Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Udlandet
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler
Besvar
nemocharley

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af nemocharley » 28 feb 2014 09:05

jeg er godt med på, at der ligger en mistænkeliggørelse i det fra min side - jeg undskylder at det bliver personligt på den måde. Det jeg reagerer på er den energi du lægger i at forsvare et firma, som har fået et lidt dårligt ry herinde (p.g.a. flere uafhængige klager - så vidt jeg kan se - dokumenteret eller udokumenteret, så er mit udgangspunkt at tro på hvad folk skriver, og hvis jeg kommer i tvivl så spørger jeg direkte, som i det her tilfælde - hvilket jeg er blevet kaldt naiv for i andre sammenhænge).

Er det fordi du føler dig ramt på din retfærdighedsfølelse og har helt rene motiver, så tager jeg hatten af for dit arbejde - du er en af de sjældne efterhånden.

Og desværre ved jeg, at det modsatte også kan være tilfældet i de her situationer, hvilket er derfor jeg spørger dig direkte. Du har svaret, at jeg ikke har noget at have min mistanke i, og det tager jeg selvfølgelig til efterretning.

hav en fortsat god dag.


nemocharley

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af nemocharley » 28 feb 2014 09:10

- måske pendec men det er nu høfligst at spørge først.

pendec

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af pendec » 28 feb 2014 09:47

nemocharley skrev:- måske pendec men det er nu høfligst at spørge først.
:oops: :twisted: kunne ikke dy mig.

jopa

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af jopa » 28 feb 2014 10:15

pendec skrev: han ER TRALO SHOP, har i ikke gennemskuet den endnu, i må da lige læse alt den snak der fyres af, der snakkes virkelig for den syge moster her. PUHH HA!! fyha...

Jeps 100 på at han er involveret i bixen

energi-kriger
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 233
Tilmeldt: 10 sep 2013 06:08
Modtaget likes: 1 gang

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af energi-kriger » 28 feb 2014 10:42

Argh.. Er I ikke en kende lidt for uretfærdig. Manden er jo tydeligvis superglad for sin lev. Jeg er selv pokkers glad for min lev. Faktisk fortjener min pillelev.mester mindst lige så meget ros, men jeg tør sg. ikke. Tænk sig om firmaet blev haglet ned (u/begrundet) så det måtte dreje nøglen om, så skulle jeg til at se mig om efter en ny med risiko for at løbe ind i et svindel foretagende eller dårlige piller. 8)


timkenneth
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 723
Tilmeldt: 01 dec 2010 00:49
Mit fyr: SK STOKER
Areal: 169
Brændsel: flis/korn/piller
Fremviser gerne i postnummer: 6980
Årligt forbrug: ca 2500 kr.
Geografisk sted: vestjylland
Modtaget likes: 3 gange

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af timkenneth » 28 feb 2014 11:51

vi forbrugere er så forskellige. nogen ser ingen faldgrupper eller noget suspekt i tralo´s konstruktion med at være registreret ud fra Gibraltar.
efter at have afdækket en forbrugers oplevelser og en såkaldt talsmand fra tralo i en tråd på fyrrum.dk, er jeg ikke i tvivl om min egen holdning. denne vil jeg ytre også selvom der kommer en nyoprettet bruger og giver 10 point på trustpilot og siger alt er bare superduper.

og hvorfor alt den rosen om pilleleverandører. det er da det de skal leve af. yde god service og god kvalitet.

Brugeravatar
Frank Nelsson
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 42
Tilmeldt: 24 sep 2013 05:50
Mit fyr: Black Star 16 KW version 10 styring.
Areal: 190
Brændsel: Piller + 45 rørs solfanger
Fremviser gerne i postnummer: 4281
Dagligt forbrug: 32 KG
Årligt forbrug: 6000
Geografisk sted: Gørlev - Kalundborg kommune

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af Frank Nelsson » 28 feb 2014 12:16

pendec skrev: han ER TRALO SHOP, har i ikke gennemskuet den endnu, i må da lige læse alt den snak der fyres af, der snakkes virkelig for den syge moster her. PUHH HA!! fyha...
Ak ja!!! :cry: - Geografi er vist ikke din stærke side !! - Gørlev ligger altså IKKE på Gibraltar !! :) .

