Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

PilleMadsen UG

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Tyskland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler
Besvar

Hvor mange Stjerner vil du give PilleMadsen UG

5 (Bedst)
78
93%
4
3
4%
3
1
1%
2
1
1%
1 (Dårligst)
1
1%
 
Afgivne stemmer: 84

pendec

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af pendec » 02 mar 2016 23:39

MortenW skrev:Hvis man reklamere over en træ pille hos Pillemadsen, sender han bare klagen videre til producenten, så kan du ellers selv slås med ham, hvilket ikke er rimeligt, når det er Pillemadsen som har solgt dig pillen.
Alle andre synes noget andet her: https://dk.trustpilot.com/review/www.pillemadsen.dk
Måske har DR bare ikke påvirket sådan en forhandler, og pillemadsen har betalt sig til de gode stjerner ;( (De abonnerer på trustpilot)


Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af MortenW » 02 mar 2016 23:42

pendec skrev:Alle andre synes noget andet her: https://dk.trustpilot.com/review/www.pillemadsen.dk
Måske har DR bare ikke påvirket sådan en forhandler, og pillemadsen har betalt sig til de gode stjerner ;( (De abonnerer på trustpilot)

Det du linker til har intet at gøre med reklamation. Men læs tråden "Massive problemer med RW pillen", her på forrummet!!!!!

pendec

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af pendec » 03 mar 2016 00:17

MortenW skrev:Det du linker til har intet at gøre med reklamation. Men læs tråden "Massive problemer med RW pillen", her på forrummet!!!!!
huh? definer lige reklamation, for det er forhandleren du er utilfreds med her?
Lige for at slå fast: Reklamation er mellem køber og forhandler , ikke køber og producent, når vi taler danske betingelser. Når et produkt ikke virker tilfredsstillende, så laver man en reklamation, når forhandlers opførsel ikke er godtaget, så kunne man vælge at vurdere købet på trustpilot.dk , er der noget du mener andet om?

Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af MortenW » 03 mar 2016 05:56

pendec skrev:huh? definer lige reklamation, for det er forhandleren du er utilfreds med her?
Lige for at slå fast: Reklamation er mellem køber og forhandler , ikke køber og producent, når vi taler danske betingelser. Når et produkt ikke virker tilfredsstillende, så laver man en reklamation, når forhandlers opførsel ikke er godtaget, så kunne man vælge at vurdere købet på trustpilot.dk , er der noget du mener andet om?

Hvis det kan gøre dig glad, skriver jeg gerne en anmeldelse på Truspilot.

pendec

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af pendec » 03 mar 2016 11:44

MortenW skrev:Hvis det kan gøre dig glad, skriver jeg gerne en anmeldelse på Truspilot.
Trustpilot bruges også i Tyskland ;) Og det er jo en tysker!


calle

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af calle » 03 mar 2016 15:14

Giv forhandleren en chance. Nu skal han jo lige have læst Mortens beretning omkring besøget af producenten. Hvis Morten er lidt fix på tasterne, og tilmed har en god sag, så kan det sagtens være, at forhandleren underkender producentens vurdering. Producenten er jo i mine øjne inhabil, og det forhold, tror jeg forhandleren er helt bevidst om. Glæder mig til at høre om resultatet af Mortens skriv til forhandleren, og håber at tingene lykkes til alles bedste.

Venlig hilsen :)

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af Lintz » 06 mar 2016 15:36

Så hentede man lige endnu et læs hjem fra Pillemadsen. Denne gang blev jeg ringet op af Allan samme dag som det skulle afhentes. Han sagde rent ud at han havde dummet sig - Barlinek F1 var ikke på lager, det var ikke værre at vi skiftede til 3 x alm. Barlinek i stedet.
Alt i alt en problemfri handel - endnu engang.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
lamborg
Stoker XVII
Stoker XVII
Indlæg: 2672
Tilmeldt: 07 nov 2011 02:01
Mit fyr: woody 30kw. Opop 30 kw blackstar med V10
Areal: 587kvm + 80kvm Kld
Brændsel: forskellige typer
Fremviser gerne i postnummer: 7200
Dagligt forbrug: en hulen masse
Årligt forbrug: ca12-14 tons
Geografisk sted: Urup , Grindsted
Givet likes: 271 gange
Modtaget likes: 361 gange
Kontakt:

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af lamborg » 06 mar 2016 15:52

Jeg har handlet med Allan i 4 år og har altid fået service i verdensklasse og koblede han ikke også Morten videre til producenten med det samme . At Rene så er en knold det er noget andet.
Og hvis man læser diagrammet for tilfredshed på denne tråd så er 91% vel heller ikke i skoven vel. Man kan jo ikke stille alle tilfreds :-)
Og læser man indslagene i Trustpilot så handler mange af de utilfredse om indpakning af briketter - dårlige Lava piller (som jeg nu er ganske godt tilfreds med men der er meget smuld) osv altså ikke noget du som forhandler direkte har noget at gøre med og det fremgår ikke af sagerne hvilke tiltag der er blevet gjort efterfølgende for at kunden skal være tilfreds. Det gider folk ikke skrive . Næ nej svine det er det der duer og man skulle jo nødig indrømme at man blev tilfreds efterfølgende :-)
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB

Brugeravatar
PellX21
Stoker VII
Stoker VII
Indlæg: 275
Tilmeldt: 05 feb 2016 21:41
Mit fyr: Pellx P21 på Salamander A kedel
Areal: 140 & 60m2 værksted
Brændsel: Træpiller
Årligt forbrug: 3-4 ton + 1-3rm
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 22 gange

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af PellX21 » 06 mar 2016 16:23

jeg har også kun gode erfaringer med Pillemadsen (har handlet 12 paller Barlinek over to sæsoner)

Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Re: PilleMadsen UG

Indlæg af MortenW » 06 mar 2016 18:55

Det rør ikke ved at Pillemadsen sende en reklamation på RW pillen videre til en producenten, i stedet for selv at tage affærer!!!!!!!!!!!!!


Besvar