Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Åben hus hos MGM i WE

Spørgsmål vedr. MGM samt det tilbehør der laves til MGM pillefyret
Besvar
flemming25
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 10
Tilmeldt: 14 okt 2010 12:54

Åben hus hos MGM i WE

Indlæg af flemming25 » 18 sep 2018 20:57

Skal i med til åbent hus hos MGM her i weekenden. Mange gode tilbud http://www.mgm-pillefyr.dk/


pendec

Re: Åben hus hos MGM i WE

Indlæg af pendec » 19 sep 2018 11:38

Har ikke set deres MGM-Easy før nu og til den gode pris der, den kunne da være spændende nok, når mit fyrrum ikke er så stort, så det er opad der kræves plads. Og så er den jo nede i et prisslag , som er rimeligt.

Der er dog en masse spørgsmål man kan stille , synes jeg, så lad os nu se om den er spændende nok.

flemming25
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 10
Tilmeldt: 14 okt 2010 12:54

Re: Åben hus hos MGM i WE

Indlæg af flemming25 » 19 sep 2018 18:39

Vind en palle træpiller. via FB

bennylar
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 587
Tilmeldt: 09 dec 2014 19:11
Mit fyr: scotte 16kw 2004, v4.99
Areal: opvarmer 240kvm.
Brændsel: piller
Årligt forbrug: ca 5 ton.
Geografisk sted: sønderjylland
Givet likes: 104 gange
Modtaget likes: 42 gange

Re: Åben hus hos MGM i WE

Indlæg af bennylar » 19 sep 2018 18:43

det Easy ligner godt nok mine forældres Thermorossi til en forveksling... bortset fra farven og at display sidder lidt anderledes.. så håber da kvaliteten er bedre ellers er der en der bliver fattig... :wink: :wink: icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil.. icon_cheesygrin.gif

bennylar
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 587
Tilmeldt: 09 dec 2014 19:11
Mit fyr: scotte 16kw 2004, v4.99
Areal: opvarmer 240kvm.
Brændsel: piller
Årligt forbrug: ca 5 ton.
Geografisk sted: sønderjylland
Givet likes: 104 gange
Modtaget likes: 42 gange

Re: Åben hus hos MGM i WE

Indlæg af bennylar » 19 sep 2018 18:45

flemming25 skrev:
19 sep 2018 18:39
Vind en palle træpiller. via FB

hva er FB... ? :wink:
sjovt at alle konkurrencer skal den vej igennem, tror ikke firmaer ved at nogle bare ikke gider den side.. så er man vist udelukket for at deltage..? :great:
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil.. icon_cheesygrin.gif


Brugeravatar
MichaelK
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4672
Tilmeldt: 20 okt 2007 03:15
Mit fyr: BioWin 100 Eksklusiv
Areal: ca. 300kvm.
Brændsel: Træpiller 6 mm.
Fremviser gerne i postnummer: 8410
Årligt forbrug: ca 5,5 t.
Geografisk sted: Feldballe-Djursland
Givet likes: 334 gange
Modtaget likes: 333 gange

Re: Åben hus hos MGM i WE

Indlæg af MichaelK » 19 sep 2018 18:54

bennylar skrev:
19 sep 2018 18:45
hva er FB... ? :wink:
sjovt at alle konkurrencer skal den vej igennem, tror ikke firmaer ved at nogle bare ikke gider den side.. så er man vist udelukket for at deltage..? :great:
Næh, helt enig. Ofte er konkurrencer ikke købsbetingede, med de burde så
sandelig heller ikke være betingede af en konto på Fjæsbook :evil: :evil: :evil:

»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«

Citat: Mark Twain

pendec

Re: Åben hus hos MGM i WE

Indlæg af pendec » 19 sep 2018 19:08

bennylar skrev:
19 sep 2018 18:43
det Easy ligner godt nok mine forældres Thermorossi til en forveksling... bortset fra farven og at display sidder lidt anderledes.. så håber da kvaliteten er bedre ellers er der en der bliver fattig... :wink: :wink: icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif
Kan du uddybe, du ser ud til at kende problemer med dette, under andet navn? Garantien har vel dækket? så kan man vel ikke blive fattig?, og jeg synes den ligner ja, og så er firmaet allerede i Danmark med pille/brændeovne, så det ville da være godt at høre om erfaringer.

bennylar
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 587
Tilmeldt: 09 dec 2014 19:11
Mit fyr: scotte 16kw 2004, v4.99
Areal: opvarmer 240kvm.
Brændsel: piller
Årligt forbrug: ca 5 ton.
Geografisk sted: sønderjylland
Givet likes: 104 gange
Modtaget likes: 42 gange

Re: Åben hus hos MGM i WE

Indlæg af bennylar » 19 sep 2018 20:29

pendec skrev:
19 sep 2018 19:08
Kan du uddybe, du ser ud til at kende problemer med dette, under andet navn? Garantien har vel dækket? så kan man vel ikke blive fattig?, og jeg synes den ligner ja, og så er firmaet allerede i Danmark med pille/brændeovne, så det ville da være godt at høre om erfaringer.
nu ved jeg ikke om det er den samme, men som skrevet ligner den på en prik... (næsten). skal jo ikke afskrække folk eller gøre det dårligt, kender det jo ikke, MGM altså.

cirk. pumpe og eks. beholder sidder i fyret, det er igen samme system og eks.beholder er ikke stor nok i Thermorossi….. kan så ikke skiftes til større da pladsen ikke tillader dette... igen en stor fejl...

jo der var garanti på og havde forhandleren ikke afhjulpet problemerne så havde han nok skullet opereres for et pillefyr i maven... :wink:

MEN SOM SAGT VED JEG IKKE OM DET ER SAMME FABRIKANT... :) (sorry for stor skrift) så vil ikke gøre det MGM dårligt... de andre modeller kører jo fint..


men tror faktisk jeg har skrevet lidt om det Thermorossi fyr herinde for nogle år siden...

men jeg er så også vant til en scotte der bare kører og har gjort dette i 14 år, har ikke brugt 2000 kr ialt i de år på dele...
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil.. icon_cheesygrin.gif

bennylar
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 587
Tilmeldt: 09 dec 2014 19:11
Mit fyr: scotte 16kw 2004, v4.99
Areal: opvarmer 240kvm.
Brændsel: piller
Årligt forbrug: ca 5 ton.
Geografisk sted: sønderjylland
Givet likes: 104 gange
Modtaget likes: 42 gange

Re: Åben hus hos MGM i WE

Indlæg af bennylar » 19 sep 2018 20:33

MichaelK skrev:
19 sep 2018 18:54
Næh, helt enig. Ofte er konkurrencer ikke købsbetingede, med de burde så
sandelig heller ikke være betingede af en konto på Fjæsbook :evil: :evil: :evil:
de burde lave den så man kan melde sig på deres hjemmeside, det kan bestemt ikke være svært.. :wink:
intet er umuligt for den der ikke skal lave det selv... spar på strømmen, kør en rigtig (4.2 td diesel) bil.. icon_cheesygrin.gif

pendec

Re: Åben hus hos MGM i WE

Indlæg af pendec » 19 sep 2018 20:52

Dette er så om Åbent hus og jeg har lagt mit svar i den anden tråd jeg har lavet


Besvar