Traepiller24.dk

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Tyskland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler
Besvar

Hvor mange Stjerner vil du give Traepiller24.dk

5 (Bedst)
1
3%
4
0
Ingen stemmer
3
0
Ingen stemmer
2
0
Ingen stemmer
1 (Dårligst)
29
97%
 
Afgivne stemmer: 30

helleq
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 19
Tilmeldt: 31 aug 2011 14:01

Traepiller24.dk

Indlæg af helleq »

Det var da sødt af dig Leif! tror vi er ved at være nået til det punkt hvor vi laver en politianmeldelse...en badragerisag må det vel være!

MVH Helle

Brugeravatar
Jordsmeden
Stoker VI
Stoker VI
15
Indlæg: 249
Tilmeldt: 25 dec 2008 11:42
Mit fyr: Woody 6.11 på dor16 kedel
Areal: 175m2+ 25m2 hobbyrum
Brændsel: R.W piller
Fremviser gerne i postnummer: 8723
Dagligt forbrug: p.t ca 18 kg
Årligt forbrug: 2011: 6000 kg
Geografisk sted: Kragelund/hedensted
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 2 gange

Traepiller24.dk

Indlæg af Jordsmeden »

Jeg venter lige til uge 36 er gået da vi har bestilt og lovet lev. der. Banken siger jo der er penge og har endnu ikke hørt nogen sager der er afsluttet uden piller eller penge, mig bekendt har alle fået svaret et de får piller igen i uge 36, men hvem ved måske er vi ikke heldige ??
Smuttie
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 22
Tilmeldt: 01 sep 2011 16:41
Mit fyr: Scotte
Areal: 111
Årligt forbrug: 8

Traepiller24.dk

Indlæg af Smuttie »

Ny her på forummet.

Jeg melder mig også under fanen af dem der har indbetalt uden at modtage noget. Min ordre blev gennemført d. 12/8 og blev lovet levering i uge 34. Intet hørt fra firmaet, så forsøger selv at kontakte dem. I løbet af ugen er deres telefoner så blevet lukket og div telefon nr i tyskland svarer heller ikke. Har haft kontakt til sydbank i Åbenrå, som oplyser at denne Kerkemeier har sendt en masse papirer til banken. De mangler bare lige at gennemgå dem. Efter at have læst en masse på Trustpilot, så vælger jeg nu, at gå til en politianmeldelse af firmaet og må desværre betragte mine penge som tabt. Her var det 5 mdr varmebudget.
Jeg har oprettet en gruppe på Facebook med navnet: Snydt af Traepiller24.dk Meld jer ind hvis I har lyst, så kunne vi gå sammen om en politianmeldelse.
Tror desværre ikke længere på at de leverer noget som helst.
larsjuhl
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 11
Tilmeldt: 29 aug 2011 09:57

Traepiller24.dk

Indlæg af larsjuhl »

Hej Smuttie

Kunne de papirer banken har modtaget ikke være en liste over hvem der skal have deres penge tilbage?

Jeg har idag skrevet til Fritz, at mit forhold med dem vil blive politianmeldt, såfremt jeg ikke har mine penge igen snarest.

Lars

Ps har lige meldt mig til gruppen på FB.
Smuttie
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 22
Tilmeldt: 01 sep 2011 16:41
Mit fyr: Scotte
Areal: 111
Årligt forbrug: 8

Traepiller24.dk

Indlæg af Smuttie »

Lars.
Jeg ved det slet ikke. Banken vidste heller ikke hvad papirerne indeholdt. Det var igår og de havde ikke haft tid til at læse dem. Men lad os da håbe, at det er en liste over alle dem der mangler deres penge.

Jeg har også en email til at ligge til Fritz, kunne godt være man skulle få den sendt afsted. Tror bare ikke på at det bliver læst.

Super med gruppen, jo flere jo bedre :).

TrikerenDK
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 6
Tilmeldt: 04 sep 2011 08:34

Traepiller24.dk

Indlæg af TrikerenDK »

Hej.
Jeg er ny herinde.
Har desværre selv en bestilling på 20 tons fra Træpiller24, til levering i næste uge. Men har de samme erfaringer som jer. Kan heller ikke komme i kontakt med dem, og er ærlig talt meget nervøs for at mine penge er tabt.
Jeg kan ikke finde den nævnte gruppe på facebook, kan I andre finde den?
Havde selv tænkt på at ringe til Sydbank, og det kan godt være jeg gør det imorgen - tænker at jo flere der henvender sig, des mere opmærksomme bliver de måske, og det kan måske være en hjælp til os...

Hilsen
Brian
helleq
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 19
Tilmeldt: 31 aug 2011 14:01

Traepiller24.dk

Indlæg af helleq »

Hej! Jeg vil også forsøge at kontakte banken event gennem min egen bank. Jeg kan ikke finde facebook gruppen...er den mon blevet slettet??
Er der nogen som HAR lavet en politianmeldelse?

MVH Helle
Smuttie
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 22
Tilmeldt: 01 sep 2011 16:41
Mit fyr: Scotte
Areal: 111
Årligt forbrug: 8

Traepiller24.dk

Indlæg af Smuttie »

Smuttie
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 22
Tilmeldt: 01 sep 2011 16:41
Mit fyr: Scotte
Areal: 111
Årligt forbrug: 8

Traepiller24.dk

Indlæg af Smuttie »

helleq » 04 Sep 2011, 09:37 skrev:Hej! Jeg vil også forsøge at kontakte banken event gennem min egen bank. Jeg kan ikke finde facebook gruppen...er den mon blevet slettet??
Er der nogen som HAR lavet en politianmeldelse?

MVH Helle
Regner med at kontakte politiet en dag i næste uge. Sydbank bliver kontaktet igen imorgen, for at høre, hvad de har fået ud af papierne fra Kerkemeier. Om det virkelig (håbe håbe) er en liste over dem som han skylder penge.
Man må kunne gøre en indsigelse til banken, at man er utilfreds, sådan at de finder ud af, at vi altså hverken får varer eller penge.

Ang anmeldelsen til politiet, er det mon smartest at én person anmelder, og så opgiver navne på alle andre utilfredse kunder, eller skal vi hver især indgive en anmeldelse, nogen der ved noget om det???
helleq
Stoker I
Stoker I
12
Indlæg: 19
Tilmeldt: 31 aug 2011 14:01

Traepiller24.dk

Indlæg af helleq »

nix! jeg ender bare på min egen side....har søgt igen men nej!... kan du ikke lige søge mig ( Helle Quaade) send linket som besked...måske det virker? :roll:

Besvar