Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Ris og Ros Ekoheat

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
Besvar
Ekopower
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 71
Tilmeldt: 08 jun 2011 14:59
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 187
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Geografisk sted: Middelfart
Kontakt:

Ris og Ros Ekoheat

Indlæg af Ekopower » 15 okt 2012 10:07

Hej

Som lovet i en anden indlæg, så vil jeg meget gerne starte en tråd, hvori Ekoheat ejere frit kan skrive deres oplevelse med Ekoheat pillefyr. Dette gælder både ris og ros og ALLE er velkommen til at skrive deres meninger.

Men for god ordens skyld, vil jeg gerne opfordre til, at man kun skriver om sit eget anlæg og ikke generaliserer det. Jeg skal så til gengæld nok love, at prøve at følge med og opsumerer på de problemer som eventuelle måtte komme flere gange.

Meld endeligt også ind med gode forslag til, hvordan jeg skal reagere / deltage i dette indlæg :lol:

Med venlig hilsen
Ekopower
Dan Elkjær


Brugeravatar
themasterdk
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 725
Tilmeldt: 21 maj 2010 21:53
Mit fyr: KSM-Multistorker 275-18i
Areal: 225 + værksted
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4450
Dagligt forbrug: ca. 20-25 kg piller
Årligt forbrug: 6 Tons
Geografisk sted: Vestsjælland, Jyderup 4450

Ris og Ros Ekoheat

Indlæg af themasterdk » 15 okt 2012 11:01

Hvis du er Direktør skal du jo ikke reagere skriftligt, som kan bruges imod dig og dit firma
--------- ;-) ---------------

Allan1575
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 460
Tilmeldt: 08 mar 2012 20:02
Mit fyr: Vølund Pellux 100 med Ilt-Styring
Areal: 180
Brændsel: BARLINEK 8mm
Fremviser gerne i postnummer: 9500
Årligt forbrug: 5,5 ton
Geografisk sted: Hobro
Modtaget likes: 9 gange

Ris og Ros Ekoheat

Indlæg af Allan1575 » 15 okt 2012 13:08

Det eneste du skal gøre er at være ærlig, oplyse om de problemer der er/ har været...det er trods alt det man kommer længst med i den her verden.
Og så lige en anden ting...Jeg tror det vil hjælpe meget hvis du fik en ordenlig hjemmeside op at køre, med noget ordenlig dokumentation om fyret, reservedel/tilbehør og en lidt bedre forklaring på hvad det er de nye software versioner gør.

Jeg er stadig tilfreds med min ekobandit :D

Hilsen
Allan fra Hobro :great:

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5479
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 405 gange
Modtaget likes: 423 gange

Ris og Ros Ekoheat

Indlæg af triumph » 15 okt 2012 13:48

Og så skal i bare huske og kunne dokumentere det i skriver. ellers blir i sagsøgt..... :wink:

Allan1575
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 460
Tilmeldt: 08 mar 2012 20:02
Mit fyr: Vølund Pellux 100 med Ilt-Styring
Areal: 180
Brændsel: BARLINEK 8mm
Fremviser gerne i postnummer: 9500
Årligt forbrug: 5,5 ton
Geografisk sted: Hobro
Modtaget likes: 9 gange

Ris og Ros Ekoheat

Indlæg af Allan1575 » 15 okt 2012 13:58

triumph » 15 Oct 2012, 13:48 skrev:Og så skal i bare huske og kunne dokumentere det i skriver. ellers blir i sagsøgt..... :wink:
Ja det gælder jo begge veje :P


CRHansen
Stoker VIII
Stoker VIII
Indlæg: 324
Tilmeldt: 14 jan 2011 18:23
Mit fyr: Scotte 10kw med 6,76 chip
Areal: 110+40
Brændsel: 8mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 6200
Årligt forbrug: 3-4 ton
Geografisk sted: Lidt uden for Aabenraa
Givet likes: 3 gange

Ris og Ros Ekoheat

Indlæg af CRHansen » 15 okt 2012 14:39

Tror personlig ikke på der kommer noget brugbart i denne tråd. Efter hvad der er sket omkring et andet indlæg her på siden. Det der kommer nu er min helt personlige mening. Dan fra EkoHeat har sådan set smadret den del af forum der har med Ekoheat at gøre.

t-staff
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 405
Tilmeldt: 17 nov 2011 10:19
Areal: 526
Fremviser gerne i postnummer: 6670
Geografisk sted: Holsted
Kontakt:

