Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Pellets Trading Flensburg

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Tyskland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler

Hvor mange Stjerner vil du give Pellets Trading Flensburg

5 (Bedst)
10
77%
4
0
Ingen stemmer
3
0
Ingen stemmer
2
0
Ingen stemmer
1 (Dårligst)
3
23%
 
Afgivne stemmer: 13

pendec

Re: Pellets Trading Flensburg

Indlæg af pendec » 15 jun 2016 13:35

Dunas skrev:Så er der bestilt 5 paller Lava træpiller til 6495 kr. Det må siges og være en okay pris... icon_cheesygrin.gif
Var der tilbd igår? Idag koster de 1635,- pallen? Altså 8175 for 5 paller?


jan_vennike
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 43
Tilmeldt: 29 mar 2013 12:11
Modtaget likes: 1 gang

Re: Pellets Trading Flensburg

Indlæg af jan_vennike » 15 jun 2016 20:33

pendec skrev:Var der tilbd igår? Idag koster de 1635,- pallen? Altså 8175 for 5 paller?
Stadig 1299,- http://traepiller.de/epages/4f94cb6e-72 ... Products/2

pendec

Re: Pellets Trading Flensburg

Indlæg af pendec » 15 jun 2016 21:30

Ok, sjovt..
se denne:
http://star-pellets.de/epages/1361e266- ... roducts/13

Samme navn, samme logo, bare tysk og anden pris.

jan_vennike
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 43
Tilmeldt: 29 mar 2013 12:11
Modtaget likes: 1 gang

Re: Pellets Trading Flensburg

Indlæg af jan_vennike » 16 jun 2016 08:21

pendec skrev:Ok, sjovt..
se denne:
http://star-pellets.de/epages/1361e266- ... roducts/13

Samme navn, samme logo, bare tysk og anden pris.
Mystisk - deres officielle gamle side er jo http://www.e-holzpellets.de/16.html og trykker du på linket kommer du over på deres nye side http://traepiller.de og der koster Lava kun de 1299,-

Brugeravatar
Dunas
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 986
Tilmeldt: 15 apr 2010 18:17
Mit fyr: Version 7.0680 BS - 10 og 16 Kw brænder.
Areal: 153
Brændsel: 6 mm træpiller
Årligt forbrug: 4 tons
Givet likes: 53 gange
Modtaget likes: 125 gange

Re: Pellets Trading Flensburg

Indlæg af Dunas » 16 jun 2016 17:40

pendec skrev:Ok, sjovt..
se denne:
http://star-pellets.de/epages/1361e266- ... roducts/13

Samme navn, samme logo, bare tysk og anden pris.
Jeps, har fået en faktura på 6495 kr. for 5 paller Lava træpiller af 975 kg pr. palle.
Ja, de har åbenbart flere hjemmesider.
Og jeg har som nævnt være tilfreds med disse piller i mit Woody fyr, de er lidt kortere i længde end
andre pilletyper, som jeg prøvet. Det er ikke et problem ved mig.


Brugeravatar
Dunas
Stoker XIV
Stoker XIV
Indlæg: 986
Tilmeldt: 15 apr 2010 18:17
Mit fyr: Version 7.0680 BS - 10 og 16 Kw brænder.
Areal: 153
Brændsel: 6 mm træpiller
Årligt forbrug: 4 tons
Givet likes: 53 gange
Modtaget likes: 125 gange

Re: Pellets Trading Flensburg

Indlæg af Dunas » 18 jul 2016 11:01

Så fik jeg leveret mine 5 paller Lava træpiller. Det er gået fint med og handle med Pellets Trading Flensburg :great:.
Jeg overførte pengene via bankoverførsel for en ugen siden. Der kom en mail dagen efter, at min ordre var betalt.
Senere på ugen kom der en mail, at min ordre er afhentet af fragtshoppen. Så alt i alt en god oplevelse med Pellets Trading Flensburg.
Hver enkelt palle Lava træpiller var også pakket pænt ind i en hvid plastik forsegling, så hvis det havde regnet, ville det ikke være et problem.

