Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Nørager Trælast

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Jylland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler

Hvor mange Stjerner vil du give Nørager Trælast

5 (Bedst)
0
Ingen stemmer
4
0
Ingen stemmer
3
1
100%
2
0
Ingen stemmer
1 (Dårligst)
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 1

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Nørager Trælast

Indlæg af Ulrik » 06 aug 2011 22:36

Nørager Trælast

Har du handlet med Nørager Trælast? Lad os finde ud af hvordan denne forhandler er at handle træpiller med.
Lad os derfor høre brugernes erfaringer med Nørager Trælast.

Vd at dele vores erfaringer med Nørager Trælast, kan vi gøre valget af træpille forhandler mere overskuelig for forbrugerene.
Skriv et indlæg her om Nørager Trælast og/eller giv din stemme i ovenstående rating af disse træpiller.
(Du kan løbende ændre din rating)

Send evt. mig en PB hvis du kender til en træpille forhandler som vi ikke har med i dette forum.
MvH Ulrik©


egmadsen

Nørager Trælast

Indlæg af egmadsen » 07 feb 2013 19:45

Jeg har problemer med den sending jeg har fået. Der bliver dannet en hel del slagger.Pillerne er meget mørke . Jeg købte en palle for at prøve dem og de var helt lyse og der var ingen slagger overhovedet men desværre holdt de øvrige ikke standarden.

egmadsen

Nørager Trælast

Indlæg af egmadsen » 14 feb 2013 13:24

Jeg har været nede ved Nørager Trælast og snakke om de her piller. Servicen kan man ikke klage over de tilbød at ombytte de resterende paller og jeg fik 10 sække af de nye piller de sælger nu for at prøve hvordan de er. Det er god service så jeg kan kun anbefale at handle hos dem

egmadsen

Nørager Trælast

Indlæg af egmadsen » 17 feb 2013 16:17

Nu har jeg her i weekenden kørt med prøven jeg fik af de nye piller som Nørager forhandler. Det er Greenii 8 mm og de er bare perfekte. Brænder virkelig godt og næsten ingen aske. Nu vil jeg få restlageret af de gamle ombyttet og bestille nogle flere. Kan varmt anbefale dem

egmadsen

Nørager Trælast

Indlæg af egmadsen » 22 feb 2013 14:35

Jeg har lige fået 5 paller bestilt mandag og blev leveret onsdag. Super service Nørager Trælasthandel kan varmt anbefales


Brugeravatar
WoodyHugo
Stoker XI
Stoker XI
Indlæg: 528
Tilmeldt: 30 jan 2013 17:03
Mit fyr: Woody/scotte 10 kw BS20 v6.69
Areal: 150m2(115 opvarmet)
Brændsel: træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9280
Årligt forbrug: 3150 kg
Geografisk sted: Østhimmerland
Givet likes: 2 gange
Modtaget likes: 1 gang
Kontakt:

Nørager Trælast

Indlæg af WoodyHugo » 22 feb 2013 15:26

egmadsen skrev:Jeg har lige fået 5 paller bestilt mandag og blev leveret onsdag. Super service Nørager Trælasthandel kan varmt anbefales
Hej Egmadsen , hvad er prisen for 5 paller med leveringen ?

egmadsen

Nørager Trælast

Indlæg af egmadsen » 22 feb 2013 16:05

Jeg betalte 10500 for de 5 paller

nemocharley

Nørager Trælast

Indlæg af nemocharley » 22 jul 2013 22:27

Fører Nørager Trælast stadig Overgård HP træpillen - den beskrives i deres sortiment, men jeg kan ikke huske, at jeg så den sidst jeg var derovre.
Jeg spørger fordi, jeg påtænker at købe en palle.

egmadsen

Nørager Trælast

Indlæg af egmadsen » 23 jul 2013 08:28

Nej de fører nu den som hedder Greenii og jeg synes at den er bedre. De sidste jeg fik fra Overgård var så hårde at det lød som om at sneglen og gearet var ved at stå af. Jeg er vældig tilfreds med de nye de forhandler nu :)

nemocharley

Nørager Trælast

Indlæg af nemocharley » 23 jul 2013 08:52

Tak for det. Hvis de virker godt i scotten så virker de sikkert også godt i det fyr jeg har. Jeg har kun 12km derover og henter selv var min tanke.


Besvar