Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Biomax 10 amatør!

Spørgsmål vedr. BioMax samt det tilbehør der laves til BioMax pillefyret
Hanzi
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 14 feb 2017 18:29

Re: Biomax 10 amatør!

Indlæg af Hanzi » 14 feb 2017 19:20

Hey har du fundet uf af dit brummeri har det samme problem


Samsung444
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17 dec 2017 00:38
Givet likes: 2 gange

Re: Biomax 10 amatør!

Indlæg af Samsung444 » 18 dec 2017 19:56

Jeg fik lige et tip amatøren det er fint jeg har nu stildet mit fyr ind efter det her står lidt mere end jeg kunne få hos vv.eksperten mit fyr brummede så meget som det var 10 jagthunde som sloges i kælderen mange tak for de tip det betyder meget,det med tændbrensel var nu et højt tal jeg køre på 32 som jeg blev rådet til af eksperten og det går godt,nu et spørsmål,jeg skal have fyret ud i garage og har talt med skostensfejer garage er bygget af letbetong og er isoleret med 12 mm gips fejeren sagde at jeg kunne nøjes med 8 mm spørsmålet,skorsten metalbestos multi 50 skosten skal jeg have stabilisator til den skosten

Samsung444
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17 dec 2017 00:38
Givet likes: 2 gange

Re: Biomax 10 amatør!

Indlæg af Samsung444 » 12 feb 2019 17:14

DBS skrev:
04 dec 2016 18:44
På Danfoss link, kan du indstille hvordan din gulvvarme skal varme, den kan enten åbne for alle kredsen på en gang, og derefter lukke for dem igen, eller den kan tage en kredse efter den anden.

Jeg vil forslå at du kontrollere at dine kredse varmer op efter hinanden for at få en mere jævn belastning af dit pillefyr.

Alternativt kan du kikke lidt på hvad temp, din gulvarmekredsen står på, således at den ikke åbner kort, for derefter at være lukket i lang tid.


Besvar