Fejl på Montering af fyr eller?

Spørgsmål vedr. Pellux samt det tilbehør der laves til Pellux pillefyret
Razor1984
Stoker II
Stoker II
13
Indlæg: 35
Tilmeldt: 09 mar 2011 17:23
Mit fyr: Pellux 100
Areal: 140
Brændsel: DLG Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8680
Dagligt forbrug: 6-20 kilo
Årligt forbrug: 5 Tons
Geografisk sted: Østjylland Ry ved Århus.
Blevet takket: 1 gang

Fejl på Montering af fyr eller?

Indlæg af Razor1984 »

Ja er bare om man gider for de relativ små penge, men ved jo jeg har ret, for er jo ikke min pligt at ha forstand på tryk og modtryk på et skorsten, når jeg beder et udaftil prof. vvs firma om at monterer noget der skal virke.

nemocharley

Fejl på Montering af fyr eller?

Indlæg af nemocharley »

ja jeg er helt enig.

desværre er det jo sådan, at det ofte er pengene og ikke om man har ret, som afgør hvorvidt der bliver en sag. Min fornemmelse er at der er folk som spekulerer i netop det forhold.
Razor1984
Stoker II
Stoker II
13
Indlæg: 35
Tilmeldt: 09 mar 2011 17:23
Mit fyr: Pellux 100
Areal: 140
Brændsel: DLG Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8680
Dagligt forbrug: 6-20 kilo
Årligt forbrug: 5 Tons
Geografisk sted: Østjylland Ry ved Århus.
Blevet takket: 1 gang

Fejl på Montering af fyr eller?

Indlæg af Razor1984 »

Tror med den holdning ejeren af firmaet har så er det sådan noget man tænker i. Men jeg har lagt en fin bedømmelse af hans firma på trustpilot og sendt en kopi af beskeden fra trustpilot til hans email, så kan han jo tænke lidt over det på skrift. Jeg har samtidigt sendt anmeldelsen til vølund, så de ikke anbefaler hans firma til andre kunder. ;)
nemocharley

Fejl på Montering af fyr eller?

Indlæg af nemocharley »

jeg studser i øvrigt lidt over at de har et billede og tekst til det nu hedengangne ph12, 23 og 47 fyr - men når du klikke på billedet så popper pellux 100 op - det virker sgu ikke helt færdigbagt.
nemocharley

Fejl på Montering af fyr eller?

Indlæg af nemocharley »

men razor - kører fyret som det skal - efter i har hevet de midterste retardere ude?

Razor1984
Stoker II
Stoker II
13
Indlæg: 35
Tilmeldt: 09 mar 2011 17:23
Mit fyr: Pellux 100
Areal: 140
Brændsel: DLG Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8680
Dagligt forbrug: 6-20 kilo
Årligt forbrug: 5 Tons
Geografisk sted: Østjylland Ry ved Århus.
Blevet takket: 1 gang

Fejl på Montering af fyr eller?

Indlæg af Razor1984 »

Nej det ser da lidt mærkeligt ud, hvor køber i andre reservedele til pellux, nu vil jeg jo ikke benytte dem jeg har købt fyret af længere ;)

Det kører super godt, den kører på 55 grader stort set konstant, og den slukker kun for at rense, har aldrig været mere glad for min Pellux :D Den bruger dog et par sække mere om ugen i forhold til før, men skal måske ha skruet lidt ned for blæseren?
nemocharley

Fejl på Montering af fyr eller?

Indlæg af nemocharley »

hedestoker er et godt bud - de er ordentlige ude på heden.
triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
12
Indlæg: 5480
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Har takket: 405 gange
Blevet takket: 423 gange

Fejl på Montering af fyr eller?

Indlæg af triumph »

nemocharley skrev:altså jeg ville gå videre med det her til en advokat, ifald du med sikkerhed kan påvise de ikke har indfriet garantiaftalen. At der tilmed kan være tale om en montering som kan være farlig gør jo bare sagen værre.
På arbejdet fik jeg en advokat til at skrive et brev på 1 side, til en leverandør. Pris 13.500 kr.
I morges sagde de i radioen, at den gennemsnitlige timepris for en advokat er 2500 kr/t + moms.
Det kan man sku købe meget isokern for. Så mon ikke det var bedre at finde en mindelig løsning med VVS Experten ?
Razor1984
Stoker II
Stoker II
13
Indlæg: 35
Tilmeldt: 09 mar 2011 17:23
Mit fyr: Pellux 100
Areal: 140
Brændsel: DLG Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8680
Dagligt forbrug: 6-20 kilo
Årligt forbrug: 5 Tons
Geografisk sted: Østjylland Ry ved Århus.
Blevet takket: 1 gang

Fejl på Montering af fyr eller?

Indlæg af Razor1984 »

Triumph: Jo tror jeg helt sikkert også, de har jo løst problemet, men de mener ikke at det er noget som er deres fejl, på trods af det er dem som har stået for montering af hele systemet. Så er ikke fordi der skal nyt skorsten til det fungere jo super godt nu :)

De mener jo bare de skal have dobbelt betaling, både for montage og så for bagefter at løse fejl som de selv har være skyld i ;)

Jeg kunne tjene mange penge på den slags hvis man bare laver en masse fejl ude ved kunderne, og bag efter tager fuld betaling for at løse de problemer man selv har skabt ;)
nemocharley

Fejl på Montering af fyr eller?

Indlæg af nemocharley »

har du betalt den regning?

Besvar