Side 6 af 7

Mit ekoheat mareridt

: 15 okt 2012 00:28
af J-B
Hej Dan.
Istedet for at true med retssag og det der er være, så sig dog at der er/har været problemer.
Du skal da sige alt om anlæget, både godt og skidt, istedet for at gemme dig.
Eko'en skal nok blive et ok anlæg, med tiden.
Ps. Dan kontakt mig via pb. med tlf nummer så kan vi finde en løsning på problemet.
Hilsen JB

Mit ekoheat mareridt

: 15 okt 2012 08:43
af Ulrik
Ekopower » 15 Oct 2012, 00:24 skrev: Hvad du mener med mit/VVS Ekspertens regi kunne jeg godt tænke mig at få uddybet. Du har selv tidligere været inde at skrive indlæg på Ekoheat pillefyr, hvor du skriver det stik modsatte. Jeg har intet med dette firma at gøre og hele denne misforståelse må jo have noget med min fortid ved VVS Grossisten at gøre.
Da du åbenbart har benægterhatten på, er jeg ikke sikker på jeg vil bruge mere tid på det.
Så skal vi til at snakke om hvem der producerer EkoHeat og hvem der har eneforhandling af denne producents varer i DK.
Mon ikke det bliver alt for tungt...

Mit ekoheat mareridt

: 15 okt 2012 09:18
af TaagMan
Den her du snakker om Ulrik? Den ligner godt nok meget....! http://en.domusa.es/home

Mit ekoheat mareridt

: 15 okt 2012 09:20
af themasterdk
Det her er jo bedre end læse ekstra bladet haha icon_cheesygrin.gif

Mit ekoheat mareridt

: 15 okt 2012 09:24
af gel
jo jo ;-))

Mit ekoheat mareridt

: 15 okt 2012 09:25
af hensan
Er det ikke lige meget om Ekopower er et uafhængigt og selvstændigt firma eller defacto er VVS eksperten i forklædning ?

Det der er relevant er vel om firmaet behandler har et ordenligt produkt og ikke mindst om firmaet behandler sine kunder ordenligt ?

Mit ekoheat mareridt

: 15 okt 2012 09:37
af Squashbuddy
Det er da godt nok en træls tråd at læse :shock:

Det værste er nok at det er umuligt at finde ud af hvem der har ret og hvad der egentlig er sket. Det får vi nok aldrig at vide. Syntes det er ærgeligt for nasty og mick n at de har haft så store problemer med anlægget.

Endnu mere ærgeligt er den omgang mudderkastning som der efterfølgende er opstået, som jeg ser det er de fleste af indlæggene skrevet af personer som ikke har nogen form for erfaring med ekoheat anlægget og derfor syntes jeg det er ærgeligt at se indlæg som "Konstruktionen er ikke ordentlig gennemtestet" og "det er blot endnu en gang bras fra VVS-grossisten", for tror egentlig at de fleste ekoheat brugere er meget godt tilfredse med deres fyr.

Der har været problemer med ekoheaten men for de fleste har det heldigvis kun været lidt buldren og alarm udbrændt, det har den nyeste opdatering tilsyneladende klaret så tror ikke selve konstruktionen fejler, det er softwaren der lige manglede det sidste før fyret skulle på markedet og det er ærgeligt. Jeg syntes også det ses tydeligt i ekoheaten's del af forummet at de seneste mange indlæg ikke omhandler tidligere omtalte problemer og de nye med ekoheat fyr som skriver har kun gode erfaringer at skrive om. Så det går den rigtige vej.

At det hele virker lidt suspekt, både med flere profiler fra samme IP, måske truende adfærd, halve sandheder m.v. er meget uheldigt. Men jeg er glad for mit uigennemtestede bras :roll:

Mit ekoheat mareridt

: 15 okt 2012 09:41
af Skiveren
TaagMan » 15 Oct 2012, 09:18 skrev:Den her du snakker om Ulrik? Den ligner godt nok meget....! http://en.domusa.es/home
Hold da op... Ekoheaten har både fætter og kusiner... icon_cheesygrin.gif Fedt... Det er jo lige før man får lyst til lærer spansk, så man kan dele erfaringer med dem også... icon_cheesygrin.gif

Mit ekoheat mareridt

: 15 okt 2012 09:43
af Dunas
TaagMan skrev:Den her du snakker om Ulrik? Den ligner godt nok meget....! http://en.domusa.es/home
Hmm... altså ikke et dansk produceret pillefyr. Giver TaagMan ret, det er sgu magen til også når man læser databladet
på BioClass som er produceret af domusa.es, fuldstændig samme værdier som Ekoheaten. Sjovt nok har de også
noget som hedder 900 1500 eller 2500.
http://en.domusa.es/files/productos/ing ... ss_eng.pdf
Eller tager jeg helt fejl??

Mit ekoheat mareridt

: 15 okt 2012 09:50
af holberg19
Ret skal være ret; af det oprindelige indlæg fremgik det (set/læst fra min stol) at brugeren da har fået en rimelig fin behandling igennem forløbet i form af nye reservedele, problemfri kontakt til producenten, løsningsforslag mm.

At det så aldrig kom til at køre optimalt i dette tilfælde, ja, det kan jo ske for alle produkter (gode som dårlige).