Blev ringet op af fragtshoppen i fredags, at de ville komme mandag formiddag. Fik også en sms i går søndag, at
de ville komme mandag formiddag, og jeg ville blive ringet op en ½ timer før levering. Det passede mig fint, da jeg har ferie icon_cheesygrin.gif.
I morges blev jeg så ringet op kl.06.00, fik så ikke lige taget mobilen. Men tænkte, det kunne jo være fragtshoppen, så ringede
lige tilbage på det nummer. Ganske rigtig, han holdt allerede uden foran mit hus, og havde læsset de 2 første paller af :shock:.
Så jeg måtte springe i tøjet og ud til ham, så træpillerne kunne komme på plads i min garage.
Han var nu meget flink chaufføren, og han hjælp med og sætte dem på plads i garagen, så de er tilgivet :great:.
Men hold kæft hvor en morgen opvågning :shock:, når man først regner med, at de kommer tidligst efter kl.08.00.
Hvis de havde sagt, at de kom fra morgenstunden, gad vide om det så havde været kl.04.00 om morgen :roll:??
Jeg er fuld tilfreds, og vil stadigvæk bruge fragtshoppen :great:. Og er helt tryk ved og handle med Pellets Trading Flensburg :great:.

john_madsen
Stoker VI
Stoker VI
Indlæg: 216
Tilmeldt: 12 jul 2013 08:56
Mit fyr: scotte 16kw
Areal: 200
Brændsel: piller
Årligt forbrug: 12
Geografisk sted: struer
Givet likes: 3 gange
Modtaget likes: 46 gange

Re: Pellets Trading Flensburg

Indlæg af john_madsen » 18 jul 2016 13:24

Ja, fragtshoppen står tidligt op.
Jeg har et par gange aftalt med dem at de gerne må komme meget tidligt, da jeg skal på arbejde.
Jeg har så været FÆRDIG med at læsse 24 paller af lastbilen kl. 06.

jan_vennike
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 43
Tilmeldt: 29 mar 2013 12:11
Modtaget likes: 1 gang

Re: Pellets Trading Flensburg

Indlæg af jan_vennike » 04 aug 2016 15:48

Jeg kommer så ikke til at bruge Fragtshoppen mere til de piller jeg får fra Pellets Trading.

Nu har jeg de sidste 4-5 år brugt kombinationen Pellets Trading/Fragtshoppen og gjorde det også i år.

EFTER levering ringer de så og vil have flere penge, fordi det er bøvlet at komme ned til mig - og ja, det er det og det skriver jeg faktisk også når jeg bestiller. Jeg skriver at der skal bakkes 700 m og det har ALDRIG været et problem før - men nu vil de pludselig have 250 kr ekstra for det.

I forvejen er fragtshoppen endda en anelse dyrere en de andre vognmænd - for mit vedkommende med 7 paller er det 218 kr/palle, hvor de andre kun tager 200 - så oveni at de er dyrere vil de så også have ekstra - altså efter at de har godkendt ordren og leveret pillerne.

Så pænt farvel til Fragtshoppen.

pendec

Re: Pellets Trading Flensburg

Indlæg af pendec » 04 aug 2016 15:55

jan_vennike skrev:EFTER levering ringer de så og vil have flere penge, fordi det er bøvlet at komme ned til mig - og ja, det er det og det skriver jeg faktisk også når jeg bestiller. Jeg skriver at der skal bakkes 700 m og det har ALDRIG været et problem før - men nu vil de pludselig have 250 kr ekstra for det.
Og jeg som har lastbiler som må bakke 125 meter :) , 700 meter er langt. Mærkeligt er de efter fakturerer dig for dette, jeg har været ude for at chaufføren simpelthen stiller varen de 125 meter væk, eller kører fordi han ikke kan gøre som ønsket. (Ikke træpiller, der har jeg dog sikret de kan når de skal)

jan_vennike
Stoker II
Stoker II
Indlæg: 43
Tilmeldt: 29 mar 2013 12:11
Modtaget likes: 1 gang

Re: Pellets Trading Flensburg

Indlæg af jan_vennike » 04 aug 2016 18:52

pendec skrev:Og jeg som har lastbiler som må bakke 125 meter :) , 700 meter er langt. Mærkeligt er de efter fakturerer dig for dette, jeg har været ude for at chaufføren simpelthen stiller varen de 125 meter væk, eller kører fordi han ikke kan gøre som ønsket. (Ikke træpiller, der har jeg dog sikret de kan når de skal)
Det er jo fair nok - men når jeg har skrevet 700 m og de har accepteret ordren uden at kny og uden forbehold - så skal de ikke komme rendende bagefter og vil have ekstra.

Men tror det var en ny chauffør, for de mere erfarne som har været her, bruger ikke lang tid på at bakke herned.


Besvar