Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
Besvar
Brugeravatar
TaagMan
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1702
Tilmeldt: 22 sep 2010 19:16
Mit fyr: Woody 10kW, BlackStar 20, V10 styring
Areal: 135
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8850
Dagligt forbrug: 15-20
Årligt forbrug: 3600 kg
Geografisk sted: Bjerringbro

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af TaagMan » 28 dec 2012 10:51

Ser ud til de kun har haft en bruttoomsætning på 369.000

http://www.proff.dk/firma/ekopower-aps/ ... 016473568/
Aka. Martin Pedersen/Falkeøje
Online fyrdata: http://stokercloud.dk/dev/M.html


Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Givet likes: 271 gange
Modtaget likes: 361 gange
Kontakt:

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af lamborg » 28 dec 2012 11:03

Hvad er det for en sandhed du hele tiden skriver om Rene ???.
Vi har jo set billederne af et brændt fyr og den sandhed du skriver om de skal fortælle ,er det at de selv har hældt benzin på fyret for at få Ekoheat til at se dårlig ud eller hvad ?
Er det hele bare en sammensværgelse af mørkemænd eller hvad.
Eller er hele denne måde at agere på et dække over at man i grunden godt er klar over at der er en fejl men det vil være alt for dyrt at rette op på det ?? Så må man da ikke håbe det ender med at nogen kommer slem til skade i griskhedens navn. Jeg ved det ikke men jeg har jo i et frit land lov til at mener hvad jeg vil så længe jeg giver udtryk for at det er min mening..
Du skal være klar over at når der fra Ekoheats siden trues med advokat pga bagvaskelse så går det begge veje . Så kan dit usympatiske forsøg på at svine folk til i dette forum falde slemt tilbage.
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

From
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 496
Tilmeldt: 17 jan 2007 14:07
Mit fyr: Woody 24kw ver 6.69+ Opop 418
Areal: 125 bolig+200 garage
Brændsel: Træpiller
Dagligt forbrug: 25 kg
Årligt forbrug: 7-8 ton
Geografisk sted: Gravlev
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 16 gange

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af From » 28 dec 2012 11:09

TaagMan skrev:Ser ud til de kun har haft en bruttoomsætning på 369.000

http://www.proff.dk/firma/ekopower-aps/ ... 016473568/
De har forskudt regnskabsår, så de seneste offentliggjorte regnskabstal er for det regnskabsår der sluttede 31/3 2012 og mon ikke en stor del af de solgte fyr, er solgt efterfølgende ?

Brugeravatar
TaagMan
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1702
Tilmeldt: 22 sep 2010 19:16
Mit fyr: Woody 10kW, BlackStar 20, V10 styring
Areal: 135
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8850
Dagligt forbrug: 15-20
Årligt forbrug: 3600 kg
Geografisk sted: Bjerringbro

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af TaagMan » 28 dec 2012 11:13

From skrev:De har forskudt regnskabsår, så de seneste offentliggjorte regnskabstal er for det regnskabsår der sluttede 31/3 2012 og mon ikke en stor del af de solgte fyr, er solgt efterfølgende ?
Det lyder sandsynligt. Så må vi se om de har lavet nogen penge når vi når til april. Det er jo ikke usandsynligt, for det virker i hvert fald ikke til at de har brugt pengene på at finde ud af hvorfor deres fyr brænder ned.
Aka. Martin Pedersen/Falkeøje
Online fyrdata: http://stokercloud.dk/dev/M.html

Rene`larsen
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 556
Tilmeldt: 29 dec 2006 09:55
Mit fyr: EKOHEAT 1500/ Blacksmith combi light
Areal: 350
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4050
Dagligt forbrug: 40kg temp 24+
Geografisk sted: 4050 skibby

