Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

PilleMadsen UG

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Tyskland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler
Besvar

Hvor mange Stjerner vil du give PilleMadsen UG

5 (Bedst)
78
93%
4
3
4%
3
1
1%
2
1
1%
1 (Dårligst)
1
1%
 
Afgivne stemmer: 84

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af Lintz » 06 mar 2016 19:08

MortenW skrev:Det rør ikke ved at Pillemadsen sende en reklamation på RW pillen videre til en producenten, i stedet for selv at tage affærer!!!!!!!!!!!!!
Det er fint nok at du er utilfreds med Pillemadsen. Der er jo derfor at vi har dette forum hvor folk kan komme med anmeldelser vedr forhandler og piller.
Her kan man så give sit besyv med. Gode som dårlige.

Men for min del kan jeg altså kun give karakter efter de oplevelser som jeg har haft. Og det giver topkarakter.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Brugeravatar
kovas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 10 feb 2012 09:06
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 160+40
Brændsel: Polar Power 8mm
Dagligt forbrug: 22,19 dec 15
Årligt forbrug: 4992 år 2016
Geografisk sted: Løgstør
Modtaget likes: 17 gange

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af kovas » 06 mar 2016 19:17

MortenW skrev:Det rør ikke ved at Pillemadsen sende en reklamation på RW pillen videre til en producenten, i stedet for selv at tage affærer!!!!!!!!!!!!!
Jeg mener heller ikke at det er i orden at sende dig videre til producenten i forhold til købeloven. Det må være pillemadsen som ordner det med dig og så må han skændes med RW. Hvad har du gjort for at fortælle pillemadsen at du ikke er tilfreds med hans håndtering? Desværre er det jo blevet noget dyrt at gå til forbrugerklagenævnet. Men man kunne jo lufte muligheden overfor pillemadsen.
Mange hilsner Kovas.

Nu med 4900w solceller på taget.Fronius 3,5kw inverter.
1. år produceret 4782kwh år 2014= 4657kwh, år 2015=4656kwh

pendec

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af pendec » 06 mar 2016 19:27

kovas skrev:Jeg mener heller ikke at det er i orden at sende dig videre til producenten i forhold til købeloven. Det må være pillemadsen som ordner det med dig og så må han skændes med RW. Hvad har du gjort for at fortælle pillemadsen at du ikke er tilfreds med hans håndtering? Desværre er det jo blevet noget dyrt at gå til forbrugerklagenævnet. Men man kunne jo lufte muligheden overfor pillemadsen.
der tales om at pillemadsen er tysker (lokaliseret i Tyskland) , så købeloven og forbrugerklagenævnet tror jeg ikke giver gevinst i Tyskland.

Brugeravatar
kovas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 10 feb 2012 09:06
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 160+40
Brændsel: Polar Power 8mm
Dagligt forbrug: 22,19 dec 15
Årligt forbrug: 4992 år 2016
Geografisk sted: Løgstør
Modtaget likes: 17 gange

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af kovas » 06 mar 2016 19:43

pendec skrev:der tales om at pillemadsen er tysker (lokaliseret i Tyskland) , så købeloven og forbrugerklagenævnet tror jeg ikke giver gevinst i Tyskland.
Hej.
Det havde jeg ikke lige tænkt på. Så er det jo bare ærgeligt og en del af gamet når man vil ha det billigt i Tyskland.
Mange hilsner Kovas.

Nu med 4900w solceller på taget.Fronius 3,5kw inverter.
1. år produceret 4782kwh år 2014= 4657kwh, år 2015=4656kwh

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af Lintz » 06 mar 2016 19:46

kovas skrev:Hej.
Det havde jeg ikke lige tænkt på. Så er det jo bare ærgeligt og en del af gamet når man vil ha det billigt i Tyskland.
Er man ikke beskyttet på en eller anden måde når man handler inden for EU ? Ellers giver det squ da ingen mening at man er medlem af et fællesskab.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Brugeravatar
kovas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1748
Tilmeldt: 10 feb 2012 09:06
Mit fyr: Ekoheat 1500
Areal: 160+40
Brændsel: Polar Power 8mm
Dagligt forbrug: 22,19 dec 15
Årligt forbrug: 4992 år 2016
Geografisk sted: Løgstør
Modtaget likes: 17 gange

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af kovas » 06 mar 2016 19:51

Jo du har faktisk en mulighed her, http://www.forbrugereuropa.dk/Klag jeg har ikke læst det igennem men bliver træt bare ved tanken.
Mange hilsner Kovas.

