Mit ekoheat mareridt

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
Besvar
Brugeravatar
TaagMan
Stoker XVI
Stoker XVI
13
Indlæg: 1702
Tilmeldt: 22 sep 2010 19:16
Mit fyr: Woody 10kW, BlackStar 20, V10 styring
Areal: 135
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8850
Dagligt forbrug: 15-20
Årligt forbrug: 3600 kg
Geografisk sted: Bjerringbro

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af TaagMan »

Ja jeg snakkede med vedkommende til NBE åbent hus, og det var det samme han fortalte mig, så jeg tvivler stærkt på at der er noget fordækt i det fra hans side af. Men meget interessant med Eko Dan's åbenlyst aggressive adfærd for at få brugeren til at fjerne sine indlæg...

En ting er sikkert, jeg vil hellere have hæfteklammet min tunge fast til en godsvogn end at købe en EkoHeat....
Aka. Martin Pedersen/Falkeøje
Online fyrdata: http://stokercloud.dk/dev/M.html

Allan1575
Stoker X
Stoker X
12
Indlæg: 460
Tilmeldt: 08 mar 2012 20:02
Mit fyr: Vølund Pellux 100 med Ilt-Styring
Areal: 180
Brændsel: BARLINEK 8mm
Fremviser gerne i postnummer: 9500
Årligt forbrug: 5,5 ton
Geografisk sted: Hobro
Blevet takket: 9 gange

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Allan1575 »

TaagMan » 14 Oct 2012, 19:39 skrev:Ja jeg snakkede med vedkommende til NBE åbent hus, og det var det samme han fortalte mig, så jeg tvivler stærkt på at der er noget fordækt i det fra hans side af. Men meget interessant med Eko Dan's åbenlyst aggressive adfærd for at få brugeren til at fjerne sine indlæg...

En ting er sikkert, jeg vil hellere have hæfteklammet min tunge fast til en godsvogn end at købe en EkoHeat....
Hvilken dag har du planer om at gøre det, for så vil jeg da lige smutte en tur til Bj.bro, for at få et billigt grin :lol:
Brugeravatar
hensan
Stoker XI
Stoker XI
12
Indlæg: 532
Tilmeldt: 27 nov 2011 21:24
Mit fyr: Fjernvarme, Tidl Woody pillefyr
Areal: 190m2 + 50m værksted
Brændsel: Fjernvarme
Fremviser gerne i postnummer: 8700
Geografisk sted: Egebjerg (Horsens)
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 10 gange

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af hensan »

Ekopower » 14 Oct 2012, 16:24 skrev:Hej

Jeg skal beklage, hvis jeg har "truet" nogen, hvilken ikke har været min hensigt.

Jeg kan dog bare ikke acceptere at der bliver skrevet, at jeg udskifter min kedler fordi der er fejl på dem og at det er skorstensfejeren, som skulle udtale dette. Dette vil jeg naturligvis gerne have dokumentation.

Årsagen til jeg ikke ønsker at debaterer netop denne sag er, at jeg har valgt at kontakte kunden direkte, da der er meget andet end selve anlægget i den. Jeg benægter dog ikke, at der var problemer med anlægget ved denne kunde, men det er blot de påstande, som kunden fremstiller, at jeg ikke kan accepterer.

For god ordens skyld, så vil jeg gerne igen bekræfte, at jeg fuldt ud accepterer dette forum og er kun glad for de mange indlæg, som jeg bruger konstruktiv i hverdagen.

Med venlig hilsen

Da trådstarter har valgt at få hans indlæg fjernet tilsyneladende efter en henvendelse fra leverandøren om en potentiel retsag kan jeg konstatere at det ikke kun er mig der så indlægget fra leverandøren som en trussel selv om det efter ovenstående ikke skulle forstås sådan.

Det ville klæde enhver forretnings drivende der kommer i sådan en sag at skynde at forklare at dette var en stor misforståelse og at han naturligvis accepterer at en bruger skriver sin version af en købsoplevelse og at det oprindelige indlæg naturligvis kan genplaceres uden nogen form for repressalier. Den forretnings drivende kan derefter komme med sin version af det hændte således at begge sider af sagen er oplyst.

Jeg håber der sker det ovenstående men men skulle det ikke ske er der enkelte der har udtrygt ønske om at hele tråden slettes da den ikke giver mening mere uden det oprindelige indlæg. Deri er jeg uenig.

