Hej i Forum
Jeg har givet karakteren "4 Stjerner", idet jeg trækker 1 stjerne fra pga. den
lange leveringstid, hvor man godt kunne bruge lidt opdateringer hen ad vejen.
I stedet måtte jeg selv e-maile efter statusopdateringer. På dette punkt er der
bestemt plads til forbedringer. Jeg bestilte den 9/10, og har modtaget IKEA
pillerne dd.. Grunden til at jeg "kun" trækker 1 stjerne fra, er såmænd fordi
jeg via denne tråd, på forhånd var advaret om risiko for lange leveringstider.
Der var ligeledes en smule tvivl omkring betalingen. Det er forvirrende når man
under bestillingsproceduren, bliver præsenteret for en VISA betalingsmulighed,
samtidig med at man efterfølgende får et andet link til betaling med Dankort
sammen med ordrebekræftigelsen. Een betalingsmulighed ville være rigeligt,
eller TYDELIG information om de forskellige betalingsmuligheder. Jeg brugte
VISA betalingen, der dog forløb uden nogen problemer overhovedet.
Dog synes jeg godt man kunne oplyse, at transportfirmaet (Trapeez), skulle
have kontant betaling ved levering (Fik dog en kvittering af chaufføren). Dertil
kunne det faktisk være rart, hvis transportfirmaet ville ringe lidt tidligere end
blot en time før ankomst (kl. 09.00). Havde jeg ikke haft en mulighed for at lade
en anden modtage og betale for transporten, havde jeg måtte ræse hjem fra
arbejde i utide. På dette punkt er der også plads til forbedringer.
Nu skal det så ikke være ris det hele, for mine E-mails blev besvaret pr. tlf.
af Morten. Og det skete som regel inde for ganske få minutter efter at jeg
sendte mailen. Det er da kundeservice
Men nu da pillerne endelig står her i min indkørsel, så melder det næste store
spørgsmål sig nu; Hvornår mon vi får rigtig vinter, så fyret kan komme rigtig
igang
Mvh.