Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

nye priser på bioheat

Spørgsmål vedr. BioHeat samt det tilbehør der laves til BioHeat pillefyret
Jens J
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 121
Tilmeldt: 20 okt 2014 21:29
Mit fyr: Passat bioheat
Areal: 180
Brændsel: Piller
Geografisk sted: Nordvest jylland
Modtaget likes: 5 gange

nye priser på bioheat

Indlæg af Jens J » 11 dec 2014 21:24

Hej

kan godt holde med dig i passat hjemme side ikke er sådan fyldestgørende med info,

tænkte om nogle modeller fyr kan bruges i andre lande uden jeg ved noget om det, og derfor de stadig er på deres hjemme side

passat bære præg af at det er et gamle smede firma som ikke er gearet til privat kontakt og de info som vi søger, kontra salg til erhverv

priser skulle komme ned omkring en 40 kilo for en 15kw, så vidt jeg høre på det, kommer de derned eller der under mon så ikke de kan sælge lidt flere af dem


nemocharley

nye priser på bioheat

Indlæg af nemocharley » 11 dec 2014 21:33

det burde de, selvom konkurrencen er hård - jeg synes det er godt fyr til de penge - og kommer det i en opdateret version til 40k, så er det jo bare endnu bedre.

nemocharley

nye priser på bioheat

Indlæg af nemocharley » 21 dec 2014 19:28

Er der forresten nogen som ved om den nye Bioheat 45kw er kommet i handlen, og om der er ændret væsentligt på de nye bioheat-modeller (et større pillemagasin ville være en god ting f.eks)

Jens J
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 121
Tilmeldt: 20 okt 2014 21:29
Mit fyr: Passat bioheat
Areal: 180
Brændsel: Piller
Geografisk sted: Nordvest jylland
Modtaget likes: 5 gange

nye priser på bioheat

Indlæg af Jens J » 21 dec 2014 19:32

He He ja et større magasin ville nu nok været et hit på sådan en hvis den skal køre max gas, skal du ha dig sådan en fætter

nemocharley

nye priser på bioheat

Indlæg af nemocharley » 21 dec 2014 19:37

nej men jeg kender en som stadig kigger på pillefyr - og han vil have et dansk produkt.

jeg tænkte bare at hvis de lavede en 45kw så var 80kg magasin jo ikke meget - men det presser self. folk til at købe fjernlager.

ved du forresten om Passat nogensinde gjorde alvor af at lave et forhøjet magasin til den oprindelige Bioheat? - jeg kan huske jeg så en reklame for det.


Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

nye priser på bioheat

Indlæg af Tom_AT » 21 dec 2014 19:42

nemocharley skrev:nej men jeg kender en som stadig kigger på pillefyr - og han vil have et dansk produkt.

jeg tænkte bare at hvis de lavede en 45kw så var 80kg magasin jo ikke meget - men det presser self. folk til at købe fjernlager.

ved du forresten om Passat nogensinde gjorde alvor af at lave et forhøjet magasin til den oprindelige Bioheat? - jeg kan huske jeg så en reklame for det.
Så skal du nok ikke fortælle ham at Passat er 50% ejet af et kinesisk firma icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif

nemocharley

nye priser på bioheat

Indlæg af nemocharley » 21 dec 2014 19:45

I know. NBE, KSM, Twinheat og hvem ellers? er vel mere danske - oder was?

Tom_AT
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4113
Tilmeldt: 20 nov 2009 17:09
Mit fyr: Blacksmith Combi Classic 18 / Atmos DC25
Areal: 182
Brændsel: Piller, Flis og brænde
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Geografisk sted: Kvorning, midt mellem Randers og Viborg.
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 47 gange

nye priser på bioheat

Indlæg af Tom_AT » 21 dec 2014 19:50

Hm tjaa.. NBE får vel også lavet ting i udlandet.

Men jeg tror Twinheat og KSM begge er 100% danskejet og produceret. Men ikke 100% sikker :)

nemocharley

nye priser på bioheat

Indlæg af nemocharley » 21 dec 2014 19:52

twinheat får noget lavet i Litauen.

Jens J
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 121
Tilmeldt: 20 okt 2014 21:29
Mit fyr: Passat bioheat
Areal: 180
Brændsel: Piller
Geografisk sted: Nordvest jylland
Modtaget likes: 5 gange

nye priser på bioheat

Indlæg af Jens J » 21 dec 2014 20:16

nemocharley skrev:nej men jeg kender en som stadig kigger på pillefyr - og han vil have et dansk produkt.

jeg tænkte bare at hvis de lavede en 45kw så var 80kg magasin jo ikke meget - men det presser self. folk til at købe fjernlager.

ved du forresten om Passat nogensinde gjorde alvor af at lave et forhøjet magasin til den oprindelige Bioheat? - jeg kan huske jeg så en reklame for det.
nu er den jo ret høj i forvejen, så der bliver lidt langt op med piller, hvis den bliver forhøjet, jeg har ikke set de der forhøjet magasiner, jeg fik fat i original ny pille suger til en passat bioheat på dba til billig penge, så det er bla. derfor jeg skal have en passat, de fås også uoriginal som må kunne mokkes på,
Ham jeg købte den af havde haft en passat bioheat, i 4 år, var meget glad for den, renset den 2 gange om året og fyldt piller i, ingen problemer
er det er slot i skal ha fyret op siden du tænker lidt på en 45kw


Besvar