Hvis der er fejl på Ekoheat, - så skal man erkende det & fikse fejlene Dan - uden vederlag for alle de ramte kunder!.Ekopower » 03 Aug 2012, 14:48 skrev:Hej Kovas
Tak for dit svar, som jeg opfatter yderst godt og korrekt skrevet.
Jeg går faktisk meget mod mine egne principper, når jeg besvare den, da jeg mener vi fremhæver en del negativ ting, som ikke gavner nogen, at de bliver nævnt igen og igen. Men da det jo er mif selv, som har startet dette, så fortjerner du selvfølgeligt også en svar.
Jeg skal også klart give dig ret i, at det var for dårligt og ringe, at jeg ikke før kom på banen i de tråde, som du nævner. Jeg havde mine grunde til at lade være, men må erkende at jeg træf nogle forkerte valg. men selvom jeg ikke deltog i trådene, så betyder det ikke, at jeg ikke fulgte med og arbejdede/arbejder hårdt på at løse problemerne.
Jeg valgte netop i den periode IKKE at opererer på offentlige forum, dog ikke fordi jeg er sart, men blot for at nedtone de ukorrekte oplysninger, som enkelte personer skulle fremkomme med, hver gang jeg skrev et indlæg. Som jeg før skrev, så mener jeg ikke det gavner nogen på dette forum.
Det var jo ikke helt betydningsløse kommentar som blev skrevet og det førte jo også til, at en meget god tråd for Ekoheat blev lukket af stokerpro. Det har aldrig været min hensigt at lade mine kunder komme i klem, hvilken jo også er årsagen til, at jeg beder dem kontakte Ekopower direkte, hvis man ønsker hjælp til et anlæg.
Jeg er også helt enig med dig, at det er dårligt kommunikation, som bringer frem at vores mail skulle være ude af drift, men hvor ligger den dårlige kommunikation?
MortenW skriver, at vi har drift problemer, som så ender med at blive til, at vores mail ikke har virket i et ½ år!
Jeg kan godt forstå, at du mener at "truende" er under blæltestedet og det er det da helt klart også, sådan som du har opfattedet den. Det var bestemt ikke det ord jeg skulle have brugt. Når jeg nu skrev det, så var det fordi, at jeg læste dine mails, som om at du ikke havde andre hensigter, end at nedgøre dit nye anlæg. Jeg har derimod fået en helt andet opfattelse af den måde du vælger skrive dine indlæg på.
Det ligger dig helt frit at offentligt gøre vores mail korrenspondance, men jeg mener det er en dum ide, ud fra den overbevisning, at det blot er at ligge endnu mere negativ omtale ud, som ingen gavner. (Igen skal jeg nævne, at så sart er jeg altså ikke og kan naturligvis leve med det)
Jeg forstår desværre ikke helt dit problem? Når den hæver temperaturen fra 46 gr, er det så ikke mens den stepper op?, eller står der forbrænding på displayet? Hvis der står forbrænding, hvilken ydelses område kører den så i?
Hvilken version software har du?
Med venlig hilsen
At du ikke vil have negative ting frem på forum vedr. Ekoheat, - og de efterhånden talrige fejl der er nævnt vedr. Ekoheat, - forstår jeg ganske udemærket, - men jeg kan ikke se hvordan du skal forhindre det, - det er jo ingen hemmelighed at stort set alle her på forum med et Ekoheat har et eller andet problem, - ja flere kunder har endda flere problemer - det kan du umuligt "dysse" og "tie" ned, - det skal du løse, - og det kan kun gå for langsomt!
At du ikke vil være på et forum pga. negative indlæg & fordi du føler du bliver jagtet (Af bla. mig) er bare en dårlig undskyldning, - få fikset de problemer alle dine kunder døjer med, - og du får fred (Bla. fra mig) - det kan jeg garantere dig - ingen brokker sig over god service og anlæg der virker efter hensigten, - så op på hesten og opfyld det du lovede dine kunder i sin tid!.
Lad være med at være så pivet, - kæmp & arbejd, - og få fikset alle de fejl der er! - på det punkt er jeg 110 procent enig med Kovas!
Jeg har kun prikket lidt til dig fordi du og Ekoheat lover og lover, - og indtil videre har du ikke sat handling bag alle dine fine ord!
Basta