Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Sørensen Transport & Handel

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Jylland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler

Hvor mange Stjerner vil du give Sørensen Transport & Handel

5 (Bedst)
6
100%
4
0
Ingen stemmer
3
0
Ingen stemmer
2
0
Ingen stemmer
1 (Dårligst)
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 6

nemocharley

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af nemocharley » 19 okt 2014 21:43

ved det ikke endnu -


Flammen
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1520
Tilmeldt: 02 feb 2012 02:07
Mit fyr: Woody 20kw 6.69 m. iltstyring og komp re
Areal: 170
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 6990
Geografisk sted: vestjylland, Ulfborg
Givet likes: 15 gange
Modtaget likes: 52 gange

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af Flammen » 19 okt 2014 22:13

jeg kender ikke firmaet, men veluxpillen er god, den bedste jeg har prøvet. ja, den koster måske lidt ekstra, men sådan er det vel altid med god kvalitet

Brugeravatar
jensolav
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 438
Tilmeldt: 18 mar 2012 19:05
Mit fyr: Scotte på BlackStar 16kw
Areal: 96
Brændsel: Træpiller 8 mm Velux
Fremviser gerne i postnummer: 9382
Dagligt forbrug: 4-8 kg sommer
Årligt forbrug: 4000 kg
Geografisk sted: Vildmosen Nordjylland

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af jensolav » 19 okt 2014 22:25

Flammen skrev:jeg kender ikke firmaet, men veluxpillen er god, den bedste jeg har prøvet. ja, den koster måske lidt ekstra, men sådan er det vel altid med god kvalitet
Præcist, jeg troede sidst at jeg købte kvalitet men det endte med at være det værste lort i mands minde, det var Samba piller fra et firma i Silkeborg, det sidste jeg har hørt er at en medarbejder derfra har kørt pille salget videre i et andet firma
Så det er guld værd med andres erfaringer og fragt kommer man sjældent udenom og gør man regnestykket med de 2025 og ser på hvad en palle normalt koster leveret nemlig 2150 for eksempelvis Barlinek, ja så er der 125,00 i forskel og det kan en palle sagtens køres for
Glad amatørfyrbøder hos Møllehuset, på Stenisenge
Ingen røg fra toppen,`ingen varme i kroppen
Hus 94 kvm- radiatorer-Scotte 16kw - Kedel: Blackstar Semirens- Styringsver 7,515
Iltstyring- NEJ - Vbb Prioritet -NEJ - Trækstabilisator -NEJ
Online: http://stokercloud.dk/dev/stenisengevej.html

nemocharley

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af nemocharley » 20 okt 2014 05:02

Som jeg hukser det var fragten ikke ret dyr sidste år (og den falder vist med jo mere du bestiller) - jeg ville have bestilt fire paller, men måtte nøjes med tre da jeg har brug for pladsen her til januar/februar.

Der er jo også mulighed for selv-afhentning, hvis man ringer og aftaler en tid i forvejen.

Econordic skulle også være ret gode i år - der er en mand i st. Arden som forhandler dem - jeg har dog ikke set dem, men fået oplysningen fra en anden træpillebruger (pilleovn).

Brugeravatar
jensolav
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 438
Tilmeldt: 18 mar 2012 19:05
Mit fyr: Scotte på BlackStar 16kw
Areal: 96
Brændsel: Træpiller 8 mm Velux
Fremviser gerne i postnummer: 9382
Dagligt forbrug: 4-8 kg sommer
Årligt forbrug: 4000 kg
Geografisk sted: Vildmosen Nordjylland

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af jensolav » 23 okt 2014 15:30

Så fik jeg leveret 4 stk paller Velux piller af Mr. Sørensen him-self, det var sku helt rart lige at snakke med ham siel, det er en fantastisk service der leveres fra det firma, helt uproblematisk levering i ladeporten og min ny indkøbte palleløfter kom på arbejde, 4 x 975 kg i god kvalitet og til oplysning er fragten 0-3pl 175kr 4-6 150 kr 6-10 tror jeg 125
og regningen, ja den kommer med posten, han har tillid til sine kunder. 5 stjerner herfra
Glad amatørfyrbøder hos Møllehuset, på Stenisenge
Ingen røg fra toppen,`ingen varme i kroppen
Hus 94 kvm- radiatorer-Scotte 16kw - Kedel: Blackstar Semirens- Styringsver 7,515
Iltstyring- NEJ - Vbb Prioritet -NEJ - Trækstabilisator -NEJ
Online: http://stokercloud.dk/dev/stenisengevej.html


egmadsen

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af egmadsen » 23 okt 2014 16:12

