Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

mgm juniour

Spørgsmål vedr. MGM samt det tilbehør der laves til MGM pillefyret
Besvar
smukkesigne
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 30 aug 2017 20:08

mgm juniour

Indlæg af smukkesigne » 30 aug 2017 20:12

er der andre her inde der har haft problemmer med at den sender flammer ud gennem indsug røret og nogle gange
er der også røg ud gennem det


mgmone
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 575
Tilmeldt: 06 aug 2012 08:54
Modtaget likes: 60 gange

Re: mgm juniour

Indlæg af mgmone » 31 aug 2017 08:00

Hej 5267xxxx
Beklager den lidt upersonlige stil, men da det er det taletidskort du gemmer dig bag, vælger jeg at bruge det navn.
Hvis du har problemer og ønsker hjælp og fortsat ønsker anonymitet må du følge følge de svar jeg har givet dig på sms.
Hvis du ønsker hjælp herfra og ikke vil bevarer din anonymitet må du tage telefonen når jeg ringer i samme sekund du sender smser. Jeg har lidt svært ved at sende hjælp når jeg hverken har navn eller adresse.
Hvis du ikke ønsker hjælp herfra, men ønsker hjælp af din sælger må du sende mig en kopi at din faktura på mail@mgm.dk så skal jeg sende besked til din sælger om at kontakte dig.
Hilsen Karsten
P.S. Hvis der virkelig er problemer med røg fra indsugning, skyldes det at luft under tænding står alt for lavt, eller at der ikke er fri adgang for luft til fyrrum.
Hilsen Karsten
Tekniker hos MGM-pillefyr.dk
Bestyrer af biostoker.dk

smukkesigne
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 30 aug 2017 20:08

Re: mgm juniour

Indlæg af smukkesigne » 31 aug 2017 20:57

kan du sende mig de opsætnings tal der skal bruges ved optænding.


kedler ståer de kan tilgåes med smart tlf og på net opkobling dette har vi så heller aldrig fået nogle oplysninger på hvordan det skal sættes op kan du ikke lige skrive hvad app hedder og hvordan det skal sættes op har du ikke et link til og vise opsætning til det


Besvar