Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

KK-Import

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Jylland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler

Hvor mange Stjerner vil du give KK-Import

5 (Bedst)
10
77%
4
2
15%
3
0
Ingen stemmer
2
0
Ingen stemmer
1 (Dårligst)
1
8%
 
Afgivne stemmer: 13

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: KK-Import

Indlæg af Lintz » 03 jun 2017 14:23

newpas skrev:Man kan vel kommentere at indlægget nævner at pillerne er billigere Hos pillemadsen eller hvor som helst. Men i mit tilfælde pillemadsen. Jeg bor selv ved hjørring og har 960kg hjemme til 1550kr. Superkvalitet!! Så det er vel relevant at give svar på indlæg med "billige" piller??
Aller først - Newpas - Så skal det ikke forstås sådan at jeg sidder med Redaktør-hatten på i dette tilfælde.
I så fald ville jeg havde underskrevet det med "Lintz / Redaktør."

Men syntes bare selv at det hurtig kan blive noget rod når der bliver blandet andre forhandlere ind i denne slags tråd. Du nævner i dette tilfælde Pillemadsen, en anden svarer på din kommentar - Du melder måske tilbage og en tredje vil også give sit besyv med. Og lige pludseligt er der måske en lang diskussion omkring Pillemadsens prisleje og levering i en tråd som omhandler KK import.

Ikke helt fair for dem som måske gerne vil søge lidt oplysninger på forhandleren i denne tråd.

Dette er som sagt bare min egen mening omkring det og du samt andre må meget gerne være uenige i det.
Vil såmænd heller ikke gøre noget ved det som Redaktør - Dog kan man måske blive nød til på et tidspunkt at gå ind og kigge på alt det ikke-relevante i disse tråde omkring anmeldelse af forhandlere og træpiller og få ryddet lidt op - Men så har vi Redaktører også noget at lave til den "fyrstlige" løn vi får. icon_cheesygrin.gif
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


newpas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1713
Tilmeldt: 06 nov 2011 13:28
Mit fyr: MGM15 Årg 2007
Areal: 150+kælder
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9870
Dagligt forbrug: For stort men kræves
Årligt forbrug: 510sæk/år=8T
Geografisk sted: Nordjylland/Hørmested
Givet likes: 35 gange
Modtaget likes: 13 gange

Re: KK-Import

Indlæg af newpas » 04 jun 2017 00:45

Så ved at købe ved Pillemadsen er jeg afskåret fra at kommentere priser? OK. Bare jeg ved det!

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: KK-Import

Indlæg af Lintz » 04 jun 2017 06:17

newpas skrev:Så ved at købe ved Pillemadsen er jeg afskåret fra at kommentere priser? OK. Bare jeg ved det!
JØSSES DA - GLEM DET.....
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar