Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Demfranordlunde.dk

Bruger til bruger info om træpille forhandlere på Sjælland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler
Besvar

Hvor mange Stjerner vil du give Demfranordlunde.dk

5 (Bedst)
0
Ingen stemmer
4
0
Ingen stemmer
3
0
Ingen stemmer
2
0
Ingen stemmer
1 (Dårligst)
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 0

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Demfranordlunde.dk

Indlæg af Ulrik » 19 sep 2019 12:49

Demfranordlunde.dk

Har du handlet med Demfranordlunde.dk? Lad os finde ud af hvordan denne forhandler er at handle træpiller med.
Lad os derfor høre brugernes erfaringer med Demfranordlunde.dk.

Ved at dele vores erfaringer med Demfranordlunde.dk, kan vi gøre valget af træpille forhandler mere overskuelig for forbrugerene.
Skriv et indlæg her om Demfranordlunde.dk og/eller giv din stemme i ovenstående rating af disse træpiller.
(Du kan løbende ændre din rating)

Send evt. mig en PB hvis du kender til en træpille forhandler som vi ikke har med i dette forum.
MvH Ulrik©


pendec

Re: Demfranordlunde.dk

Indlæg af pendec » 19 sep 2019 13:34

Jeg faldt for nyligt over dem, da en jeg kender hentede der men ikke mente de leverede, nu har de så fået dette på siden.

Jeg har haft kig på dem, især fordi de giver en smule mængde rabat (50kr/palle), som gør de alligevel kan komme under andre gode tilbud
Deres priser er konkurrence dygtige og et par af mærkerne kender vi.

Jeg går nu og overvejer "fågelfors", eller "premium german heatlets" , da jeg var for langsom og ikke kan få Barlinek 6mm.

Måske er der nogen som har fået leveret allerede med dem her? Er deres minitruck til at komme rundt med?

Bjarne Petersen
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 54
Tilmeldt: 14 jan 2007 13:27
Mit fyr: Ikke udfyldt
Geografisk sted: Lolland
Givet likes: 23 gange
Modtaget likes: 3 gange

Re: Demfranordlunde.dk

Indlæg af Bjarne Petersen » 20 sep 2019 13:40

Har lige købt fire paller 6 mm Econordic træpiller og en palle briketter fra dem.
Tiden må vise hvordan de brænder i pilleovnen.
Levering er lille lastbil med lift bag på og så en eldrevet pallevogn, de havde et par køreplader med der kunne lægges ud, fik dem derved kørt direkte ind i min lade.
Levering forgik til aftalt tid og uden de store problemer :-)

pendec

Re: Demfranordlunde.dk

Indlæg af pendec » 20 sep 2019 14:03

Bjarne Petersen skrev:
20 sep 2019 13:40
Levering er lille lastbil med lift bag på og så en eldrevet pallevogn, de havde et par køreplader med der kunne lægges ud, fik dem derved kørt direkte ind i min lade.
Jeg har lige talt med dem, og desværre mener han ikke de kan komme ind ved mig, eller er enig i , at palle løfter skal køre for langt på plader, når der er nøddesten på gårdsplads og lastbil ikke kan komme helt frem til aflæsnings punkt.

Surt!

Jeg må tilbage til min tidligere pusher her, på grund af dårlige leveringsforhold.


Besvar