Udvidet garanti på Ekoheat

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
Besvar
jakob40004000
Stoker IV
Stoker IV
12
Indlæg: 141
Tilmeldt: 22 jan 2012 13:18
Mit fyr: Ecoheat 900
Areal: 147
Brændsel: Flex Heat 6 mm
Fremviser gerne i postnummer: 8600
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: 5-7
Blevet takket: 1 gang

Udvidet garanti på Ekoheat

Indlæg af jakob40004000 »

... med hvad jeg ville kalde "en knap så heldig opstartsperiode" for Ekoheat produkterme, så er jeg sikkert ikke den eneste som har gruet for garantiens/reklamationens udløb (marts eller april for mig).. Jeg er derfor positivt overrasket over hvad jeg netop har set på Ekopowers webside.

"Udvidet garanti på Ekoheat pillefyr:
Ekopower yder fuld garanti på Ekoheat
i 3 år, og gennemtæringsgaranti i 5 år.
Efter 1. år er garantien begrændset til
reservedele, ikke udskiftning / montering.
El-tænder, Herd og foto sensor er ikke
omfattet af garantien. Garantien gælder også allerede solgte
anlæg, og regnes fra faturadato.

Se mere under service i top menuen. "

http://ekopower.dk/index.php?option=com ... 11&lang=da

:great: Ekopower


EDIT: Yderligere information:

http://ekopower.dk/index.php?option=com ... 25&lang=da

1.Garantien der gives af Ekopower ApS, fratager ikke forbrugeren adgang til at gøre et eventuelt ansvar eller krav, efter købeloven, gældende over for den sælgende forhandler, af produktet til forbrugeren.
2.For at opnå Ekopower´s udvidet garanti, skal forbrugerren altid henvende sig direkte til Ekopower på tlf.: 63407050 eller send en mail til post@ekopower.dk. Udenfor Ekopower´s normale åbningstider, gøres dette ved at sende en mail til service@ekopower.dk
3.Garantien gælder udelukkende for de af Ekopower leverede produkter.
4.Garantien dækker følgende fra installationsdatoen:
5.Omkostninger til udskiftning og reparation de første 12 måneder.
6.Reservedele i 3 år. Undtaget er dog el-tænder, foto sensor og herd.
7.Gennemtæringsgaranti i 5 år, hvis korrekt shuntventil er monteret.
8.Det er udelukkende Ekopower´s serviceansvarlige, som afgør om der er tale om en garanti reklamation
9.Ekopower forbeholder sig ret til, at sende en ekstern servicevirksomhed ud, dette kan kun gøres af Ekopower. Installatør / forhandler, som ikke har en skriftligt tilsagn fra Ekopower, vil ikke få erstattet eventuelt garantiarbejde på Ekopower´s produkter.
10.Omkostninger til demontering/montering af indbo eller lignende vil blive faktureret af Ekopower direkte til forbrugeren, hvis dette er nødvendigt for at kunne udbedre reklamationen på Ekopower´s produkt.
11.Garantien bortfalder, hvis kravene i installationsmanualen ikke er opfyldt og ved misligholdt.
12.Garantien gælder udelukkende i Danmark, med undtagelse af Færøerne & Grønland.
13.Ekopower ApS er ansvarlig for skader, forvoldt af produktet iht. produktansvarsloven.

Besvar