Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Mit ekoheat mareridt

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
Besvar
Ekopower
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 71
Tilmeldt: 08 jun 2011 14:59
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 187
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Geografisk sted: Middelfart
Kontakt:

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Ekopower » 15 okt 2012 09:54

Hej

Skal vi ikke prøve at få klarlagt lidt omkring Ekoheat pillefyr.

Ekopower ApS cvr. nr. 33 35 55 48 er mit selvskab og det selskab som ejer Ekoheat pillefyr. Det er så korrerk at jeg får den produceret på licens på en en fabrik i Spanien, som jeg før har handlet med.

Jeg har også fået registret navnet BioClass på mit Ekoheat godkendelse, ved DTI. Den har jeg gjort da jeg har solgt mine rettigheder til at sælge mine kedler i 4 lande, Spanien, Frankrig, Portugal og Grækenland, til den spanske producent.
Det er jo bestemt ikke gratis at starte sådan en eventyr op, så derfor lavede jeg denne aftale helt fra starten af.

Jeg skal dog understrege, at det er mig som for produceret alle styringer og indkøber alle elektriske dele, da fabrikken i Spanien kun har fået til opgave at lave kedel kroppene og samle anlæggene.

Som en lille side bemærkning, så kan man altså ikke købe den "grimme icon_cheesygrin.gif " grå model i Danmark, med mindre man taler et af de 4 sprog :-)

Jeg håber dette kan være med til at ende denne tråd og vil derfor gerne opfordre folk til at starte en ny tråd op, hvis de har spørgsmål til dette. Jeg vil også gerne selv være med til at få denne debat tilbage til det det handler om, nemlig Ekoheat pillefyr, så jeg ville gå ind og starte en ny tråd, hvor jeg opfordre ALLE til at skrive deres oplevelser med Ekoheat.

Med venlig hilsen
Ekopower
Dan Elkjær


Brugeravatar
Dunas
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 989
Tilmeldt: 15 apr 2010 18:17
Mit fyr: Version 7.0680 BS - 10 og 16 Kw brænder.
Areal: 153
Brændsel: 6 mm træpiller
Årligt forbrug: 4 tons
Givet likes: 53 gange
Modtaget likes: 126 gange

Mit ekoheat mareridt

Indlæg af Dunas » 15 okt 2012 11:28

Hvordan kan det være, at Domusa.es har en udførlig brugermanual på 48 sider. http://www.domusa.es/files/material-pro ... oclass.pdf
Den Danske brugermanual er kun på 12 sider http://www.nhbioservice.dk/images/dokum ... ual_dk.pdf
For mig ligner det samme styring, men kan jo også tage fejl her.

Besvar