Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Traepiller24.dk

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Tyskland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler
Besvar

Hvor mange Stjerner vil du give Traepiller24.dk

5 (Bedst)
1
3%
4
0
Ingen stemmer
3
0
Ingen stemmer
2
0
Ingen stemmer
1 (Dårligst)
29
97%
 
Afgivne stemmer: 30

tania
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 77
Tilmeldt: 04 sep 2011 19:39

Traepiller24.dk

Indlæg af tania » 07 sep 2011 21:58

ja det er frank og torben der er bagmændene og dybt krimminele ! håber fandme de fanger dem ...


Brugeravatar
Ulrik
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 11089
Tilmeldt: 09 dec 2006 12:50
Mit fyr: 10 KW Scotte Mini
Areal: 96/87 m2
Brændsel: German Pellets
Fremviser gerne i postnummer: 5474
Dagligt forbrug: 11 kilo
Årligt forbrug: Est. <6 ton
Geografisk sted: Veflinge, Fyn
Givet likes: 119 gange
Modtaget likes: 141 gange

Traepiller24.dk

Indlæg af Ulrik » 07 sep 2011 22:02

TrikerenDK » 07 Sep 2011, 21:53 skrev:Til Ulrik. Det tyder på at Frank Wilstermann er indblandet i begge sager, både traepiller24 og energy-liquidator, er det noget du har kendskab til?
Og til Peder P. Det var da en positiv kommentar du kom med! Vi kæmper videre. Om ikke andet skal de fandme få lov at få den straf de har fortjent. Får vi nogle af pengene tilbage, er det jo bare en god sidegevinst!
Nej, jeg aner ikke hvem der står bag i nogen af sagerne.
Jeg har desværre ikke noget nyt.
MvH Ulrik©

TrikerenDK
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 6
Tilmeldt: 04 sep 2011 08:34

Traepiller24.dk

Indlæg af TrikerenDK » 07 sep 2011 22:04

OK. Faldt bare over Franks navn i tråden om energy-liquidator også nemlig. Men det gør det selvfølgelig nemmere, jo færre de skal fange :)

ts.jensen
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 29
Tilmeldt: 27 sep 2010 18:52

Traepiller24.dk

Indlæg af ts.jensen » 07 sep 2011 22:21

FALDT LIGE OVER NOGET OM TRÆPILLER24...Et par fra Oksbøl har mistet alle deres varmepenge, da de bestilte træpiller hos fupfirmaet Træpiller24.
Foto: Colourbox Varde07. 09. 2011 13:05
Alle varmepengene er væk: Oksbøl-par snydt af fup-firma
Af: Ann Katrine Warren
TRÆPILLER: Det skulle have holdt dem varme hele vinteren, men i stedet er det endt som en kold spand vand i hovedet, at Tania Frøsig og hendes mand sendte en bestilling til det tyske firma Træpiller24. Det skriver ekstrabladet.dk.

Parret, som bor i Oksbøl med deres to børn, er blandt en lang række danskere, der er blevet snydt af firmaet for mere end 700.000 kroner. Træpiller24 reklamerer med, at de leverer billige træpiller og andre opvarmningsmaterialer i både Danmark og Tyskland.

Relaterede artikler:
> Fusk med træpiller: Det strømmer ind med politianmeldelser


Tania Frøsig har to gange tidligere købt træpiller gennem firmaet uden problemer. Derfor var hun og manden ikke betænkelig ved at bestille endnu en levering for knap 16.000 kroner.

Men træpillerne er aldrig dukket op, og parret har forgæves forsøgt at få fat i Træpiller24.

Nu har de måttet låne penge af noget familie for at købe træpiller gennem en anden og sikker virksomhed.

- Men pengene skal jo betales tilbage, og vi har tømt hele varmebudgettet på træpiller24. Man går rundt med ondt i maven hele tiden og forsøger at skjule, hvordan man har det, fordi ens børn ikke skal mærke, at mor og far har problemer med at skaffe varme, siger Tania Frøsig til ekstrabladet.dk.

Familien har nu meldt Træpiller24 til politiet.

tania
Stoker III
Stoker III
Indlæg: 77
Tilmeldt: 04 sep 2011 19:39

Traepiller24.dk

Indlæg af tania » 07 sep 2011 22:53

ja det er mig ! altså i extra bladet ... det er også jyske vestkysten ! det kom i i formiddags det fra extra jeg har lagt link på begge dele ind her i forum


tøth
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 8
Tilmeldt: 01 sep 2011 15:10
Mit fyr: scotte blackstar 2, 10 kw
Areal: 140
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 9550
Geografisk sted: true, mariager

Traepiller24.dk

Indlæg af tøth » 08 sep 2011 11:02

er der andre der har fået denne mail ???


