Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

kontakt til mgm Karsten her i julen

Spørgsmål vedr. MGM samt det tilbehør der laves til MGM pillefyret
Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

kontakt til mgm Karsten her i julen

Indlæg af Tom_AT » 26 dec 2014 18:56

pendec skrev:Er det det ren reklame tråd den her? eller er der en dybere mening med at smide rundt med flair for noget som ingen vil beskrive.

Vi kan jo altid sige, at det er godt han svarer på telefonen når det går så dårligt som det gør, det er vel at vende på måtten ;)
JEg synes ærligt talt din kommentar er lidt usmagelig.
Der bliver spurgt efter hjælp på et tidspunkt hvor der ofte ikke er hjælp at få. Og alligevel kommer hjælpen frem.
Gem du nu bare sølvpapirshatten væk til engang i det nye år. Den skulle nødigt blive for slidt. Hvem ved om du får brug for den igen engang :wink:


newpas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1713
Tilmeldt: 06 nov 2011 13:28
Mit fyr: MGM15 Årg 2007
Areal: 150+kælder
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9870
Dagligt forbrug: For stort men kræves
Årligt forbrug: 510sæk/år=8T
Geografisk sted: Nordjylland/Hørmested
Givet likes: 35 gange
Modtaget likes: 13 gange

kontakt til mgm Karsten her i julen

Indlæg af newpas » 26 dec 2014 20:00

Ja det er jo nok ikke god kutyme at skrive, men: Pendec det er sgu en sølle kommentar! :cry:

pendec

kontakt til mgm Karsten her i julen

Indlæg af pendec » 26 dec 2014 20:17

newpas skrev:Ja det er jo nok ikke god kutyme at skrive, men: Pendec det er sgu en sølle kommentar! :cry:
Well, jeg er nu af den holdning at sølle er når folk får hjælpen men giver den ikke videre til andre som kunne bruge den, så er tidspunktet og måden beskeden gives, nok så malplaceret.

Man kan tage lige så meget man ønsker men give, det manglede lige her, så faldt der lige et par af de grove af i farten. Ser ingen grund til at pakke den mere ind.

meier
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 118
Tilmeldt: 27 nov 2012 23:53
Mit fyr: MGM Junior 2013 model
Areal: 128
Brændsel: 8mm Piller
Dagligt forbrug: 16kg
Geografisk sted: Frederikshavn
Givet likes: 4 gange

Re: kontakt til mgm Karsten her i julen

Indlæg af meier » 25 okt 2015 11:59

Gammel tråd ... men vil sgu lige tilføje .. min MGM junior var gået ud juleaftens morgen dvs den 24 - jeg smed en sms da jeg ikke ville ringe - og 5 min efter var Karsten i røret - og fik på en halv times tid guidet mig med voltmeter, ekstra ledning osv til at bypasse mit print - og vupti så var der varme igen - DET ER SGU SERVICE DER SPARKER RØV !! .. Det 1 år gamle fyr havde jeg faktisk ikke købt af ham, men han havde installeretdet.
Go Weekend ....
___________________________

Nu med grillbakke luftsolfanger:
viewtopic.php?f=121&t=22432


Besvar