Ris og Ros Ekoheat

Indlæg af t-staff » 15 okt 2012 14:45

Ja det køre sgu for dan.. :(

Brugeravatar
Smut 25
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 637
Tilmeldt: 02 jul 2007 18:24
Mit fyr: Scotte 10 kw blackstar 1016bs v7 styring
Areal: 178 dårlig isolering
Brændsel: 6 mm Barlinek..
Fremviser gerne i postnummer: 5450
Årligt forbrug: 7500kg
Geografisk sted: Roerslev Fyn
Modtaget likes: 1 gang

Ris og Ros Ekoheat

Indlæg af Smut 25 » 15 okt 2012 16:16

Skulle vi nu ikke lade alle de dårlige tråde blive hvor de er manden forsøger da og gøre det så godt som han nu kan
Lad nu vær og blive ved med og jagte.... Den tråd der startede al panikken endte da lykkeligt
Dan tog fyrene tilbage efter alt det vrøvl.

Jeg har selv lige købt nyt fyr og ja ekoheat var da spændende men jeg endte med en scotte
Vil ikke være forsøgskanin det er min tid og temperament ikke til.

Det er så træls og blive ved med og læse om lad ham nu være i fred og for en god ordens skyld
Kender jeg ikke manden har aldrig set eller snakket med ham og nej vi har ikke samme ip adr.

Squashbuddy
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 223
Tilmeldt: 20 mar 2012 13:42
Mit fyr: Ekoheat 900
Areal: 110
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 7550
Dagligt forbrug: 12
Årligt forbrug: 4,2
Geografisk sted: Holstebro
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 3 gange

Ris og Ros Ekoheat

Indlæg af Squashbuddy » 15 okt 2012 17:04

Jep lad os finde kammertonen, os med ekoheat er stadigvæk interesseret i at have brugbare tråde herinde. Så jeg vil da egentlig opfordre til at hvis man ikke har noget fornuftigt at skrive så lad da for hulen være. Det sidste jeg gider at læse om er egentlig den hets som sker imod ekoheat, selvfølgelig vil jeg gerne høre om problemer med fyret for det bliver vi også klogere af, men kan ikke bruge kommentarer hvor der bare bliver sagt at fyret er lort, specielt ikke fra en ikke ekoheat ejer som kun udtaler sig ud fra hvad han har hørt og læst på et forum.

Hermed ikke sagt at det kun er brugere af ekoheat der må skrive her, det er langt fra det der er meningen, for der er kommet lige så mange indlæg jeg kunne bruge til noget fra brugere af andre anlæg. Men hvis det kun er kommentarer i stil med "Dan er en nar, jeg har ondt af ekoheat ejere, fyret er bras, jeg ville hellere have bollerne brugt som rangle af en mellemstor spækhugger end at få et ekoheat" så tæl til 10 før tastaturet tages i brug icon_cheesygrin.gif

Måske skulle jeg have talt til 10 :lol:
Hvis du falder i søvn med en røv der klør, vågner du med en finger der lugter.

Allan1575
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 460
Tilmeldt: 08 mar 2012 20:02
Mit fyr: Vølund Pellux 100 med Ilt-Styring
Areal: 180
Brændsel: BARLINEK 8mm
Fremviser gerne i postnummer: 9500
Årligt forbrug: 5,5 ton
Geografisk sted: Hobro
Modtaget likes: 9 gange

Ris og Ros Ekoheat

Indlæg af Allan1575 » 15 okt 2012 17:14

Squashbuddy » 15 Oct 2012, 17:04 skrev:Jep lad os finde kammertonen, os med ekoheat er stadigvæk interesseret i at have brugbare tråde herinde. Så jeg vil da egentlig opfordre til at hvis man ikke har noget fornuftigt at skrive så lad da for hulen være. Det sidste jeg gider at læse om er egentlig den hets som sker imod ekoheat, selvfølgelig vil jeg gerne høre om problemer med fyret for det bliver vi også klogere af, men kan ikke bruge kommentarer hvor der bare bliver sagt at fyret er lort, specielt ikke fra en ikke ekoheat ejer som kun udtaler sig ud fra hvad han har hørt og læst på et forum.

Hermed ikke sagt at det kun er brugere af ekoheat der må skrive her, det er langt fra det der er meningen, for der er kommet lige så mange indlæg jeg kunne bruge til noget fra brugere af andre anlæg. Men hvis det kun er kommentarer i stil med "Dan er en nar, jeg har ondt af ekoheat ejere, fyret er bras, jeg ville hellere have bollerne brugt som rangle af en mellemstor spækhugger end at få et ekoheat" så tæl til 10 før tastaturet tages i brug icon_cheesygrin.gif

Måske skulle jeg have talt til 10 :lol:
Trykker lige på "syntes godt om " knappen her :great:


Besvar