Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Mgm 15 Burn out og fan malfunction

Spørgsmål vedr. MGM samt det tilbehør der laves til MGM pillefyret
Besvar
Pixelshooter
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 9
Tilmeldt: 14 sep 2014 15:07
Mit fyr: Mgm 15
Areal: 260
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 7830

Mgm 15 Burn out og fan malfunction

Indlæg af Pixelshooter » 27 okt 2014 19:47

Hej

Er der andre her der har version 1.00 beta installeret, siden jeg har fået den installeret har jeg døjet med med burn out og fan malfunction, ml. 6-8 gange i døgnet, hvis der er en af jer der har samme software installeret vil jeg gerne om jeg må se jeres indstillinger, inden jeg fik det nye software installeret havde jeg "Kun" 1 til 2 burnout i døgnet, den har kun enkelte gange kørt over et døgn uden nedbrud, så jeg frygter efterhånden vinteren.


mgmone
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 575
Tilmeldt: 06 aug 2012 08:54
Modtaget likes: 60 gange

Mgm 15 Burn out og fan malfunction

Indlæg af mgmone » 28 okt 2014 06:41

Hej Tommy
I søndags kunne jeg i nogle få timer tilgå din styring over nettet, jeg blev ikke færdig med at trimme den. Siden søndag har jeg flere gange søgt at til gå dit fyr men forbindelsen er ikke god, hvis du vil sætte min fan low op på 82, vil det hjælpe på FAN mail funktion, jeg kommer forbi dit fyrrum iløbet af ugen og foretager den sidste trimning.
Hilsen Karsten
Hilsen Karsten
Tekniker hos MGM-pillefyr.dk
Bestyrer af biostoker.dk

Brugeravatar
John Skov Jensen
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 5003
Tilmeldt: 02 maj 2009 20:40
Mit fyr: Atmos DC40GD
Areal: sammenlagt 350 m2
Brændsel: Bøg
Fremviser gerne i postnummer: 8370
Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
Modtaget likes: 440 gange

Mgm 15 Burn out og fan malfunction

Indlæg af John Skov Jensen » 28 okt 2014 09:37

Pixelshooter skrev:Hej

Er der andre her der har version 1.00 beta installeret, siden jeg har fået den installeret har jeg døjet med med burn out og fan malfunction, ml. 6-8 gange i døgnet, hvis der er en af jer der har samme software installeret vil jeg gerne om jeg må se jeres indstillinger, inden jeg fik det nye software installeret havde jeg "Kun" 1 til 2 burnout i døgnet, den har kun enkelte gange kørt over et døgn uden nedbrud, så jeg frygter efterhånden vinteren.
Hvorfor skriver du at "jeg frygter efterhånden vinteren" du får det til at lyde som om du er ladt helt i stikken? Men din forhandler er jo allerede adviseret og igang med at hjælpe dig. Som jeg læser det var han allerede igang da du oprettede denne tråd, eller?
Det ville nok have oplyst din tråd noget mere hvis du havde nævnt dette indledningsvis

Pixelshooter
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 9
Tilmeldt: 14 sep 2014 15:07
Mit fyr: Mgm 15
Areal: 260
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 7830

Mgm 15 Burn out og fan malfunction

Indlæg af Pixelshooter » 28 okt 2014 21:47

Hej John Skov Jensen

Har du sådan et fyr eller har du andet du kan byde ind med, at Karsten er i gang skal da ikke afholde mig fra, at søge, at løse
problemet, eller kigge i en andens indstillinger, det er da dybt godnat, at jeg skal oplyse om, at Karsten er i gang, det er ok selv, at søge oplysninger, det kunne jo være at der lå et eller andet i indstillingerne som stod forkert, kunne jeg se det ud af en andens indstillinger ville jeg jo spare Karsten for en tur forbi, jeg er glad for Karsten prøver at løse problemet, men han har jo også travlt, så kunne jeg selv forsøge at gøre noget ved problemet ville det jo
være ideel for alle. Jeg tror da, de fleste der for første gang har købt et nyt pillefyr og aldrig har haft pillefyr, ville blive en kende nervøs over at den ikke kan kører vedvarende, men stopper hver 3-5 time efter sidste software opdatering, med en fejlmelding, med de temperature vi har nu er det jo til at leve med, men det vil det sgu ikke være ved -20 grader og stiv vind fra vest, dette er ikke skrevet fordi jeg er utilfreds med fyret, for det er jeg ikke, men da jeg samtidig rejser en del, skal jeg være rimelig sikker på at den kører nogenlunde derudaf uden de store problemer. Derfor mit spørgsmål Hr. Jensen og hop så over i din egen sandkasse.

Pixelshooter
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 9
Tilmeldt: 14 sep 2014 15:07
Mit fyr: Mgm 15
Areal: 260
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 7830

Mgm 15 Burn out og fan malfunction

Indlæg af Pixelshooter » 28 okt 2014 21:56

Karsten, vedr. minimum fan speed så står den på 82, så din indstillingsforsøg er åbenbart gået igennem, men du har ret, der er dårlig forbindelse til fyret, skal have flyttet den repeater så tættere på routeren, men nok om det, vi ses senere på ugen.


Brugeravatar
John Skov Jensen
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 5003
Tilmeldt: 02 maj 2009 20:40
Mit fyr: Atmos DC40GD
Areal: sammenlagt 350 m2
Brændsel: Bøg
Fremviser gerne i postnummer: 8370
Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
Modtaget likes: 440 gange

Mgm 15 Burn out og fan malfunction

Indlæg af John Skov Jensen » 28 okt 2014 22:09

Pixelshooter skrev:Hej John Skov Jensen

Har du sådan et fyr eller har du andet du kan byde ind med, at Karsten er i gang skal da ikke afholde mig fra, at søge, at løse
problemet, eller kigge i en andens indstillinger, det er da dybt godnat, at jeg skal oplyse om, at Karsten er i gang, det er ok selv, at søge oplysninger, det kunne jo være at der lå et eller andet i indstillingerne som stod forkert, kunne jeg se det ud af en andens indstillinger ville jeg jo spare Karsten for en tur forbi, jeg er glad for Karsten prøver at løse problemet, men han har jo også travlt, så kunne jeg selv forsøge at gøre noget ved problemet ville det jo
være ideel for alle. Jeg tror da, de fleste der for første gang har købt et nyt pillefyr og aldrig har haft pillefyr, ville blive en kende nervøs over at den ikke kan kører vedvarende, men stopper hver 3-5 time efter sidste software opdatering, med en fejlmelding, med de temperature vi har nu er det jo til at leve med, men det vil det sgu ikke være ved -20 grader og stiv vind fra vest, dette er ikke skrevet fordi jeg er utilfreds med fyret, for det er jeg ikke, men da jeg samtidig rejser en del, skal jeg være rimelig sikker på at den kører nogenlunde derudaf uden de store problemer. Derfor mit spørgsmål Hr. Jensen og hop så over i din egen sandkasse.
Hallo lille ven
Du har da vist fået det fejl ben ud af sengen.
Du trænger vist til en krammer. :cheers:
Og så skal du læse Emma gad' s bog om takt og tone, det vil klæde dig at tale ordentligt.


Besvar