Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Traepiller24.dk

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Tyskland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler
Besvar

Hvor mange Stjerner vil du give Traepiller24.dk

5 (Bedst)
1
3%
4
0
Ingen stemmer
3
0
Ingen stemmer
2
0
Ingen stemmer
1 (Dårligst)
29
97%
 
Afgivne stemmer: 30

petjak
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 7
Tilmeldt: 10 sep 2011 18:21
Givet likes: 1 gang

Traepiller24.dk

Indlæg af petjak » 10 sep 2011 19:34

Tak for oplysningen Tania, vil kontakte Brian ved politiet.
Peter


tania
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 77
Tilmeldt: 04 sep 2011 19:39

Traepiller24.dk

Indlæg af tania » 10 sep 2011 19:35

så lidt .

tania
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 77
Tilmeldt: 04 sep 2011 19:39

Traepiller24.dk

Indlæg af tania » 10 sep 2011 21:46

nyt fra FACEBOOK SIDEN !

kop af indlæget : Kære medlemmer af "snydt af Træpiller24"

Som Tania Frøsig skriver i dette fora, er jeg en af politiets efterforskere på sagen. I skal vide, at sagen har høj prioritet i vores afdeling og vi gør alt hvad vi kan, for at hjælpe jer ud af den ærgerlige situation I er kommet i. Når det så er sagt, er det jo også en lidt kompliceret affære, bl.a. fordi vi skal operere i to lande. Så en løsning er desværre ikke lige om hjørnet, hvilket i allerede er klar over, efter alle jeres indlæg at dømme.

En af vores opgaver lige nu, er at få fuldt overblik over antallet af forurettede og de økonomiske tab. Her kan vi positivt bruge denne gruppe, som Tania Frøsig har været så god at tage initiativ til. Da jeres anmeldelser er spredt ud over flere politikredse er det ret tidskrævende at finde frem til jer alle.

I kan derfor hjælpe med at speede sagen lidt op ved at gøre flg.:

1. Send mig en mail på "bbf001@politi.dk" (bbf nul nul et) og oplys mig jeres navn og det journalnummer i har fået ved anmeldelsen og det præcise beløb i har overført. Et journalnummer er en række tal i dette format: xxxx-xxxxx-xxxxx-xx.

Har I ikke modtaget et journalnummer så oplys det cpr.nr. der blev oplyst ved anmeldelsen. Hvis I ikke ønsker at oplyse cpr.nr. så skriv en mail alligevel og vi finder ud af det. Det andet er blot lettere.

2. Sikre jer at der kun er een person, der har anmeldt sagen (gælder kun for jer, der har været flere sammen om et læs). Hvis der er sager der er anmeldt dobbelt, så skriv det.

3. Hvis I endnu ikke har anmeldt jeres sag, så kontakt jeres lokale politi - henvis gerne til vores afdeling.

4. Og så en lille bøn: Skriv kun een gang, og undlad i første omgang at ringe til os. Telefonen er lidt af en tidsrøver.

Håber I vil modtage denne lidt utraditionelle henvendelse (Facebook) positivt.

fsj50
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 6
Tilmeldt: 07 sep 2011 16:55
Mit fyr: Baxi 1,5
Areal: 120
Fremviser gerne i postnummer: 4200
Årligt forbrug: 8

Traepiller24.dk

Indlæg af fsj50 » 11 sep 2011 13:34

Jeg ville være taknemelig hvis der er andre der er på faccbook der vil give mig et hint da jeg ikke er medlem af det skriv evt på fsj50@sol.dk

tania
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 77
Tilmeldt: 04 sep 2011 19:39

Traepiller24.dk

Indlæg af tania » 11 sep 2011 13:38

hint om hvad ? jeg poster det meste fra siden herinde også . men hvis du har face så anmod om medlemskab i gruppen det sidste nye er den besked fra politiet der er et oplæg over dit :-)


Ahov
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 9
Tilmeldt: 08 apr 2010 14:25
Mit fyr: Baxi Multiheat
Areal: 174
Brændsel: træpiller
Årligt forbrug: 6 ton
Geografisk sted: Sjælland

Traepiller24.dk

Indlæg af Ahov » 12 sep 2011 07:52

Advarsel:
Traepiller24.dk anmeldes ifølge brugere af trustpilot (http://www.trustpilot.dk/review/www.traepiller24.dk) til politiet for svindel. Der er indbetalt store summer til en dansk sydbank konto, men kunderne har aldrig set varen.

Sydbank har i medierne bekræftet at der er lukket for indbetalinger til kontoen mens sagen verserer.

Man skal måske nok være forsigtig med for gode priser og bankoverførsler.

tania
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 77
Tilmeldt: 04 sep 2011 19:39

Traepiller24.dk

Indlæg af tania » 12 sep 2011 08:40

det du lige postede er ikke nyheder :-)
men ja vi er mange der er blevet snydt
og ikke var klar over at bankoverførelser ikke var sikre men det har vi lært nu

TIL ALLE DER IKKE SKULLE HAVE MELDT FÅR DET MELDT IDAG OG HENVIS TIL ESBJERG !

Stoker*Hans
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 4
Tilmeldt: 22 jan 2010 19:37

Traepiller24.dk

Indlæg af Stoker*Hans » 13 sep 2011 11:37

Vi har for godt en time siden fået vores træpiller fra Traepiller24 og dette kan vi takke Fragtshoppen v/ Lars Hansen i Ribe for! han er i sandhed en ENGEL og vi kan nu gå vinteren i møde med et smil. da vores varmebudget ikke er gået op i røg men står i form af træpiller ved vores fyrrum. Vi kan kun på det varmeste anbefale ham som fragtmand, han har gjort en ekstra indsats og tror ikke det er alle der gør det. Derfor er vores politianmeldelse også trukket tilbage. Håber alle i andre også får en lykkelig afslutning på denne noget trælse sag.

tania
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 77
Tilmeldt: 04 sep 2011 19:39

Traepiller24.dk

Indlæg af tania » 13 sep 2011 13:09

er det dig der også har skrevet på siden hvis ja så husk lige at skriv at fragtshoppen v /lars har sagt der ikke kan hentes flere :-)

og skønt for jer :-)

mikael1960
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 227
Tilmeldt: 25 jul 2011 07:35
Mit fyr: Scotte blackstar 16kw + 60rør
Areal: 120+120 kælder
Brændsel: Piller (German Pellets)
Fremviser gerne i postnummer: 4684
Dagligt forbrug: 17kg(23,6kgfør30/12)
Geografisk sted: Toksværd, Sydsjælland

Traepiller24.dk

Indlæg af mikael1960 » 13 sep 2011 16:36

Jeg kender intet til firmaet - men check lige disse nyheder på sjællandske idag.


http://www.sn.dk/Politiet-leder-efter-o ... kel/151309

mikael....
øv altså....
Mikael


Besvar