Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Billigepiller

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Tyskland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler
Besvar

Hvor mange Stjerner vil du give Billigepiller

5 (Bedst)
0
Ingen stemmer
4
0
Ingen stemmer
3
0
Ingen stemmer
2
3
100%
1 (Dårligst)
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 3

Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Billigepiller

Indlæg af Ulrik » 20 dec 2012 08:07

Billigepiller

Har du handlet med Billigepiller? Lad os finde ud af hvordan denne forhandler er at handle træpiller med.
Lad os derfor høre brugernes erfaringer med Billigepiller.

Ved at dele vores erfaringer med Billigepiller, kan vi gøre valget af træpille forhandler mere overskuelig for forbrugerene.
Skriv et indlæg her om Billigepillerog/eller giv din stemme i ovenstående rating af disse træpiller.
(Du kan løbende ændre din rating)

Send evt. mig en PB hvis du kender til en træpille forhandler som vi ikke har med i dette forum.
MvH Ulrik©


Brugeravatar
hestetyv
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 149
Tilmeldt: 19 dec 2011 12:42
Areal: 136
Brændsel: Naturgas
Fremviser gerne i postnummer: 5672
Geografisk sted: V.Hæsinge
Modtaget likes: 2 gange

Billigepiller

Indlæg af hestetyv » 20 dec 2012 08:26

Jeg har forsøgt at handle der, og bestilte d 2. december lidt barlinek 6mm træpiller. Der stod de var på lager, i deres lagerstatus. Alt gik som forventet, betalingen blev reserveret på mit dankort, og bestillingen gennemført.
Jeg tog derefter kontakt med fragtmanden de anbefaler (tra peetz), og bestilte fragten, og overførte betalingen til hans konto. Der står levering inden for 10 hverdage, og jeg havde beregnet at det lige passer med at jeg ville løbe tør for træpiller kort tid efter leveringen af de bestilte piller, hvis der skulle gå 10 hverdage. Så alt var i orden så langt.

Da vi nærmer os de 10 hverdage, skriver jeg en mail til fragtfirmaet, for at få en estrimeret leveringsdato/tidspunkt. Men ingen svar retur. Jeg skriver derfor til billigepiller.dk , men heller ikke noget svar retur der fra. I går skriver jeg så til billigepiller.dk via deres kontaktformular, og der kommer så svar igår aftes, og det er desværre som jeg frygtede. Træpillerne er ikke på lager. Jeg annullerer bestillingen her til morgen, og får en bekræftelse på at bestillingen nu er slettet.
Jeg har netop lige været inde på hjemmesiden, og sørme om der ikke stadig står at træpillerne er på lager.

Det har givet mig en dårlig oplevelse af firmaet, at de gør som nogle andre useriøse firmaer gør, nemlig at de skriver at en vare er på lager uden den er, blot for at lokke købere til.

De kunne da i det mindste have skrevet en mail tilbage efter bestillingen var gennemført, om at varen desværre ikke var på lager, men at de ville forvente den på lager xx dato.

Min ordre havde i øvrigt nr 40, så jeg tror ikke de har så vanvittigt mange kunder, og det lugter lidt af en webfirma, uden fysisk lager selv.

Om de har andre produkter på lager ved jeg ikke, men jeg finder dem en smule utroværdige, og jeg har i stedet handlet mine træpiller ved mit lokale havecenter, da de tilbød at levere pillerne også :) Og de havde pillerne på lager.
/Claus

Brugeravatar
themasterdk
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 725
Tilmeldt: 21 maj 2010 21:53
Mit fyr: KSM-Multistorker 275-18i
Areal: 225 + værksted
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 4450
Dagligt forbrug: ca. 20-25 kg piller
Årligt forbrug: 6 Tons
Geografisk sted: Vestsjælland, Jyderup 4450

Billigepiller

Indlæg af themasterdk » 20 dec 2012 10:42

De har intet på lager og laaaang ventetid, har selv bestilt af dem og ventede og ventede. hvor jeg så til sidst annullert min ordre pga det.
--------- ;-) ---------------

torbenmads1
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 10 sep 2013 07:56

Billigepiller

Indlæg af torbenmads1 » 10 sep 2013 08:11

Jeg har købt "svenske (IKEA) piller", men pakkesedlen var skrevet med russiske bogstaver så det er tvivlsom hvor svenske de er, For mig er det et forsøg på at højne kvaliteten at kalde dem svenske. Det kan være de er gode nok, men jeg vil helst handle med ærlige mennesker. Hvad synes I andre?

Brugeravatar
hestetyv
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 149
Tilmeldt: 19 dec 2011 12:42
Areal: 136
Brændsel: Naturgas
Fremviser gerne i postnummer: 5672
Geografisk sted: V.Hæsinge
Modtaget likes: 2 gange

Billigepiller

Indlæg af hestetyv » 10 sep 2013 08:16

Jeg ville helt klart sætte min tvivl til at det er de rette træpiller, i henhold til det du har bestilt.
/Claus


Brugeravatar
MartinLau
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 785
Tilmeldt: 21 feb 2012 17:28
Mit fyr: Ekoheat 900
Areal: 204
Brændsel: Fågelfors 8mm
Fremviser gerne i postnummer: 4840
Dagligt forbrug: 10-15 kg
Årligt forbrug: 5,5 tons
Geografisk sted: Nørre Vedby (Falster)
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 4 gange

Billigepiller

Indlæg af MartinLau » 10 sep 2013 16:25

Jeg tror også, at jeg ville bede om noget dokumentation.

Har selv før fået noget andet end det jeg bestilte hos en anden leverandør. Ikke fordi jeg fik noget ud af at brokke mig udover, at jeg konstaterede på baggrund af den behandling jeg fik, at de ikke fik flere bestillinger fra mig.

Men slutningen på sådan nogle historier hører også med her i tråden, hvis du spørger mig.
Venlig hilsen

Martin Lau
-----------------------------------------------
Better to reign in hell, than to serve in heaven!

Brugeravatar
Dunas
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 986
Tilmeldt: 15 apr 2010 18:17
Mit fyr: Version 7.0680 BS - 10 og 16 Kw brænder.
Areal: 153
Brændsel: 6 mm træpiller
Årligt forbrug: 4 tons
Givet likes: 53 gange
Modtaget likes: 125 gange

Billigepiller

Indlæg af Dunas » 10 sep 2013 19:31

Jeg ville ikke handle med det firma http://www.billigepiller.dk/
Det er og bliver et fup firma, der ikke tager kunderne seriøs :evil:. Prøv og se på trustpilot:
http://www.trustpilot.dk/review/billigepiller.dk
Det er jo ikke ligefrem kundepleje, der skrives om. Mener lidt om traepiller24.dk hvor det
gik galt for mange kunder.

Brugeravatar
hestetyv
Stoker IV
Stoker IV
Indlæg: 149
Tilmeldt: 19 dec 2011 12:42
Areal: 136
Brændsel: Naturgas
Fremviser gerne i postnummer: 5672
Geografisk sted: V.Hæsinge
Modtaget likes: 2 gange

Billigepiller

Indlæg af hestetyv » 10 sep 2013 19:38

Fragtmanden de bruger er også til at åbne og beeep i.... Svindel og humbug hele vejen rundt hvis du spørger mig. Kan i øvrigt også læse at andre på trustpilot raser over fragtfirmaet.
/Claus


Besvar