Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Farvel til Ekoheat

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
Besvar
Brugeravatar
bobzinen
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 278
Tilmeldt: 25 sep 2012 21:09
Mit fyr: Pellux 100 m iltstyring
Areal: 205 kvm + 30 kvm r
Brændsel: Piller 6 mm
Fremviser gerne i postnummer: 6310
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 6310 Broager Downtown Sønderjylland
Givet likes: 3 gange
Modtaget likes: 2 gange

Farvel til Ekoheat

Indlæg af bobzinen » 21 dec 2012 16:04

levi skrev:
Jeg syntes dit indlæg siger mere om dig end om mig, - og med hensyn til dit ordvalg "medløbere" kan jeg kun ryste på hovedet, - hop nu ud af den her "religionskrig" som kun findes oppe i dit hoved!

Det er sku da forøvrigt helt naturligt vi er mange der er glade for endelig at have fået de dokumenter i form af billeder alle har råbt og skreget efter i snart 1 år - endelig er der facts på bordet - som er pissehamrende relevante!

At du ikke bryder dig om hvad du ser, - er dit problem!

Jeg bukker mig lige forover i støvet og hiver op i min nederdel - kan du se julestjernen ? - jeg har pudset den for din skyld :great:


AIIII kan man kun give 1 like øøøøv icon_cheesygrin.gif
To forgive the Terrorists is up to God
But to send them to him is up to me
Vladimir Putin


jakob40004000
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 141
Tilmeldt: 22 jan 2012 13:18
Mit fyr: Ecoheat 900
Areal: 147
Brændsel: Flex Heat 6 mm
Fremviser gerne i postnummer: 8600
Dagligt forbrug: ?
Årligt forbrug: 5-7
Modtaget likes: 1 gang

Farvel til Ekoheat

Indlæg af jakob40004000 » 22 dec 2012 20:54

Til Ekopower:

Der blev tidligere spurgt i denne tråd om de sikkerhedsmæssige ændringer du pt. arbejder på bliver rettet på de nuværende Ekoheats (ikke kun softwaremæssigt). Vil du ikke svare klart og tydeligt på det?

mismis
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 72
Tilmeldt: 29 dec 2012 23:31
Mit fyr: Ekoheat 900
Areal: 117
Brændsel: 8 mm piller
Geografisk sted: østjylland

Farvel til Ekoheat

Indlæg af mismis » 03 jan 2013 15:39

kan da godt være jeg bare er ny naiv og uerfaren men med det sagt
så er der da biler som brænder af eller mandags biler eller mandags computere osv

og nogle gange tror jeg da også at folk som eventuel har problemer og gerne vil undersøge netop kommer på sådanne forums her for at udvæksle erfaring hvor folk som måske ikke er så it kyntige eller hvis fyr bare køre som smurt nok ikke råber så højt her inde.

da jeg sku skifte fra olie til pillefyr fik jeg at vide rundt omkring at jeg skulle berede mig på at jeg ku blive beskidt
og at jeg skulle pille lidt her og der engang imellem og ja det gør jeg da gerne for at spare ca 20.000 om året i varme

men hvor mange af jer her inde har rentfaktisk et ekoheat hvor det "køre" så at sige med de ting som der måtte være som software update og udskiftning af tænder og ellers general ransning

er der ikke en større del af folk som har gode er faringer med et sådan ekoheat
og ikke kun folk hvor det er sprunget i luften inden for den første måned ?

Eller er der for jer erfarne i branchen
en 10 punkts check liste man skal være opmærksom på
med sit ekoheat for ikke bare at vade lige ind i en væg som alle andre udvidne

vi har haft vores i lidt over 2½ måned nu og har kørt software opdatering en gang og skiftet tænder en gang
men ud over det og rensning og lidt slagger her sidste gang

er der så nogle ting man som ekoheat 900 ejer skal være opmærksom på syndes i?

fx kan eventuel slakker i den der halden eller hvad den kaldes foresage tilbagebrand
eller hvordan kan man check "som uvidene person" om der er træk nok i skorstenen som i snakker om
elller er der justeringer som alle laver ens ca ud over bare at opdatere softwaren

ved ikke om dette burde havde været en helt ny tråd if so, så sig lige til

Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Farvel til Ekoheat

Indlæg af MortenW » 03 jan 2013 16:03

mismis skrev:kan da godt være jeg bare er ny naiv og uerfaren men med det sagt
så er der da biler som brænder af eller mandags biler eller mandags computere osv

og nogle gange tror jeg da også at folk som eventuel har problemer og gerne vil undersøge netop kommer på sådanne forums her for at udvæksle erfaring hvor folk som måske ikke er så it kyntige eller hvis fyr bare køre som smurt nok ikke råber så højt her inde.

da jeg sku skifte fra olie til pillefyr fik jeg at vide rundt omkring at jeg skulle berede mig på at jeg ku blive beskidt
og at jeg skulle pille lidt her og der engang imellem og ja det gør jeg da gerne for at spare ca 20.000 om året i varme

men hvor mange af jer her inde har rentfaktisk et ekoheat hvor det "køre" så at sige med de ting som der måtte være som software update og udskiftning af tænder og ellers general ransning

er der ikke en større del af folk som har gode er faringer med et sådan ekoheat
og ikke kun folk hvor det er sprunget i luften inden for den første måned ?

Eller er der for jer erfarne i branchen
en 10 punkts check liste man skal være opmærksom på
med sit ekoheat for ikke bare at vade lige ind i en væg som alle andre udvidne

vi har haft vores i lidt over 2½ måned nu og har kørt software opdatering en gang og skiftet tænder en gang
men ud over det og rensning og lidt slagger her sidste gang

er der så nogle ting man som ekoheat 900 ejer skal være opmærksom på syndes i?

fx kan eventuel slakker i den der halden eller hvad den kaldes foresage tilbagebrand
eller hvordan kan man check "som uvidene person" om der er træk nok i skorstenen som i snakker om
elller er der justeringer som alle laver ens ca ud over bare at opdatere softwaren

ved ikke om dette burde havde været en helt ny tråd if so, så sig lige til
Opret en ny tråd, så vi holder tingene adskilt. :great:


Besvar