Den oprindelige tråd oplyste om nogle tekniske fejl ved et fyr Det kan have været reelle fejl eller muligvis hovedsalig "bruger fejl" - Det skal jeg ikke kunne afgøre. Det tråden har bevæget sig hen mod er at omtale moralen ved det firma der sælger det pågældende fyr.

En ting er af have købt et muligvis teknisk dårligt produkt - en værre ting er efter min mening at handle ved et firma der tilsyneladende finder det acceptabelt at true sine utilfredse kunder til tavshed - jeg troede den fremgangsmåde døde på vores breddegrader med sammenbruddet af DDR i 1990.

Må firmaet og forhandlere der har en sådan opfattelse af tingene se muren vælte og folk flygte endnu engang.
Smede Hans
Stoker I
Stoker I
11
Indlæg: 5
Tilmeldt: 02 aug 2012 21:47
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 185
Årligt forbrug: 5-6 t

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Smede Hans »

Tja, men mon trådstarter ikke havde alt mulig grund til at fjerne sit indlæg. Hvis man holder sig 100% til sandheden behøver man jo ikke at frygte et sagsanlæg.....
Men han trak vist hurtigt følehornene til sig. :roll:

Synes også det lugter af bestilt arbejde. Og vedkommende var øjensynligt til Åbent hus hos NBE - på hvilken side af disken, mon???
Søren-R
Stoker VIII
Stoker VIII
12
Indlæg: 311
Tilmeldt: 31 dec 2011 07:16
Mit fyr: Ekoheat 900
Areal: 125
Brændsel: 8 mm Fågelfors
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Årligt forbrug: 3,5 T
Geografisk sted: Hjørring
Har takket: 9 gange
Blevet takket: 2 gange

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Søren-R »

Smede Hans » 14 Oct 2012, 20:38 skrev:Tja, men mon trådstarter ikke havde alt mulig grund til at fjerne sit indlæg. Hvis man holder sig 100% til sandheden behøver man jo ikke at frygte et sagsanlæg.....
Men han trak vist hurtigt følehornene til sig. :roll:
Hvor er den syntes godt om knap der har været snakket om :great:
Du må aldrig tro du er værdiløs.
Du kan altid bruges som et dårligt eksempel

Brugeravatar
Skiveren
Stoker XV
Stoker XV
12
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12 dec 2011 10:06
Mit fyr: Ekoheat 1500 :-)
Areal: 219 m2 i to plan
Brændsel: 8 mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: 3-20 kg
Årligt forbrug: 7000 kg
Geografisk sted: Sdr Harritslev (Hjørring)

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Skiveren »

Smede Hans » 14 Oct 2012, 20:38 skrev:Tja, men mon trådstarter ikke havde alt mulig grund til at fjerne sit indlæg. Hvis man holder sig 100% til sandheden behøver man jo ikke at frygte et sagsanlæg.....
Men han trak vist hurtigt følehornene til sig. :roll:

Synes også det lugter af bestilt arbejde. Og vedkommende var øjensynligt til Åbent hus hos NBE - på hvilken side af disken, mon???
Nu synes jeg ikke man bør komme med flere påstande... Jeg var da også til åbent hus ved NBE... Jeg var der pga min interessse for NBE' nye kedel... Fred være med det...
Jeg er for fanden vel ikke den eneste i det danske land, som har et ekoheat-fyr som kører fint....
Men denne tråd har udviklet sig om jeg havde forestillet mig, desværre...
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø
Allan1575
Stoker X
Stoker X
12
Indlæg: 460
Tilmeldt: 08 mar 2012 20:02
Mit fyr: Vølund Pellux 100 med Ilt-Styring
Areal: 180
Brændsel: BARLINEK 8mm
Fremviser gerne i postnummer: 9500
Årligt forbrug: 5,5 ton
Geografisk sted: Hobro
Blevet takket: 9 gange

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Allan1575 »

Skiveren » 14 Oct 2012, 20:51 skrev:
Nu synes jeg ikke man bør komme med flere påstande... Jeg var da også til åbent hus ved NBE... Jeg var der pga min interessse for NBE' nye kedel... Fred være med det...
Jeg er for fanden vel ikke den eneste i det danske land, som har et ekoheat-fyr som kører fint....
Men denne tråd har udviklet sig om jeg havde forestillet mig, desværre...
Ja mit kører nu også helt fint, og efter den sidste opdatering er det kun blevet endnu bedre :great:
Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Ulrik »

Smede Hans » 14 Oct 2012, 20:38 skrev:Tja, men mon trådstarter ikke havde alt mulig grund til at fjerne sit indlæg. Hvis man holder sig 100% til sandheden behøver man jo ikke at frygte et sagsanlæg.....
Men han trak vist hurtigt følehornene til sig. :roll:

Synes også det lugter af bestilt arbejde. Og vedkommende var øjensynligt til Åbent hus hos NBE - på hvilken side af disken, mon???
Nu vi snakker om bestilt arbejde bør du måske forklare hvorfor du skriver fra samme IP adresse som J.P. fra VVS Eksperten?
Det forklarer jo også fint de andre indlæg du har skrevet!
Denne sag bliver mere og mere beskidt...