Nu med 4900w solceller på taget.Fronius 3,5kw inverter.
1. år produceret 4782kwh år 2014= 4657kwh, år 2015=4656kwh

pillemadsen
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 17
Tilmeldt: 06 dec 2009 21:27
Modtaget likes: 3 gange

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af pillemadsen » 07 mar 2016 13:28

Normalt kommentere jeg ikke på sager her inde, men nu mere jeg lige jeg bliver nød til det..
Korrekt morten sender en klage den 25 feb vedr rw træpiller som jeg videre sender til producenten Rw som tager kontakt til kunden, ide det er
meget hurtigere så vi kan få løst problemet i en fart såfremt der er et problem med produktet.
Det visere sig så at det ikke er produktet men indstilling som der er galt med, og så høre jeg, ikke mere til denne sag fra morten, så går jeg da ud fra at problemet er løst, ind til jeg blir gjort opmærksom, hvad der forgik herinde.
Og til det, vil jeg til slut sige ,nu ta da telfonen og ring til mig, hvis der er et problem det bliver ikke løst ved at skrive det her inde ,
mit nr er 43584878

God dag.

Mvh Allan
Med venlig Hilsen
Allan Fogh Madsen
http://www.pillemadsen.dk

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af Lintz » 07 mar 2016 13:31

:great:
pillemadsen skrev:Normalt kommentere jeg ikke på sager her inde, men nu mere jeg lige jeg bliver nød til det..
Korrekt morten sender en klage den 25 feb vedr rw træpiller som jeg videre sender til producenten Rw som tager kontakt til kunden, ide det er
meget hurtigere så vi kan få løst problemet i en fart såfremt der er et problem med produktet.
Det visere sig så at det ikke er produktet men indstilling som der er galt med, og så høre jeg, ikke mere til denne sag fra morten, så går jeg da ud fra at problemet er løst, ind til jeg blir gjort opmærksom, hvad der forgik herinde.
Og til det, vil jeg til slut sige ,nu ta da telfonen og ring til mig, hvis der er et problem det bliver ikke løst ved at skrive det her inde ,
mit nr er 43584878

God dag.

Mvh Allan
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
PellX21
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 275
Tilmeldt: 05 feb 2016 21:41
Mit fyr: Pellx P21 på Salamander A kedel
Areal: 140 & 60m2 værksted
Brændsel: Træpiller
Årligt forbrug: 3-4 ton + 1-3rm
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 22 gange

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af PellX21 » 07 mar 2016 13:53

Respekt for Pillemadsen.

pendec

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af pendec » 07 mar 2016 14:48

pillemadsen skrev:som jeg videre sender til producenten Rw som tager kontakt til kunden, ide det er meget hurtigere så vi kan få løst problemet i en fart såfremt der er et problem med produktet.
Fejl 1.
pillemadsen skrev:Det visere sig så at det ikke er produktet men indstilling som der er galt med, og så høre jeg, ikke mere til denne sag fra morten
Fejl 2.

Skulle forhandleren have gjort det korrekt, så ville intet være bedre end at,
1. Forhandler taler med leverandør og præsenterer problemet, og får en forklaring efter redegørelse af producents fejlfinding.
2. Får en ekspert ud og se på pillefyr, for at bekræfte producent har ret i , at det er pillefyret som skulle være årsagen. Det kræver en ekspert vurdering, og gad vide om producenten er særlig god ekspert men nok en ikke uneutral RW træpiller sælger/ejer som altid ville give kunden en gang sludder for en sladder, så forkert og ikke særligt smart af forhandler at lade sagen forløbe sådan.
3. At forhandler følger op med køber, Så fejl 3, det blev til en forventning , ikke en lukning af sagen. (Du er velorienteret om pillefyrs forklaringen fra producent men spørger ikke mere til det????)
4. "Der er masser af smuld og noget andet er, at jeg har konstateret plaststik stykker i pillerne. "
Hvordan kan de årsager blive et pillefyrs indstillings problem, og hvordan kan forhandler afvise at kikke mere på dette, hvis producenter kommer med en helt hen i vejret historie? Er der plastik i blackstar som NBE skal se på nu?

It takes only one bad, to fuckup a whole lot of good.


Besvar