Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Aktivsol

Spørgsmål og diskussion vedr. solcelle forhandlere
Forumregler
Angiv venligst forhandlerens navn i overskriften!
soleksperten
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 4
Tilmeldt: 25 jul 2012 20:28

Aktivsol

Indlæg af soleksperten » 02 sep 2012 19:28

Hej

Har hørt at firmaet har svært ved at styre deres kunder. Jeg fik selv udsat mit anlæg flere gange og har stadig problemer. Tror desværre ikke de har nogen der ved ret meget om de elektriske ting og optimering af anlæget. Ville ikke anbefalde dette firma til nogen efter min oplevelse . Den sælger jeg handlede med er der pludselig ikke mere, han var ellers meget flink og virkede som om han havde styr på det. havde også fået anbefalet en Solutronic inverter som var det bedste, men pludselig hvor det var en anden mand jeg snakkede med havde de lige fået en der hed Kostal. Desværre kunne de ikke rigtig fortælle noget om den. Skulle nok havde taget en andet firma.


aktivcrelle
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 14 okt 2012 20:02

Aktivsol

Indlæg af aktivcrelle » 14 okt 2012 20:13

Hej
Jeg vil godt modsige den kritik som Aktivsol har fået her inde, vi har også købt et anlæg hos Aktivsol det samme har flere her på vejen,
Vi kan kun sige at vi har fået et rigtig godt anlæg som virker helt perfekt , sælger vidste hvad han snakkede om og gav os svar på det vi spurgte om,
selv de montørere som kom og monterede hos os var virklige dygtige.

Vi kan kun sige at vi har haft en RIGTIG god oplevelse med at handle med aktivsol.

soleksperten
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 4
Tilmeldt: 25 jul 2012 20:28

Aktivsol

Indlæg af soleksperten » 12 jan 2013 13:57

Ja nu har jeg så lige læst at firmaet er gået konkurs. Men de er da startet op igen under Aktivsolenergi.dk

Brugeravatar
BWJ
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 3371
Tilmeldt: 05 jan 2011 20:03
Areal: 155
Brændsel: VP/ solvarme/ Solcelleanlæg 6460Wp
Dagligt forbrug: 0
Årligt forbrug: 0
Givet likes: 198 gange
Modtaget likes: 233 gange

Aktivsol

Indlæg af BWJ » 12 jan 2013 14:05

soleksperten skrev:Ja nu har jeg så lige læst at firmaet er gået konkurs. Men de er da startet op igen under Aktivsolenergi.dk

Men, har du fået løst dine problemer ?
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.

PeterMA
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 794
Tilmeldt: 03 mar 2011 14:08
Mit fyr: Woody 10KW - Black Start 1016 semirens
Areal: 192kvm
Brændsel: blandet
Fremviser gerne i postnummer: 3660
Dagligt forbrug: 20kg
Årligt forbrug: 4 Tons
Geografisk sted: Slagslunde
Givet likes: 23 gange
Modtaget likes: 1 gang

Aktivsol

Indlæg af PeterMA » 12 jan 2013 15:21

Sørgeligt at se.
De har ikke engang skiftet telefon nummer.
Sådan nogen mennesker skal bare stoppes.
Om det er solceller eller mursten et sku lige meget. .
Håber at dit anlæg er kommet til at køre fornuftigt.
---
Med Venlig Hilsen

Peter M. Andersen.

Solceller - > http://clxportal.danfoss.com/index.php? ... 9&end=TRUE


Brugeravatar
Jobak
Stoker Pro Sponsor
Stoker Pro Sponsor
Indlæg: 873
Tilmeldt: 07 jan 2007 19:07
Mit fyr: Baxi 1.5/350 uden iltstyr
Areal: 180
Brændsel: Silva 8mm
Årligt forbrug: ca. 6t
Geografisk sted: Hjerm
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 2 gange

Aktivsol

Indlæg af Jobak » 12 jan 2013 17:15

aktivcrelle skrev:Hej
Jeg vil godt modsige den kritik som Aktivsol har fået her inde, vi har også købt et anlæg hos Aktivsol det samme har flere her på vejen,
Vi kan kun sige at vi har fået et rigtig godt anlæg som virker helt perfekt , sælger vidste hvad han snakkede om og gav os svar på det vi spurgte om,
selv de montørere som kom og monterede hos os var virklige dygtige.

Vi kan kun sige at vi har haft en RIGTIG god oplevelse med at handle med aktivsol.
HeHe det var da et "påfaldende" brugernavn du har der og med hele 1 indlæg... gad vide mon??? ange.gif
(@ trådstarter (som dog har 3 indlæg): Håber ikke dit anlæg kommer til at fejle noget indenfor "garantien", når firmaet er gået på rø...)

