OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
levi

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af levi »

Ekopower » 03 Aug 2012, 14:48 skrev:Hej Kovas

Tak for dit svar, som jeg opfatter yderst godt og korrekt skrevet.

Jeg går faktisk meget mod mine egne principper, når jeg besvare den, da jeg mener vi fremhæver en del negativ ting, som ikke gavner nogen, at de bliver nævnt igen og igen. Men da det jo er mif selv, som har startet dette, så fortjerner du selvfølgeligt også en svar.

Jeg skal også klart give dig ret i, at det var for dårligt og ringe, at jeg ikke før kom på banen i de tråde, som du nævner. Jeg havde mine grunde til at lade være, men må erkende at jeg træf nogle forkerte valg. men selvom jeg ikke deltog i trådene, så betyder det ikke, at jeg ikke fulgte med og arbejdede/arbejder hårdt på at løse problemerne.

Jeg valgte netop i den periode IKKE at opererer på offentlige forum, dog ikke fordi jeg er sart, men blot for at nedtone de ukorrekte oplysninger, som enkelte personer skulle fremkomme med, hver gang jeg skrev et indlæg. Som jeg før skrev, så mener jeg ikke det gavner nogen på dette forum.
Det var jo ikke helt betydningsløse kommentar som blev skrevet og det førte jo også til, at en meget god tråd for Ekoheat blev lukket af stokerpro. Det har aldrig været min hensigt at lade mine kunder komme i klem, hvilken jo også er årsagen til, at jeg beder dem kontakte Ekopower direkte, hvis man ønsker hjælp til et anlæg.

Jeg er også helt enig med dig, at det er dårligt kommunikation, som bringer frem at vores mail skulle være ude af drift, men hvor ligger den dårlige kommunikation?
MortenW skriver, at vi har drift problemer, som så ender med at blive til, at vores mail ikke har virket i et ½ år!

Jeg kan godt forstå, at du mener at "truende" er under blæltestedet og det er det da helt klart også, sådan som du har opfattedet den. Det var bestemt ikke det ord jeg skulle have brugt. Når jeg nu skrev det, så var det fordi, at jeg læste dine mails, som om at du ikke havde andre hensigter, end at nedgøre dit nye anlæg. Jeg har derimod fået en helt andet opfattelse af den måde du vælger skrive dine indlæg på.

Det ligger dig helt frit at offentligt gøre vores mail korrenspondance, men jeg mener det er en dum ide, ud fra den overbevisning, at det blot er at ligge endnu mere negativ omtale ud, som ingen gavner. (Igen skal jeg nævne, at så sart er jeg altså ikke og kan naturligvis leve med det)

Jeg forstår desværre ikke helt dit problem? Når den hæver temperaturen fra 46 gr, er det så ikke mens den stepper op?, eller står der forbrænding på displayet? Hvis der står forbrænding, hvilken ydelses område kører den så i?
Hvilken version software har du?

Med venlig hilsen
Hvis der er fejl på Ekoheat, - så skal man erkende det & fikse fejlene Dan - uden vederlag for alle de ramte kunder!.

At du ikke vil have negative ting frem på forum vedr. Ekoheat, - og de efterhånden talrige fejl der er nævnt vedr. Ekoheat, - forstår jeg ganske udemærket, - men jeg kan ikke se hvordan du skal forhindre det, - det er jo ingen hemmelighed at stort set alle her på forum med et Ekoheat har et eller andet problem, - ja flere kunder har endda flere problemer - det kan du umuligt "dysse" og "tie" ned, - det skal du løse, - og det kan kun gå for langsomt!

At du ikke vil være på et forum pga. negative indlæg & fordi du føler du bliver jagtet (Af bla. mig) er bare en dårlig undskyldning, - få fikset de problemer alle dine kunder døjer med, - og du får fred (Bla. fra mig) - det kan jeg garantere dig - ingen brokker sig over god service og anlæg der virker efter hensigten, - så op på hesten og opfyld det du lovede dine kunder i sin tid!.

Lad være med at være så pivet, - kæmp & arbejd, - og få fikset alle de fejl der er! - på det punkt er jeg 110 procent enig med Kovas!

Jeg har kun prikket lidt til dig fordi du og Ekoheat lover og lover, - og indtil videre har du ikke sat handling bag alle dine fine ord!