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af Rene`larsen » 28 dec 2012 13:21

lamborg skrev:Hvad er det for en sandhed du hele tiden skriver om Rene ???.
Vi har jo set billederne af et brændt fyr og den sandhed du skriver om de skal fortælle ,er det at de selv har hældt benzin på fyret for at få Ekoheat til at se dårlig ud eller hvad ?
Er det hele bare en sammensværgelse af mørkemænd eller hvad.
Eller er hele denne måde at agere på et dække over at man i grunden godt er klar over at der er en fejl men det vil være alt for dyrt at rette op på det ?? Så må man da ikke håbe det ender med at nogen kommer slem til skade i griskhedens navn. Jeg ved det ikke men jeg har jo i et frit land lov til at mener hvad jeg vil så længe jeg giver udtryk for at det er min mening..
Du skal være klar over at når der fra Ekoheats siden trues med advokat pga bagvaskelse så går det begge veje . Så kan dit usympatiske forsøg på at svine folk til i dette forum falde slemt tilbage.

Mener bestemt ikke der er blevet svinet nogen folk til. Men når man har en kunde der har et problem med et fyr, og kunden ønsker at få afklaret nogle ting (klart nok) bliver der tilbudt kunden et besøg af en teknikker som har alt det fornødne grej til at måle det hele igemmen ( fyr-skorsten-røgsuger-osv) kunden takker nej. Så er det jo lidt svært at hjælpe.

ps. ja billeder har jeg set og det ser mildestalt ikke godt ud. Men det er jo desværre ikke et ukendt problem uanset mærke på fyret.


pps. Har selv et ekoheat stående og det havde jeg ikke hvis jeg vidste at der var problemer med fyret, desuden undre det mig at forsikringssælskaberne godkender dækning af skaden hvis der er fejl på fyret
MVH Rene` larsen
Søglimt blik og skifer


Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af MortenW » 28 dec 2012 15:15

Rene`larsen skrev:

Mener bestemt ikke der er blevet svinet nogen folk til. Men når man har en kunde der har et problem med et fyr, og kunden ønsker at få afklaret nogle ting (klart nok) bliver der tilbudt kunden et besøg af en teknikker som har alt det fornødne grej til at måle det hele igemmen ( fyr-skorsten-røgsuger-osv) kunden takker nej. Så er det jo lidt svært at hjælpe.

ps. ja billeder har jeg set og det ser mildestalt ikke godt ud. Men det er jo desværre ikke et ukendt problem uanset mærke på fyret.


pps. Har selv et ekoheat stående og det havde jeg ikke hvis jeg vidste at der var problemer med fyret, desuden undre det mig at forsikringssælskaberne godkender dækning af skaden hvis der er fejl på fyret
Så forklar hvad Jan Phil VVS Eksperten, skulle ude hos. I øvrigt en mand som optræde aggressivt og ubehøvlet, både over for mig og vores advokat sekretær i telefonen.
Besøget skulle i øvrigt havde været udført, mindst dagen efter vores "begynder tilbage brand". Det ville havde været en god service. :great:

Rene`larsen
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 556
Tilmeldt: 29 dec 2006 09:55
Mit fyr: EKOHEAT 1500/ Blacksmith combi light
Areal: 350
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4050
Dagligt forbrug: 40kg temp 24+
Geografisk sted: 4050 skibby

Alarm udbrændt - askeprop i brænderør

Indlæg af Rene`larsen » 28 dec 2012 15:50

MortenW skrev:
Så forklar hvad Jan Phil VVS Eksperten, skulle ude hos. I øvrigt en mand som optræde aggressivt og ubehøvlet, både over for mig og vores advokat sekretær i telefonen.
Besøget skulle i øvrigt havde været udført, mindst dagen efter vores "begynder tilbage brand". Det ville havde været en god service. :great:

Det ved jeg ikke noget om, som sagt der blev sendt en teknikker ud (efter at vi havde snakket sammen og du oplyst om de problemer du ville ha afklaret) hvem det var vidste jeg ikke da jeg havde overdraget sagen til ekopower.

God service ja jeg fik din liste med problemerne den 18 nov fik sendt en teknikker ud til dig som du ikke ønsket, og under to døgn senere 20 nov overdraget du sagen, og da du gjorde det kunne jeg ikke hjælpe dig mere.

Så god service det mener jeg bestemt du har fået af mig.

PS. Jeg bestemme jo ikke hvem ekopower sender ud
MVH Rene` larsen
Søglimt blik og skifer


Besvar