Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Skelstrup Trælast A/S

Bruger til bruger info om træpille forhandlere på Sjælland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler

Hvor mange Stjerner vil du give Skelstrup Trælast A/S

5 (Bedst)
7
70%
4
3
30%
3
0
Ingen stemmer
2
0
Ingen stemmer
1 (Dårligst)
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 10

Brugeravatar
vinther2
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 442
Tilmeldt: 07 okt 2011 14:09
Mit fyr: Scotte 10 kw
Areal: 150
Brændsel: Vida Pellets
Årligt forbrug: Ca. 6 tons
Geografisk sted: Lolland
Givet likes: 53 gange
Modtaget likes: 47 gange

Re: Skelstrup Trælast A/S

Indlæg af vinther2 » 29 dec 2018 16:15

Pendec,- du skriver, at man kan spare penge ved at købe hos sf handel i Nakskov, men er der så også samme service som hos Skelstrup træ? Jeg har handlet med dem i 5 år, og deres gaffeltruck er så lav, at den kan gå ind under vores carport.
Derfra videre ind til vores garage hvor pillerne bliver sat ind. Det eneste jeg skal gøre, er at pille plastikken af.

Muligt man kan spare lidt ved at få pallerne sat af ved kantsten, men at skulle slæbe 3 x 832 kg ind i huset/fyrrum, er ikke lige sagen.

Nu er jeg også en ældre herre på 65, men jeg er så tilfreds med Skelstrup træ og deres service, og flinke chauffører, at jeg kunne ikke drømme om at skifte leverandør, bare for at spare et par håndører, og til gengæld et masse arbejde.

Bare mit synspunkt.

Godt nytår til alle.


pendec

Re: Skelstrup Trælast A/S

Indlæg af pendec » 30 dec 2018 15:54

vinther2 skrev:
29 dec 2018 16:15
Pendec,- du skriver, at man kan spare penge ved at købe hos sf handel i Nakskov, men er der så også samme service som hos Skelstrup træ? Jeg har handlet med dem i 5 år, og deres gaffeltruck er så lav, at den kan gå ind under vores carport.
Derfra videre ind til vores garage hvor pillerne bliver sat ind. Det eneste jeg skal gøre, er at pille plastikken af.
De har 2 typer trucks, den ene ligner en ombygget foder vogn til stalde , så jo den kan komme ind i en garage hvis den har højde til en palle.
Og service er da i top, og skal paller dækkes med en palle plast pose, så smider de dem oveni u/beregning. Og informerer med sms osv.. Bliver det bedre.
Glemte jeg at skrive jeg bor 150meter fra hovedvej, de kommer herned med den truck, og stiller dem på bagsiden af huset, og der er ikke meget plads, slet ikke til lastbiler her. Kran ville aldrig komme herned. Og paller står 1 meter fra fyrrum :)

Hvis man køber 4 paller til 2050 (8200,- inkl. fragt) og kan spare 400kr(600kr hvis fragtfri) , så er det vel også penge? Måske ikke for alle.
Selvf. afhænger valg af ens præferencer og så meget andet, men det handler jo også om økonomi.

"til gengæld" er jo så også en formodning og ikke mere, når du ikke har handlet der.

Brugeravatar
vinther2
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 442
Tilmeldt: 07 okt 2011 14:09
Mit fyr: Scotte 10 kw
Areal: 150
Brændsel: Vida Pellets
Årligt forbrug: Ca. 6 tons
Geografisk sted: Lolland
Givet likes: 53 gange
Modtaget likes: 47 gange

Re: Skelstrup Trælast A/S

Indlæg af vinther2 » 31 dec 2018 17:07

Pendec. Det du skriver, lyder ikke helt tosset. Bl.a. fordi, at for mit eget vedkommende, er det meget vigtigt, at jeg ikke selv skal bakse sækkene ind i vores garage. Det er nok, at de skal løftes op i siloen. Efter 2 dicusprolapser, skal man passe på sig selv!
Så, om ikke andet, ved jeg nu hvor der er et alternativ,- hvis, og kun hvis, de ikke kan levere fra Skelstrup. :great:

Pendec, godt nytår. cigar.gif


Besvar