Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

A-Flis ApS

Bruger til bruger info om træpille forhandlere på Sjælland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler
Besvar

Hvor mange Stjerner vil du give A-Flis ApS

5 (Bedst)
2
50%
4
2
50%
3
0
Ingen stemmer
2
0
Ingen stemmer
1 (Dårligst)
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 4

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

A-Flis ApS

Indlæg af Ulrik » 07 aug 2011 15:37

A-Flis ApS

Har du handlet med A-Flis ApS? Lad os finde ud af hvordan denne forhandler er at handle træpiller med.
Lad os derfor høre brugernes erfaringer med A-Flis ApS.

Ved at dele vores erfaringer med A-Flis ApS, kan vi gøre valget af træpille forhandler mere overskuelig for forbrugerene.
Skriv et indlæg her om A-Flis ApS og/eller giv din stemme i ovenstående rating af disse træpiller.
(Du kan løbende ændre din rating)

Send evt. mig en PB hvis du kender til en træpille forhandler som vi ikke har med i dette forum.
MvH Ulrik©


hu2
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 11 apr 2011 20:42

A-Flis ApS

Indlæg af hu2 » 02 apr 2012 06:34

Jeg har købt piller hos A-flis i fem år og har været yderst tilfreds. Jeg har kunnet foretage storkøb med rabat, og
så få pillerne leveret af flere gange pga pladsmangel.
I denne vinter er det GreenWood 8mm/16kg vi har fyret med til 2.15kr kiloet. Under en kampagne i februar fik
vi skriftligt tilbud på fire paller til en pris på 2.04kr kiloet. Leveret som omtalt.
Pillerne har været meget ensartede i størrelsen, og helt uden smuld. De har givet en smule slag i brænderrøret
(PellX) - røret tømt en gang om ugen.
Betjening og behandling af kunderne hos A-flis er helt i top, og jeg kan kun anbefale at prøve at handle hos dem.

martin1977dk
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 36
Tilmeldt: 15 maj 2007 18:04
Mit fyr: Scotte 16kw 100trin fra 2005
Areal: 116
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4760

A-Flis ApS

Indlæg af martin1977dk » 14 aug 2014 14:25

Jeg kan også klart anbefale A-flis...Det er super flinke og pillerne er af god kvalitet. går ind i mit 3. år hos dem :)

dannidines

A-Flis ApS

Indlæg af dannidines » 16 aug 2014 14:27

Hejsa,

Så blev vinterens piller indkøbt, og valget faldt på 8mm Södra hos A-flis i Ørslev, nær Sjællands Navle, Vordingborg

Der var energidag/weekend med lidt tilbud og sån, så det blev til 1815kr/pallen leveren på matriklen (2,03kr/kg) hvilket er en ok pris syntes jeg (man er jo Sjællænder...)

Servicen var dække i top, og der blev taget den fornødne tid til at forklare om priser, muligheder for betaling ex. "varmekonto" med 2% rente og ikke yderligere omkostninger, hvilken type piller han vidste andre kunder brugte til den type brænder jeg/andre kunder osv havde.. Det blev pointeret, at man ikke skulle være nervøs ved reklamationer, for de havde næsten ingen, og dem der var blev "byt til nyt"

A-flis er anbefalet med 4 ud af 5 mulige stjerner herfra (5 er kun muligt ved jyske priser på Sjælland)


Besvar