Kære kunder,
Jeg havde lavet en kontrakt med en grossist, som viste sig at være det pure opspin, og en reel bedragerbande. Det drejer sig om firmaet GREENPOWER & TRADE LTD repræsenteret af direktør igennem Ernst Deutsch fra London, som skulle have været min faste leverandør på træpiller til en fornuftig pris, jeg begyndte at overføre penge til dem, og de lovede højt og helligt leverancer, på trods af min bankgarenti, leverede de kun 96 paller, og ville have yderligere penge.

For at undgå yderligere skader overfor alle kunder, har jeg taget kontakt til min advokat, og har taget kontakt til statsadvokaten i Kiel, som på min opfordring har indefrosset alle indbetalinger, således der ikke kommer til at ske mere før end sagen bliver opklaret, samtidig har politiet i Danmark spærret kontoen i Sydbank. Der står ialt dkk over 2.500.000,00 på disse konti, som på nuværende tidspunkt bliver forvaltet af politiet.

Jeg arbejder sammen med politiet får at få sat disse bagmænd bag lås og slå.

Firmaet KPG Kerkemeier-Photovoltaik-Gruppe GmbH, repræsenteret igennem undertegnede har aldrig haft til hensigt at bedrage, eller ikke levere bestilte varer, tvært imod var det min hensigt at få opbygget en sund og aktiv virksomhed.Vi har også gjort hvad vi kunne for at få varer frem og få dem leveret, vi har også leveret varer til kunder for mere end € 100.000,00.

Jeg beder om jeres forståelse i denne situation, og forsøger at minimere jeres påførte skader mest muligt.

Grundet de mange opkald, samt mange mail forespørgsler, har det været svært at give de tilbagemeldinger som jeg burde, og ville have givet jer, men om I sender mig en forspørgsel fremadrettet vil jeg gøre mit bedste for at besvare hurtigst muligt, I kan anvende følgende mail adr.:

kerkemeier.gruppe@googlemail.com

Om I har interesse i at henvende jer direkte til politiet i Tyskland kan I tage kontakt: VG: 507450/11 geführt, Tel: +494311603149 .

Jeg vil løbende informere jer om ændringer, og nyheder.

Jeg har i de seneste dage kunnet følge med i mediernes intense jagt på den skyldige, og har observeret at Karsten Sonne har været nævnt i denne sammenhæng, og jeg vil gerne her en gang for alle informere jer om at han ikke er skurken, men Karsten er en god ven, og samarbejdspartner som der har gjort alt for at minimere skaden. Karsten har bl.a. været årsag til at der er blevet leveret 288 paller træpiller. Det har ikke været nok, hvilket vi beklager på det dybeste. Derudover spiller andre forhold ind som årsag til at jeg ikke har kunne informere jer på et tidligere tidspunkt.

Jeg ser frem til at kunne finde en acceptabel afslutning på denne ulykkelige historie.

Mange hilsner

Fritz Kerkemeier
adm. Direktør






KPG Kerkemeier-Photovoltaik-Gruppe GmbH
Hauptstraße 117
10827 Berlin
Deutschland
marketing@traepiller24.dk

hilsen thomas

Arnen
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 12
Tilmeldt: 12 sep 2010 22:33
Mit fyr: KL 2
Areal: ca.200 m2
Brændsel: Piller
Fremviser gerne i postnummer: 8723
Geografisk sted: Kragelund Løsning

Traepiller24.dk

Indlæg af Arnen » 08 sep 2011 12:46

Har fået samme mail som Thomas,idag kl.10,50.

Brugeravatar
clauskk
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 49
Tilmeldt: 11 okt 2007 16:59
Mit fyr: Varmepumpe Heliotherm
Areal: 170
Brændsel: el
Fremviser gerne i postnummer: 5471
Årligt forbrug: 10000 kr

Traepiller24.dk

Indlæg af clauskk » 08 sep 2011 12:59

jeg skrev om firmaet her på stokerpro for over 1 år siden og advarede mod firmaet... Den gang fik jeg pillerne, men de kunne bruges til at graves ned i haven.....
mvh

Claus

Brugeravatar
Jordsmeden
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 249
Tilmeldt: 25 dec 2008 11:42
Mit fyr: Woody 6.11 på dor16 kedel
Areal: 175m2+ 25m2 hobbyrum
Brændsel: R.W piller
Fremviser gerne i postnummer: 8723
Dagligt forbrug: p.t ca 18 kg
Årligt forbrug: 2011: 6000 kg
Geografisk sted: Kragelund/hedensted
Givet likes: 1 gang
Modtaget likes: 2 gange

Traepiller24.dk

Indlæg af Jordsmeden » 08 sep 2011 14:36

Claus havde du bestilt et anerkendt mærke eller noget no name.. det har jo stor betydning for oplevelsen :wink:

Cheetahrian
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 08 sep 2011 11:37

Traepiller24.dk

Indlæg af Cheetahrian » 08 sep 2011 14:40

Det har heller ikke været kvaliteten af pillerne jeg har været bekymret for, men også "german pellets" jeg har bestilt.. og når man regner kr/kwh ud er de også oftest billigst.


Besvar