Basta :great:
Senest rettet af levi 03 aug 2012 16:32, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
frølårsraketten
Stoker VII
Stoker VII
14
Indlæg: 286
Tilmeldt: 31 dec 2009 04:08
Mit fyr: Aduro H1
Areal: 109 m²
Brændsel: piller fra Helenemøllen
Fremviser gerne i postnummer: 5600
Geografisk sted: Sydfyn
Kontakt:

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af frølårsraketten »

levi » 03 Aug 2012, 16:20 skrev: At du ikke vil være på et forum pga. negative indlæg & og fordi du føler du bliver jagtet (Af bla. mig) er bare en dårlig undskyldning, -
Tillykke Levi - du er åbenbart osse blevet Ekoheat-bruger...

:oops: :oops: :oops:
Med venlig hilsen Pierre
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aduro H1
levi

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af levi »

frølårsraketten » 03 Aug 2012, 16:32 skrev: Tillykke Levi - du er åbenbart osse blevet Ekoheat-bruger...

:oops: :oops: :oops:
Nej det er jeg ikke, - men jeg føler godt nok med dem der har problemer som ikke bliver løst.... - Det er ikke godt nok!

Skal du forøvrigt ikke have opdateret din profil ?, - så vidt jeg husker så har du da en BS kedel icon_cheesygrin.gif
Brugeravatar
frølårsraketten
Stoker VII
Stoker VII
14
Indlæg: 286
Tilmeldt: 31 dec 2009 04:08
Mit fyr: Aduro H1
Areal: 109 m²
Brændsel: piller fra Helenemøllen
Fremviser gerne i postnummer: 5600
Geografisk sted: Sydfyn
Kontakt:

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af frølårsraketten »

Det er jo fint med empati, selv om jeg fornemmer en skjult dagsorden.
Med venlig hilsen Pierre
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aduro H1
levi

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af levi »

frølårsraketten » 03 Aug 2012, 16:36 skrev:Det er jo fint med empati, selv om jeg fornemmer en skjult dagsorden.
Min dagsorden er overhovedet ikke skjult,- den er ganske synlig :)

Man skal som forhandler holde det man lover - sådan er det, - ellers skal man få rettet op på de fejl og mangler der evt. er i en hulens fart - det er den eneste måde man undgår negativ omtale på!

Fine ord & løfter kommer man ingen vegne med - man skal levere det man lover istedet!

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
17
Indlæg: 11096
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Har takket: 120 gange
Blevet takket: 141 gange

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af Ulrik »

Hvis man som forhandler er efter hinanden på Stoker Pro, lige som man kan sige at Levi er efter Ekopower her, så synes jeg man giver folk et negativt indtryk af sig selv.
Det er jo en skam da det efter min mening vil være et forkert negativt indtryk :)
MvH Ulrik©
Brugeravatar
Jrm2
Stoker II
Stoker II
12
Indlæg: 33
Tilmeldt: 10 apr 2012 18:32
Mit fyr: Ekoheat 2500 og 6kw solceller
Areal: 227+200 garage
Brændsel: Barlinek piller
Fremviser gerne i postnummer: 5400
Dagligt forbrug: ?
Geografisk sted: Bogense

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af Jrm2 »

Ulrik » 03 Aug 2012, 16:47 skrev:Hvis man som forhandler er efter hinanden på Stoker Pro, lige som man kan sige at Levi er efter Ekopower her, så synes jeg man giver folk et negativt indtryk af sig selv.
Det er jo en skam da det efter min mening vil være et forkert negativt indtryk :)


Så sandt som det er sagt :great:
Mvh jrm
levi

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af levi »

Ulrik » 03 Aug 2012, 16:47 skrev:Hvis man som forhandler er efter hinanden på Stoker Pro, lige som man kan sige at Levi er efter Ekopower her, så synes jeg man giver folk et negativt indtryk af sig selv.
Det er jo en skam da det efter min mening vil være et forkert negativt indtryk :)
Det kan du have en pointe i, - men fordelen ved at jeg blander mig er at Dan kommer herind og svarer på hans kunders indlæg, - det er da en betryggelse & gevinst for hans kunder :great:

Indtil videre har han været "tavs" om problemstillingerne, - men ligeså snart jeg blander mig en smule er han på sin pind & skriver indlæg, - det er da ekstremt positivt :great:
Ekopower
Stoker III
Stoker III
12
Indlæg: 71
Tilmeldt: 08 jun 2011 14:59
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 187
Fremviser gerne i postnummer: 5500
Geografisk sted: Middelfart
Kontakt:

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af Ekopower »

levi » 03 Aug 2012, 16:20 skrev:
Hvis der er fejl på Ekoheat, - så skal man erkende det & fikse fejlene Dan - uden vederlag for alle de ramte kunder!.

