Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

ekoheat 900 resonans lyd

Alt om pilleovn og træpilleovn
Ecoteck, Calimax, MCZ osv
Besvar
burhan
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 09 maj 2014 14:19

ekoheat 900 resonans lyd

Indlæg af burhan » 09 maj 2014 14:32

Hej er der nogen herinde der har problemer med deres ekoheat 900 at der opstår resonans lyd bla. Ved opstart og om aften nu har jeg klaget over 100 gange til eko power som mener at der ikke nok træk er min skorsten og bla. At jeg har en brændeovn nogen der har det samme problem. Da de ikke tøj at garanter at en isokern i skorsten vil hjælpe. Hvad Gøre man ved dette, når de ikke kan give en bedre vejledning. Da skorstensfejer siger at det vil hjælpe kun ved at skorsten ikke bliver våd?? Nogen mam skal tage fat i. Pillefyret er købt igennem Andresen bioenergi i Flemming. De vil sætte et nyt fyr op. Mod betaling for dette. Kan det passe at jeg skal betale for noget som man har klaget fra dag 1 af stået til siden d 15. Januar 2014 jeg ligger ikke en krone mere.... De har dårligt vejledet mig fra starten bar sat det op. Og nu kommer de med at du skal have en anden skorsten , og fjerne brændeovn com on og ikke nok med det så skulle jeg ligepludsli have stære kedel yderligere 10.000 som er forkert monteret. Det går bar godt. Et vænlig sjæl da vil hjælpe mig??? Tak


Brugeravatar
Djursland
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 123
Tilmeldt: 13 apr 2012 21:15

ekoheat 900 resonans lyd

Indlæg af Djursland » 15 aug 2014 19:16

hvis jeg ikke tager meget fejl så er det et pillefyr og ikke en pilleovn og der a forkert sted du har lagt dig indlæg

men sæt en røgsuger på toppen af din skorsten så er problemet væk

jeg kender en der har gjort det samme nemlig og der forsvandt hans bulrene
Ecoteck HR 100

nemocharley

ekoheat 900 resonans lyd

Indlæg af nemocharley » 15 aug 2014 19:41

Har de tilbudt at sætte en ny ekoheat op eller er det et andet fyr? Hvis det er en ny ekoheat, så må de da kunne redegøre for hvad forskellen skulle være ift. den ekoheat du har nu.

Jeg håber det løser sig for dig.


Besvar