Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Ny styring på Bioheat?

Spørgsmål vedr. BioHeat samt det tilbehør der laves til BioHeat pillefyret
Besvar
nemocharley

Ny styring på Bioheat?

Indlæg af nemocharley » 19 feb 2015 20:30

Er der nogen som ved om der er kommet ny styring på bioheat. Og hvad den evt. kan?

Den gamle styring - hvilke muligheder havde den? Timer?. Vvb-prio?


dannidines

Ny styring på Bioheat?

Indlæg af dannidines » 19 feb 2015 20:40

Heps Nemo,

Se dette link:
http://www.passat.dk/Page.aspx?PageID=5 ... wMenu=True

og dette link:
http://www.passat.dk/Page.aspx?PageID=5 ... wMenu=True

Det er begge billeder af Bioheat 149 - men designet er forskelligt, så der må da være kommet en opgraderet version - gransker lige nettet efter specs :-)

edit: faldt lige over reservedele til Bioheaten og med fare for at skuffe, så benytter Passat, som NBE, Linix gearmotor til fødesneglen.. Bare en sjov info syntes jeg :-)

nemocharley

Ny styring på Bioheat?

Indlæg af nemocharley » 19 feb 2015 22:13

mange tak :)

Stokerpiller
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 15 feb 2015 11:20

Ny styring på Bioheat?

Indlæg af Stokerpiller » 20 feb 2015 11:29

nemocharley skrev:mange tak :)
Hej er bioheat ellers ikk et ok fyr ??

nemocharley

Ny styring på Bioheat?

Indlæg af nemocharley » 20 feb 2015 12:12

jo det tror jeg da bestemt det er - her på forum har jeg ikke hørt mange klager over det - prøv at scroll lidt gennem indlæggene i dets underfora.

Jeg synes man får lidt mere for færre penge med MGM, men Bioheat er jo et dansk produkt, med et ret omfattende servicenetværk, hvilket vægter højest for nogle købere.


Stokerpiller
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 15 feb 2015 11:20

Ny styring på Bioheat?

Indlæg af Stokerpiller » 20 feb 2015 12:28

nemocharley skrev:jo det tror jeg da bestemt det er - her på forum har jeg ikke hørt mange klager over det - prøv at scroll lidt gennem indlæggene i dets underfora.

Jeg synes man får lidt mere for færre penge med MGM, men Bioheat er jo et dansk produkt, med et ret omfattende servicenetværk, hvilket vægter højest for nogle købere.
Ja okay har godt læst lidt om MGM med ved ikk hvor godt det er jeg er ny her inde er på ud kig efter et pillefyr har kigget på scotte men syntes der er for mange fejl på dem har også kigget på twinheat er et noget dyr fyr men Tor det er et rigtig godt fyr man hør ikk mange klager på det

nemocharley

Ny styring på Bioheat?

Indlæg af nemocharley » 20 feb 2015 13:46

jeg går ud fra det er CPi12 du har kigget på - husk det er et regulært stokerfyr (og ja det er nok en af de bedste på det danske marked)

- du kan evt oprette en ny tråd under 'Hvilket Pillefyr skal jeg vælge' så skal du nok få en masse svar - men husk at udfylde din profil - bolig areal, ønsker til fyret, budget osv.

Rassu
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 32
Tilmeldt: 05 mar 2012 21:10

Ny styring på Bioheat?

Indlæg af Rassu » 24 feb 2015 22:01

Hej jeg har en bioheat og er rigtige god tilfreds med den. Synes det køre rigtige godt nem og betjene. kan se at passat nu har sat prisen ned. Så den er jo også nede i et pris leje, som alle andre træpillefyr. Kan klart anbefale en bioheat.

nemocharley

Ny styring på Bioheat?

Indlæg af nemocharley » 24 feb 2015 22:13

Hvad kan den gamle styring på Bioheaten - timer, vvb-prio osv?


Besvar