At du ikke vil have negative ting frem på forum vedr. Ekoheat, - og de efterhånden talrige fejl der er nævnt vedr. Ekoheat, - forstår jeg ganske udemærket, - men jeg kan ikke se hvordan du skal forhindre det, - det er jo ingen hemmelighed at stort set alle her på forum med et Ekoheat har et eller andet problem, - ja flere kunder har endda flere problemer - det kan du umuligt "dysse" og "tie" ned, - det skal du løse, - og det kan kun gå for langsomt!

At du ikke vil være på et forum pga. negative indlæg & fordi du føler du bliver jagtet (Af bla. mig) er bare en dårlig undskyldning, - få fikset de problemer alle dine kunder døjer med, - og du får fred (Bla. fra mig) - det kan jeg garantere dig - ingen brokker sig over god service og anlæg der virker efter hensigten, - så op på hesten og opfyld det du lovede dine kunder i sin tid!.

Lad være med at være så pivet, - kæmp & arbejd, - og få fikset alle de fejl der er! - på det punkt er jeg 110 procent enig med Kovas!

Jeg har kun prikket lidt til dig fordi du og Ekoheat lover og lover, - og indtil videre har du ikke sat handling bag alle dine fine ord!

Basta :great:
Hej Kovas

Her ser du så skole eksemplet på hvad jeg mener. Jo mere jeg forsøger at hjælpe mine kunder på stokerpro, jo mere negativ omtale får jeg. ØV

Men denne gang bliver jeg og skal nok besvare alt det jeg kan i fremtiden, da jeg står 100 % inde for det jeg lover.

Jeg er nemlig ikke så sart personligt, men prøver blot at gøre det bedst muligt for mit firma icon_cheesygrin.gif

Med venlig hilsen
Ekopower
Dan Elkjær
Brugeravatar
Jrm2
Stoker II
Stoker II
12
Indlæg: 33
Tilmeldt: 10 apr 2012 18:32
Mit fyr: Ekoheat 2500 og 6kw solceller
Areal: 227+200 garage
Brændsel: Barlinek piller
Fremviser gerne i postnummer: 5400
Dagligt forbrug: ?
Geografisk sted: Bogense

OPFORDRING. Kontakt Ekopower, hvis....

Indlæg af Jrm2 »

levi » 03 Aug 2012, 16:20 skrev:
Hvis der er fejl på Ekoheat, - så skal man erkende det & fikse fejlene Dan - uden vederlag for alle de ramte kunder!.

At du ikke vil have negative ting frem på forum vedr. Ekoheat, - og de efterhånden talrige fejl der er nævnt vedr. Ekoheat, - forstår jeg ganske udemærket, - men jeg kan ikke se hvordan du skal forhindre det, - det er jo ingen hemmelighed at stort set alle her på forum med et Ekoheat har et eller andet problem, - ja flere kunder har endda flere problemer - det kan du umuligt "dysse" og "tie" ned, - det skal du løse, - og det kan kun gå for langsomt!

At du ikke vil være på et forum pga. negative indlæg & fordi du føler du bliver jagtet (Af bla. mig) er bare en dårlig undskyldning, - få fikset de problemer alle dine kunder døjer med, - og du får fred (Bla. fra mig) - det kan jeg garantere dig - ingen brokker sig over god service og anlæg der virker efter hensigten, - så op på hesten og opfyld det du lovede dine kunder i sin tid!.

Lad være med at være så pivet, - kæmp & arbejd, - og få fikset alle de fejl der er! - på det punkt er jeg 110 procent enig med Kovas!

Jeg har kun prikket lidt til dig fordi du og Ekoheat lover og lover, - og indtil videre har du ikke sat handling bag alle dine fine ord!

Basta :great:


Jeg kan da se at der er op til flere glade kunder og flere der har fået løst deres problemer men de tæller måske ikke med ?
Mvh jrm

Besvar