Til alle jer med ekoheat:
Jeg er sikker på at I er glade for jeres anlæg og at I har god grund til det.
Jeg har intet som helst imod anlægget Ekoheat eller dem som har et i fyrrummet.
Men jeg har noget mod den måde nogle mennesker handler på.
MvH Ulrik©
Bentmek
Stoker I
Stoker I
11
Indlæg: 5
Tilmeldt: 22 jul 2012 00:06
Mit fyr: Ekoheat 900

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Bentmek »

Ja vil give dig ret smedehans, det lugter sandelig af bestilt arbejde og når man også kan læse i forumet at mick n også har været
Søren ved Dansk vvs center, hvor han er blevet pumpet for oplysninger vedr. hans ekoheat.
Og bare han ville fortælle historien ville han få en god rabat på hans scotte.

Og glarmester mick n havde vist nok selv lavet ændringer på hans kedel og det skulle da heller ikke undre mig at det også i dette tilfælde
har været tale om udvidenhed omkring brug eller ændringer af kedel, det er jo det farlige ved at side og læse i sådanne forum og derefter afprøve
hvad man har læst om :-)
Men hvis det passer hvad Dan skrev i et andet indlæg, så er der jo solgt mere end 400 Ekoheat anlæg og hvis der så skulle være et par stykker eller
3 hvor der skulle være lidt fejl på og forhandleren har været villig. til at rette dem og måske også betale brugeren hans penge tilbage hvis det er det
kunden ønsker.
Og så kan man da godt følge Dan at han mener at det så også er for meget at kunden også skal prøve at svine hans produkt til.

Jeg kan kun sige at jeg er godt tilfreds med min Ekoheat.
Brugeravatar
Skiveren
Stoker XV
Stoker XV
12
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 12 dec 2011 10:06
Mit fyr: Ekoheat 1500 :-)
Areal: 219 m2 i to plan
Brændsel: 8 mm piller
Fremviser gerne i postnummer: 9800
Dagligt forbrug: 3-20 kg
Årligt forbrug: 7000 kg
Geografisk sted: Sdr Harritslev (Hjørring)

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Skiveren »

Bentmek » 14 Oct 2012, 21:10 skrev:Ja vil give dig ret smedehans, det lugter sandelig af bestilt arbejde og når man også kan læse i forumet at mick n også har været
Søren ved Dansk vvs center, hvor han er blevet pumpet for oplysninger vedr. hans ekoheat.
Og bare han ville fortælle historien ville han få en god rabat på hans scotte.

Og glarmester mick n havde vist nok selv lavet ændringer på hans kedel og det skulle da heller ikke undre mig at det også i dette tilfælde
har været tale om udvidenhed omkring brug eller ændringer af kedel, det er jo det farlige ved at side og læse i sådanne forum og derefter afprøve
hvad man har læst om :-)
Men hvis det passer hvad Dan skrev i et andet indlæg, så er der jo solgt mere end 400 Ekoheat anlæg og hvis der så skulle være et par stykker eller
3 hvor der skulle være lidt fejl på og forhandleren har været villig. til at rette dem og måske også betale brugeren hans penge tilbage hvis det er det
kunden ønsker.
Og så kan man da godt følge Dan at han mener at det så også er for meget at kunden også skal prøve at svine hans produkt til.

Jeg kan kun sige at jeg er godt tilfreds med min Ekoheat.
at mick n også har været
Søren ved Dansk vvs center, hvor han er blevet pumpet for oplysninger vedr. hans ekoheat.
Og bare han ville fortælle historien ville han få en god rabat på hans scotte.
Nu stopper det :evil: ... Jeg ved sku at Mick har købt og betalt hans scotte mini ved hans kammerat som er vvs'er...
Jeg har drøfte mange ting med Mick, og så det sjove er at vi begge er rimelig enige om at vi begge har et godt anlæg...
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø

Besvar