Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Fremvisning SJÆLLAND Pellux 100

Spørgsmål vedr. Pellux samt det tilbehør der laves til Pellux pillefyret
Besvar
Brugeravatar
Rene Laursen
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 27
Tilmeldt: 02 dec 2014 13:40
Mit fyr: NIBE/VØLUND Pellux 100 30KW
Areal: 341 + 94 + 151
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Årligt forbrug: 7-8,5 Tons
Geografisk sted: Slagelse

Fremvisning SJÆLLAND Pellux 100

Indlæg af Rene Laursen » 17 jan 2015 15:24

Hej alle, jeg er nået til punktet hvor jeg har gerne vil se et Pellux 100 live hos en privat, og dermed få lidt reel brugererfaring ift. sælgersnask fra hurtige VVS-Sælgere.

Bor i Slagelse er der nogen på Vestsjælland der har mod på at fremvise sit fyr mod en kold øl eller to??

Hilsen René Laursen


nemocharley

Fremvisning SJÆLLAND Pellux 100

Indlæg af nemocharley » 23 jan 2015 07:05

hej - prøv at søg under brugerforum og skriv en pb til nærmeste pellux ejer - de er ikke så aktive på forum, som scottefolkene.

nemocharley

Fremvisning SJÆLLAND Pellux 100

Indlæg af nemocharley » 23 jan 2015 07:19

der er blandt andet oxen i holbæk området.

mchlbk
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12 feb 2013 23:00
Mit fyr: Luft/vand Vølund F2120 + VVM310
Areal: 270 m2
Brændsel: Varmepumpe + brænde til hygge
Årligt forbrug: Endnu ukendt.
Geografisk sted: Odsherred
Givet likes: 30 gange
Modtaget likes: 7 gange

Fremvisning SJÆLLAND Pellux 100

Indlæg af mchlbk » 01 feb 2015 21:01

nemocharley skrev:hej - prøv at søg under brugerforum og skriv en pb til nærmeste pellux ejer - de er ikke så aktive på forum, som scottefolkene.

Det er fordi Pellux bare kører uden brok. ;)

nemocharley

Fremvisning SJÆLLAND Pellux 100

Indlæg af nemocharley » 01 feb 2015 21:04

Det lader til at være rigtigt :)

Men der står jo også mange flere scotter derude. Det kunne være sjovt at vide hvor mange der egentlig stod af de fyr vi tit nævner herinde - mgm, scotte, rtb, pellux, bioheat m.fl


dannidines

Fremvisning SJÆLLAND Pellux 100

Indlæg af dannidines » 02 feb 2015 06:00

Jeg spurgte Ulrik om mulighed for, i søge funktionen, at sætte "gnyf" i fyr mærke samt evt. model - så kan søgefunktionen trække på de brugere med fyrdata udfyldt og når man søger hjælp kan man målrettet søge brugere frem med det fyr ens henvendelse handler om.

Evt. Også angive afstand fra ens eget område (postnummer)... Jeg syntes der var en god ide ifm. "hvor køber I gode piller" "samkøb af piller (læs)" "hjælp, reservedele" "fyrspark" o.l.

Men om det var muligt kan jeg ikke huske, men flere end den bruger skal syntes om ideen før det er energien værd at lave tænker jeg:)

Men alt andet lige, "fyrdata" kunne måske bruges til at trække antal registrerede fyr af hvert mærke på stokerpro.dk :)

nemocharley

Fremvisning SJÆLLAND Pellux 100

Indlæg af nemocharley » 02 feb 2015 06:41

ja den med fyrdata kunne måske bruges - men brugerne skal så blive væsentlig bedre til at skrive hvilket fyr de har - med mere ende 15000 brugere er der jo statistisk grundlag for at kunne udtale sig med lidt mere autoritet - omkring antal/defekter.


Besvar