Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

"Gratis" overvågning af fyret...

Alt vedr. hjemmebyg og geniale opfindelser
pendec

Re: "Gratis" overvågning af fyret...

Indlæg af pendec » 09 okt 2015 08:13

MartinLau skrev:Det er sgu smart nok. Men hvordan registrerer den bevægelse, når den kun peger på displayet?
Eller filmer den 24/7?
Jeg satte motion detect en periode, på den lampe som lyser når , der var fejl, så sendte den en email. dog virkede software ikke altid lige godt pga dag/nat lys, så den virkede ikke 100% her. Nu er camera så gammel så den ikke klarer SSL og det bliver ikke brugt pt ;(


jthyge
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 37
Tilmeldt: 07 jun 2011 14:41
Mit fyr: Atmos D21P med A25 brænder
Areal: 96
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 8543
Dagligt forbrug: ??
Årligt forbrug: ??
Geografisk sted: Søby V/ Hornslet.
Kontakt:

Re: "Gratis" overvågning af fyret...

Indlæg af jthyge » 16 okt 2015 22:28

Jeg bruger 5-6 paller piller på en sæson, fra ca. Start oktober til ca start maj.

Jeg syntes ikke jeg har så mange tændinger. Mest om natten hvor der er sænkning på radiatorerne.
Men fyret er jo bygget til at have en del tændinger.

Martinlau, ikke så vidt jeg ved. Men der findes sikkert en app der kan.
Jesper Thygesen
www.varmkaffe.dk

nemocharley

Re: "Gratis" overvågning af fyret...

Indlæg af nemocharley » 17 okt 2015 06:28

Tak for svar, jeg taggede dig forresten i et opslag fra Motoz omkring hans gratis Pellmon overvågning og logging system, ved ikke om det var noget for dig?

pendec

Re: "Gratis" overvågning af fyret...

Indlæg af pendec » 17 okt 2015 10:59

MartinLau skrev:Kan den times til, at tage billeder. Eksempelvis hver time eller noget i den stil?
Hvis det var mig du spørger, så kan alle de nye billige webcams jo sættes op til timing af billede optagelse vil jeg mene. De kan da også se når lamper ændre status osv.. Så er det den simple til et gammel fyr, så kan den overvågning til 300kr nok virke. (jeg gav ca. 300kr på amazon for mine med motor styring og nightvision)


Besvar