Det TOTALT USAGLIGE og USERIØSE PLADDER fortsætter i et væk !!!!. Jeg har angiveligt adresse på Gibraltar, og tjener virkeligt kassen ved at sælge træpiller til tumper som er dumme nok til at handle hos mig !!! - For at man skulle kunne bruge sin kostbare tid på at give andre brugere et velment råd - UDEN NOGEN BAGTANKER OVERHOVEDET - Ja dét er jo HELT USANDSYNLIGT !!!. :roll:

Og kan du forøvrigt for lov til at lade fantasien og spekulationerne løbe af med dig - lige så meget du gider !!, men burde nu nok bruge tiden på noget mere fornuftigt, end at antyde ting du angiveligt ikke har en sk.. begreb om. Få dig et liv !!! :great: .
Med venlig hilsen :-) :lol:
Franke fra Shangri-La
Lykkelig bruger af: Scotte Black Star 16 KW med BS1016 Kedel, version 10 styring + Komp. rens.
Og: 45 rørs solfanger med Sun Comfort styring ver. 6.06.
Du kan se fyret køre her: http://stokercloud.dk/dev/showmain.php?mac=shangrila

jopa

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af jopa » 28 feb 2014 12:24

Frank Nelsson skrev:
Ak ja!!! :cry: - Geografi er vist ikke din stærke side !! - Gørlev ligger altså IKKE på Gibraltar !! :) .

Det TOTALT USAGLIGE og USERIØSE PLADDER fortsætter i et væk !!!!. Jeg har angiveligt adresse på Gibraltar, og tjener virkeligt kassen ved at sælge træpiller til tumper som er dumme nok til at handle hos mig !!! - For at man skulle kunne bruge sin kostbare tid på at give andre brugere et velment råd - UDEN NOGEN BAGTANKER OVERHOVEDET - Ja dét er jo HELT USANDSYNLIGT !!!. :roll:

Og kan du forøvrigt for lov til at lade fantasien og spekulationerne løbe af med dig - lige så meget du gider !!, men burde nu nok bruge tiden på noget mere fornuftigt, end at antyde ting du angiveligt ikke har en sk.. begreb om. Få dig et liv !!! :great: .
Vi har fattet det efterhånden. Din iver er bekymrende :P

Hjemme teori
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2517
Tilmeldt: 28 feb 2008 23:46
Mit fyr: 16kW OPOP20 V.7 /Atmos 25GD+1800L Akku
Areal: 154m2
Brændsel: Brænde, sol , træpiller
Årligt forbrug: 5,5 t pill
Geografisk sted: 4295, Stenlille
Givet likes: 29 gange
Modtaget likes: 232 gange

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af Hjemme teori » 28 feb 2014 20:45

Den med momsen og fuldstændig fralæggelse af ansvar er jeg sku ikke længere så sikker på.

Jeg synes at have hørt flere eksempler, primært med erhversdrivende, hvor bilag bliver afvist fordi skat mener man har handlet mod bedre vidende og så hænger man på momsen.

Af samme grund må man jo ikke længere betale større håndværker regninger kontant, da man så automatisk handler mod bedrevidende og med risiko for at salgsfakturaen forsvinder hos sælger. Og når man så samtidigt skriver på fora at man er ligeglad, er det vel heller ikke helt forkert.

Når det er sagt, ved jeg intet og har ingen holdning til, om der er rod i momsen hos Tralo shop.
Mvh. Sophus

energi-kriger
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 233
Tilmeldt: 10 sep 2013 06:08
Modtaget likes: 1 gang

Træpiller fra TRALO SHOP - FUP & SVINDEL? - ELLER HVAD ??

Indlæg af energi-kriger » 28 feb 2014 23:49

Folkedomstolen har talt. :wink:
Negative anmeldelser på trustpilot fjernes nu ganske nemt af virksomhederne.
Især Blackmails, et fænomen som ofte er afsendt af og hænger sammen med, kendt under begrebet "Kunder fra helvede" 8)


Besvar