Vølund / Barlinek

Spørgsmål vedr. Pellux samt det tilbehør der laves til Pellux pillefyret
Besvar
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Vølund / Barlinek

Indlæg af Lintz »

Hej alle med Vølund erfaring...

Et ældre ægtepar i nabolaget har lige fået installeret et helt nyt Vølund pillefyr - Vist nok sidste skud på stammen.
Jeg lånte dem nogle sække Barlinek til at starte op på...Efter en uge må de og montør give fortabt.
Påstanden er at Barlinek ikke kan bruges i Vølund - De har nu lånt nogle sække Samba-piller som kører fint.........Kan det virkelig være rigtigt ????
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
bobzinen
Stoker VII
Stoker VII
11
Indlæg: 278
Tilmeldt: 25 sep 2012 21:09
Mit fyr: Pellux 100 m iltstyring
Areal: 205 kvm + 30 kvm r
Brændsel: Piller 6 mm
Fremviser gerne i postnummer: 6310
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 6310 Broager Downtown Sønderjylland
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 2 gange

Vølund / Barlinek

Indlæg af bobzinen »

Lintz skrev:Hej alle med Vølund erfaring...

Et ældre ægtepar i nabolaget har lige fået installeret et helt nyt Vølund pillefyr - Vist nok sidste skud på stammen.
Jeg lånte dem nogle sække Barlinek til at starte op på...Efter en uge må de og montør give fortabt.
Påstanden er at Barlinek ikke kan bruges i Vølund - De har nu lånt nogle sække Samba-piller som kører fint.........Kan det virkelig være rigtigt ????
Jeg har futtet 2 paller Barlinek 8 mm i mit Vølund helt uden problemer så tror problemet må findes andet steds
To forgive the Terrorists is up to God
But to send them to him is up to me
Vladimir Putin
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Vølund / Barlinek

Indlæg af Lintz »

bobzinen skrev:
Jeg har futtet 2 paller Barlinek 8 mm i mit Vølund helt uden problemer så tror problemet må findes andet steds
Min personlige mining er også at det er indstillingerne det er galt med - men kender ikke noget til Vølund - Så vil ikke være alt for påstålig over for dem.....Og hvis de er tilfreds med Samba-pillen så fred være med det.
.............MEEEEN alligevel....Hvorfor skulle den ikke kunne køre med Barlinek ???
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Besvar