Med venlig hilsen
Jobak

Det brænder først, som er nærmest ved ilden.

Brugeravatar
poul efterlønner
Stoker IX
Stoker IX
Indlæg: 356
Tilmeldt: 27 mar 2011 23:06
Mit fyr: Pilevang m 3100 l akutank
Areal: 200
Brændsel: Halm/Brænde/Kvas/Sol/varmepumpe
Fremviser gerne i postnummer: 5450
Geografisk sted: Nordfyn
Modtaget likes: 8 gange

Aktivsol

Indlæg af poul efterlønner » 12 jan 2013 22:22

Det var vel ikke andet end man kunne forvente, hvis man har fulgt lidt med på deres hjemmeside (altså den gamle).

Har selv haft "fornøjelsen" af at handle med dem, hvilket egentlig gik nogenlunde, jeg har stadig et hængeparti med dem, men det overlever jeg jo nok. Mit anlæg virker fint med tilfredsstillende produktion, og så må man jo bare håbe.

til: "soleksperten" Hvordan funker dit anlæg ? Jeg tror jeg var den første, din omtalte sælger, solgte et anlæg til, og jeg kan kun give dig ret med hensyn til ham, han udtalte selv på et tidspunkt, at han gerne ville være flink. Hvor i landet bor du ? Hvis du er her fra nordfyn, eller omegn, vil jeg da gerne i kontakt med dig evt på privat mail. Hvordan fandt du den nye hjemmeside ?

Man må sige det er kreative folk der står bag firmaet, jeg kan se at mit tag figurerer i billedgalleriet på den nye hjemmeside, nu er det så godt nok en andet fabrikat solceller jeg har liggende ??????? flere af de øvrige billeder (måske alle) kommer også fra den "gamle" hjemmeside.
For et par uger siden tilmeldte jeg mig deres nyhedsmail (altså i det gamle firma) har dog ikke hørt noget, det underlige var bare at e-mail adr. ikke sluttede med aktivsol.dk (som tidligere) men med viasol.dk og det er jo noget helt andet ?
Venlig hilsen Poul J ......(er nu avanceret til pensionist)
Sept. 2013: Jordvarme 10 Kw HPW varmepumpe, (til 2500 kwt overskud fra solceller)
Marts 2012; 24 x 250 w Alex-solar solceller, Danfoss TLX 6 pro inverter.
April 2011: Solvarme fra vvs eksperten, 66 rør, 200 l vvb. (nu 300 l)

soleksperten
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 4
Tilmeldt: 25 jul 2012 20:28

Aktivsol

Indlæg af soleksperten » 16 jan 2013 11:46

Hej Poul
Lyder da spændende.
Jeg er fra nordfyn og har fået et firma derfra til at ordne mine problemer.
Det viste sig at mine moduler var blandet sammen på 2 tagflader så det ikke kunne køre ordentligt.
Er løst og har tegnet en service aftale med dem.

Belastning
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 21 jan 2013 22:34

Aktivsol

Indlæg af Belastning » 21 jan 2013 22:39

Frank og christian og ole som var ejere at aktivsol, er desværre stor forbruger på CVR. nr.. De ligner ikke folk der har haft 20firmaer der er gået fallit. for de bo da i huse på den anden side af 5mill, stykket. og de har flere en et hus.

Brugeravatar
poul efterlønner
Stoker IX
Stoker IX
Indlæg: 356
Tilmeldt: 27 mar 2011 23:06
Mit fyr: Pilevang m 3100 l akutank
Areal: 200
Brændsel: Halm/Brænde/Kvas/Sol/varmepumpe
Fremviser gerne i postnummer: 5450
Geografisk sted: Nordfyn
Modtaget likes: 8 gange

Aktivsol

Indlæg af poul efterlønner » 21 jan 2013 23:05

Hvor har du fundet alle de CVR numre ?
Det er også utroligt at de har nået at opbygge et underskud på næsten 2 mil. på et år hvor de burde have tjent penge.
der var måske for mange chefer

Ham der er direktør i det nye Aktiv solenergi aps var også "økonomi chef" for et par måneder siden i det gamle aktivsol.

Har du et anlæg fra Aktivsol ?
Venlig hilsen Poul J ......(er nu avanceret til pensionist)
Sept. 2013: Jordvarme 10 Kw HPW varmepumpe, (til 2500 kwt overskud fra solceller)
Marts 2012; 24 x 250 w Alex-solar solceller, Danfoss TLX 6 pro inverter.
April 2011: Solvarme fra vvs eksperten, 66 rør, 200 l vvb. (nu 300 l)


Besvar