Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Sørensen Transport & Handel

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Jylland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler

Hvor mange Stjerner vil du give Sørensen Transport & Handel

5 (Bedst)
6
100%
4
0
Ingen stemmer
3
0
Ingen stemmer
2
0
Ingen stemmer
1 (Dårligst)
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 6

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af Ulrik » 06 aug 2011 22:36

Sørensen Transport & Handel

Har du handlet med Sørensen Transport & Handel? Lad os finde ud af hvordan denne forhandler er at handle træpiller med.
Lad os derfor høre brugernes erfaringer med Sørensen Transport & Handel.

Ved at dele vores erfaringer med Sørensen Transport & Handel, kan vi gøre valget af træpille forhandler mere overskuelig for forbrugerene.
Skriv et indlæg her om Sørensen Transport & Handel og/eller giv din stemme i ovenstående rating af disse træpiller.
(Du kan løbende ændre din rating)

Send evt. mig en PB hvis du kender til en træpille forhandler som vi ikke har med i dette forum.
MvH Ulrik©


egmadsen

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af egmadsen » 07 maj 2014 09:25

Jeg bestilte 2 paller piller her i mandags. Tirsdag stod de udenfor garagen og der blev sendt en tekst besked om at pillerne var blevet leveret. Hvis ikke jeg havde låst garagen var det blevet kørt helt ind. Det kalder jeg god service. Jeg købte en palle Agrol og en palle Velux for at prøve hvilken var den bedste at bruge i mit fyr. Per Sørensen fortalte at de var de to slags som han solgte flest af og som kunderne var godt tilfredse med. Jeg må nok indrømme at det bliver ham som er min fremtidige leverandør, den service han yder er første klasses. Og priserne er også iorden :great:

nemocharley

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af nemocharley » 07 maj 2014 16:32

vi er også rigtig glade for ham her på matriklen :)

egmadsen

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af egmadsen » 08 maj 2014 07:44

Ja det er rart at finde en så fin leverandør og så hjælpsom. Det er bedre at lade ham tjene lidt på den smule piller vi bruger også fordi jeg med det samme har fået tillid til ham. Godt du nævnte ham for et stykke tid siden :-)

nemocharley

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af nemocharley » 08 maj 2014 08:08

Det var så lidt :).

Jeg fik selv tippet af Mekanikeren, så det føles rart at kunne gøre det samme for andre.

De 3 ton du bruger er iøvrigt ikke meget - har du brændeovn, solvarme eller er huset bare supergodt isoleret på 110m2 f.eks. ?


egmadsen

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af egmadsen » 08 maj 2014 09:32

Huset er godt isoleret men jeg har lavet en regnefejl :-(. Jeg har brugt 4,5 tons jeg havde glem at regne en side med i en anden regnsskabs bog som jeg skriver alt op i.

nemocharley

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af nemocharley » 08 maj 2014 09:41

4½ tons over 16 måneder er da helt fint - hvor mange m2 varmer I?

egmadsen

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af egmadsen » 08 maj 2014 11:02

Vi opvarmer 111 kvm og har god varme på huset omkring 24 grader. Jeg hader at fryse :)

nemocharley

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af nemocharley » 08 maj 2014 13:10

samme her :)

Brugeravatar
jensolav
Stoker X
Stoker X
Indlæg: 438
Tilmeldt: 18 mar 2012 19:05
Mit fyr: Scotte på BlackStar 16kw
Areal: 96
Brændsel: Træpiller 8 mm Velux
Fremviser gerne i postnummer: 9382
Dagligt forbrug: 4-8 kg sommer
Årligt forbrug: 4000 kg
Geografisk sted: Vildmosen Nordjylland

Sørensen Transport & Handel

Indlæg af jensolav » 18 okt 2014 14:31

egmadsen skrev:Jeg bestilte 2 paller piller her i mandags. Tirsdag stod de udenfor garagen og der blev sendt en tekst besked om at pillerne var blevet leveret. Hvis ikke jeg havde låst garagen var det blevet kørt helt ind. Det kalder jeg god service. Jeg købte en palle Agrol og en palle Velux for at prøve hvilken var den bedste at bruge i mit fyr. Per Sørensen fortalte at de var de to slags som han solgte flest af og som kunderne var godt tilfredse med. Jeg må nok indrømme at det bliver ham som er min fremtidige leverandør, den service han yder er første klasses. Og priserne er også iorden :great:
Hej Madsen, kan se at tråden er lidt gammel, men hvordan fungerede/brændte pillerne og hvilke var bedst, jeg har selv købt adskillige tons af Per i løs vægt og hans Chauffør er bare den mest service minded mand jeg har mø'dt, jeg har ligenu en kontakt til Germanpellets.dk, det er så vidt jeg har opdaget også en vognmandsforretning der er lidt inde over, men det jeg skal bruge er piller i sække og jeg har tænkt på Per men har ikke rigtigt fået gjort noget ved sagen
Glad amatørfyrbøder hos Møllehuset, på Stenisenge
Ingen røg fra toppen,`ingen varme i kroppen
Hus 94 kvm- radiatorer-Scotte 16kw - Kedel: Blackstar Semirens- Styringsver 7,515
Iltstyring- NEJ - Vbb Prioritet -NEJ - Trækstabilisator -NEJ
Online: http://stokercloud.dk/dev/stenisengevej.html


Besvar