Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Ekopower runger og larmer

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
Besvar
Soylant
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 16 okt 2015 19:56

Ekopower runger og larmer

Indlæg af Soylant » 16 okt 2015 19:59

Hej

Har lige færdig monteret mit nye Ekopower pillefyr og er i gang med optænding, det hele ser ud til at kører som det skal, men er det normalt det skal runger fuldstændig sindssygt og når jeg tager askeskuffen ud ligger der vand i den


Brugeravatar
kovas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1749
Tilmeldt: 10 feb 2012 09:06
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 160+40
Brændsel: Polar Power 8mm
Dagligt forbrug: 22,19 dec 15
Årligt forbrug: 4992 år 2016
Geografisk sted: Løgstør
Modtaget likes: 17 gange

Re: Ekopower runger og larmer

Indlæg af kovas » 16 okt 2015 22:12

Soylant skrev:Hej

Har lige færdig monteret mit nye Ekopower pillefyr og er i gang med optænding, det hele ser ud til at kører som det skal, men er det normalt det skal runger fuldstændig sindssygt og når jeg tager askeskuffen ud ligger der vand i den
Hej Soylant,
Det er ikke mange oplysninger du kommer med. Men hvis du selv har sat det op så: Er det den sidste version software. (1.72) Er det den rigtige keddeltype som er tastet ind i styringen? Angående vand i askeskuffen så tag alle de retardere ud som sidder i røgkanalen. det vil sikkert også hjælpe på det der buldren. Det er absolut ikke normalt at den overhoved runger. Hvid du har taget retarderne ud d og det ikke er nok for at komme af med bulderen så gi den lidt på røgsuger generelt indtil det holder op. Det er lidt svært at skrive mere når man ikke ved hvad du kan om di nye fyr. Men spørg bare hvis du ikke forstår hvad jeg skriver.
Mange hilsner Kovas.

Nu med 4900w solceller på taget.Fronius 3,5kw inverter.
1. år produceret 4782kwh år 2014= 4657kwh, år 2015=4656kwh

Besvar