pillemadsen skrev:som jeg videre sender til producenten Rw som tager kontakt til kunden, ide det er meget hurtigere så vi kan få løst problemet i en fart såfremt der er et problem med produktet.
Fejl 1.
pillemadsen skrev:Det visere sig så at det ikke er produktet men indstilling som der er galt med, og så høre jeg, ikke mere til denne sag fra morten
Fejl 2.
Skulle forhandleren have gjort det korrekt, så ville intet være bedre end at,
1. Forhandler taler med leverandør og præsenterer problemet, og får en forklaring efter redegørelse af producents fejlfinding.
2. Får en ekspert ud og se på pillefyr, for at bekræfte producent har ret i , at det er pillefyret som skulle være årsagen. Det kræver en ekspert vurdering, og gad vide om producenten er særlig god ekspert men nok en ikke uneutral RW træpiller sælger/ejer som altid ville give kunden en gang sludder for en sladder, så forkert og ikke særligt smart af forhandler at lade sagen forløbe sådan.
3. At forhandler følger op med køber, Så fejl 3, det blev til en forventning , ikke en lukning af sagen. (Du er velorienteret om pillefyrs forklaringen fra producent men spørger ikke mere til det????)
4. "Der er masser af smuld og noget andet er, at jeg har konstateret plaststik stykker i pillerne. "
Hvordan kan de årsager blive et pillefyrs indstillings problem, og hvordan kan forhandler afvise at kikke mere på dette, hvis producenter kommer med en helt hen i vejret historie? Er der plastik i blackstar som NBE skal se på nu?
It takes only one bad, to fuckup a whole lot of good.