Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Mobilstryring

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
Besvar
balder0601
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 21
Tilmeldt: 06 nov 2013 08:21
Mit fyr: Ekoheat 900
Areal: 120
Fremviser gerne i postnummer: 5850
Geografisk sted: Midtfyn

Mobilstryring

Indlæg af balder0601 » 23 apr 2016 16:23

Hej alle

Er der nogen der ved, om der kommer en mobilstyring til Ekoheaten, så det evt. kan komme lidt på omgangshøjde med andre fyr på markedet?

Jeg mener at der har været tale om, at det evt. ville komme, men det er vel ikke sket endnu?


Brugeravatar
H.S
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 909
Tilmeldt: 11 aug 2007 20:36
Mit fyr: Windhager BioWin2 med pille sug
Areal: 220
Brændsel: Træpiller 6 mm
Fremviser gerne i postnummer: 8362
Årligt forbrug: Ca 5 t Tror jeg
Geografisk sted: Hørning
Givet likes: 26 gange
Modtaget likes: 44 gange
Kontakt:

Re: Mobilstryring

Indlæg af H.S » 23 apr 2016 19:21

Hej
Hvis den kan køre med samme SMS styring som BioMax så kommer der snart noget ;-) (via WiFi til egen hjemmeside)
dog nok overvågning hvor fyrets drift kan følges som jeg lige pt. kan se giver styring ikke mulighed
for justering den vej (Taget fra ud fra BioMax)

Beta tester søges snart i Årrhus / Horsens området ;-) (selve delen på server bliver open dog med et SDK så man nemt kan komme igang)
Henrik Schack
Projekt teknikker www.windhager.dk
Windhager Nordic +45 4038 3498 Direkte +45 2366 9190

Joshva
Stoker V
Stoker V
Indlæg: 188
Tilmeldt: 27 sep 2012 18:40
Mit fyr: Ekoheat 900
Areal: 170

Re: Mobilstryring

Indlæg af Joshva » 06 maj 2016 08:48

Hej
Jeg har netop fået et brev fra Ekopower hvor de tilbyde et modul som kan sættes fast på printet.

Man kan tilgå fyret og få oplyst status ect. Desuden får man en alarm hvis der en en fejl på systemet og desuden får man tilsendt en sms når magasinet går under 50 kg.

Prisen er 2495 men går stadig om jeg vil bruge det på fyret. Jeg har idag installeret en webkamaera så jeg kan tilgå fyret og se om det kører (lyser op når der er fejl på displayet) og det nye modul kan ikke tænde for fyret hvis der har været en fejl. Her skal man fysisk ned og tænde for fyret og så synes jeg egentlig jeg lige så godt kan bruge mit webkamera til det

Joshva


Besvar