EcoTeck MONICA/FRANCESCA

Alt om pilleovn og træpilleovn
Ecoteck, Calimax, MCZ osv
Besvar
KristensenM
Stoker I
Stoker I
7
Indlæg: 8
Tilmeldt: 06 nov 2016 12:55
Blevet takket: 3 gange

EcoTeck MONICA/FRANCESCA

Indlæg af KristensenM »

Hej Allesammen....

jeg er ny herinde så ved ikke om jeg ligger mit spørgsmål i den rigtige kategori...
ret mig endelig hvis jeg laver nogen fejl....

Nå men any way...

min lillebror har lige købt hus og der er en ældre men fin pilleovn af mærket EcoTeck Monica (5-tast styring) samt en EcoTeck Francesca (7-tast styring)

men nu er det sådan at hans Monica er begyndt at opfører sig mærkeligt...
den har vendt tal og bogstaver på hovedet og spejlvendt...
har læst her på sitet at man kan ændre det inde i tekniker menuen...

så nu er det jeg vil hører om der er nogen der ligger inde med en manual på tekniker menuen til begge pilleovne...?

jeg ved at der er nogen der har den men de svare ikke...
jeg har efterspurgt den i følgende tråd:
Ecoteck Francesca justering

på forhånd mange tak for hjælpen

//Morten

evt. send manual til min mail: KristensenM@gmail.com

KristensenM
Stoker I
Stoker I
7
Indlæg: 8
Tilmeldt: 06 nov 2016 12:55
Blevet takket: 3 gange

Re: EcoTeck MONICA/FRANCESCA

Indlæg af KristensenM »

Er der slet ingen der kan hjælpe...?
Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
12
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 796 gange

Re: EcoTeck MONICA/FRANCESCA

Indlæg af Lintz »

KristensenM skrev:Er der slet ingen der kan hjælpe...?
Hej KristensenM - Og velkommen til - Selv om det selvfølgelig er lidt siden du har tilmeldt dig.

Selvfølgelig lidt ærgerlig at du ikke har fået svar på dit spørgsmål men kan se at der har været pt 390 visninger på denne tråd så nogle har da været inde og kigge - og hvis de havde et svar var de også helt sikker kommet med det.

Hvis du lægger mærke til den tråd som du henviser til er der også mange der spørger - men meget få der svarer - Så måske det ikke er så kendt en ovn.

Jeg kender heller intet til den - Men med hensyn til at den viser spejlvendt. Har I prøvet at tage strømmen fra den i et stykke tid - Det er nogle gange det kan gøre underværker.

Håber at du finder svar herinde - Vores brugere står som regel på spring for at hjælpe - Hvis de kan....
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
KristensenM
Stoker I
Stoker I
7
Indlæg: 8
Tilmeldt: 06 nov 2016 12:55
Blevet takket: 3 gange

Re: EcoTeck MONICA/FRANCESCA

Indlæg af KristensenM »

Hej Lintz....

Undskyld det MEGET sene svar....

Ja jeg havde prøvet alt muligt blandt andet også dit foreslag med at tage strømmen fra samt at tage Backup-Batteriet fra samtidig i håb om at den kunne nulstille styringen....

løsningen var "desværre" at få en tekniker ud som kunne opdatere styringen hvilket løste problemet....

/KristensenM
Lintz skrev: 15 jan 2017 15:48 Hej KristensenM - Og velkommen til - Selv om det selvfølgelig er lidt siden du har tilmeldt dig.

Selvfølgelig lidt ærgerlig at du ikke har fået svar på dit spørgsmål men kan se at der har været pt 390 visninger på denne tråd så nogle har da været inde og kigge - og hvis de havde et svar var de også helt sikker kommet med det.

Hvis du lægger mærke til den tråd som du henviser til er der også mange der spørger - men meget få der svarer - Så måske det ikke er så kendt en ovn.

Jeg kender heller intet til den - Men med hensyn til at den viser spejlvendt. Har I prøvet at tage strømmen fra den i et stykke tid - Det er nogle gange det kan gøre underværker.

Håber at du finder svar herinde - Vores brugere står som regel på spring for at hjælpe - Hvis de kan....

Besvar