det er det ved jeg ikke. Jeg tror ikke at chefen har lyst til at aflønne mig for at bruge piller i sække, så det må kunne køre som vi får dem nu. Hvis nogen har lyst til at tjekke er den på cloud: 30332 Mvh Carlsen
Indlæg af carlsen » 14 feb 2019 22:29
Tilbage til "RTB Pillefyr"