Ja der er ikke noget at klage over ved Hr. Sørensen. et er nu også rart man kun skal bruge palle løfteren i garagen og ikke skulle slæbe den hele vejen fra fortovskanten til lager rummet. Man kom jo til at svede over alt det arbejde førhen sweat.gif

Brugeravatar
jensolav
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 438
Tilmeldt: 18 mar 2012 19:05
Mit fyr: Scotte på BlackStar 16kw
Areal: 96
Brændsel: Træpiller 8 mm Velux
Fremviser gerne i postnummer: 9382
Dagligt forbrug: 4-8 kg sommer
Årligt forbrug: 4000 kg
Geografisk sted: Vildmosen Nordjylland

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af jensolav » 24 okt 2014 11:32

egmadsen skrev:Ja der er ikke noget at klage over ved Hr. Sørensen. et er nu også rart man kun skal bruge palle løfteren i garagen og ikke skulle slæbe den hele vejen fra fortovskanten til lager rummet. Man kom jo til at svede over alt det arbejde førhen sweat.gif
Arhh du får da varmen 3 gange fra fortov til lager, fra lager til fyr fra fyr i radiator

Men det med pris er en god ting lige at tænke over Pris pr kg hos Sørensen er pr palle 2125/975 = 2,23 pr kg
Andre tilbud jeg har set er 2150/896= 2,39 pr kg
Og i nogen tilfælde er der faktisk et lag mindre på pallen svarende til 64 kg 2050/832= 2,46 pr kg

Altså op til 23 øre pr kg eller 0,23X975 = 224,25 pr palle

Det er vel også en slags penge, så er den kolde hjemme når fyret skal renses eller siloen skal fyldes
Vedhæftede filer
sol.jpg
sol.jpg (14.9 KiB) Vist 2548 gange
Glad amatørfyrbøder hos Møllehuset, på Stenisenge
Ingen røg fra toppen,`ingen varme i kroppen
Hus 94 kvm- radiatorer-Scotte 16kw - Kedel: Blackstar Semirens- Styringsver 7,515
Iltstyring- NEJ - Vbb Prioritet -NEJ - Trækstabilisator -NEJ
Online: http://stokercloud.dk/dev/stenisengevej.html

nemocharley

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af nemocharley » 24 okt 2014 11:56

der er vel også en slags økonomi i at bruge gode træpiller = bedre behandling af pillefyret.

Brugeravatar
jensolav
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 438
Tilmeldt: 18 mar 2012 19:05
Mit fyr: Scotte på BlackStar 16kw
Areal: 96
Brændsel: Træpiller 8 mm Velux
Fremviser gerne i postnummer: 9382
Dagligt forbrug: 4-8 kg sommer
Årligt forbrug: 4000 kg
Geografisk sted: Vildmosen Nordjylland

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af jensolav » 24 okt 2014 12:33

nemocharley skrev:der er vel også en slags økonomi i at bruge gode træpiller = bedre behandling af pillefyret.
Præcist og en god leverandør der står bag sine varer og er parat til at gøre noget hvis der er problemer, glemmer aldig det første læs løsvægtspiller jeg købte, det var en stor leverandør lokalt men de havde ikke styr på hvad bilerne kørte med så der var rester af minkfoder i og det satte sig bare fast det var hårdt arbejde at få det ud af sneglen, det var så herefter jeg lærte Sørensen transport at kende og nu er jeg tilbage i folden.
Glad amatørfyrbøder hos Møllehuset, på Stenisenge
Ingen røg fra toppen,`ingen varme i kroppen
Hus 94 kvm- radiatorer-Scotte 16kw - Kedel: Blackstar Semirens- Styringsver 7,515
Iltstyring- NEJ - Vbb Prioritet -NEJ - Trækstabilisator -NEJ
Online: http://stokercloud.dk/dev/stenisengevej.html

egmadsen

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af egmadsen » 27 okt 2014 08:26

Nu har jeg kørt med Velux pillerne fra Sørensen Transport et stykke tid og kan se at jeg godt kan deaktivere kompressorrens. De laver overhovedet ingen askekager og jeg kan også se at askemængden er væsentlig mindre end fra dem jeg brugte før. Super piller smiley140.gif


Besvar