Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Energihuset GmbH

Bruger til bruger info om træpille forhandlere i Tyskland
Vi opretter et emne til hver træpille forhandler

Hvor mange Stjerner vil du give Energihuset GmbH

5 (Bedst)
4
67%
4
0
Ingen stemmer
3
0
Ingen stemmer
2
0
Ingen stemmer
1 (Dårligst)
2
33%
 
Afgivne stemmer: 6

Brugeravatar
John Skov Jensen
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 5003
Tilmeldt: 02 maj 2009 20:40
Mit fyr: Atmos DC40GD
Areal: sammenlagt 350 m2
Brændsel: Bøg
Fremviser gerne i postnummer: 8370
Geografisk sted: Ødum, 8370 Hadsten
Modtaget likes: 440 gange

Energihuset GmbH

Indlæg af John Skov Jensen » 16 nov 2014 20:28

Pillempusher 1983 skrev:Jeg ved godt at dette er et meget gammelt indlæg men jeg har lidt insider viden i denne sag, og jeg vil gerne svare Ulrik.
1. En klar regel for at indbringe sagen for retten er jo at man skal vise en kvittering for at man har betalt de varer man med l... og latin har fået leveret, hvis man gør det kunne det jo tænkes at der var nogen der gad tage sig af dette problem.

Jeg ved da godt at dette indlæg sikkert bliver slettet, men man skal for pokker vel betale sine varer før man kan klage eller ?????
Jeg syntes det være på sin plads at du bekender kulør og forklarer hvem du er og hvilke relationer du har til denne sag. Det er jo tilsyneladende længe siden der var blevet skrevet i denne tråd og du dukker bare op, næsten ud af den blå luft


Pillempusher 1983
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 15 nov 2014 17:48

Energihuset GmbH

Indlæg af Pillempusher 1983 » 16 nov 2014 23:07

Virker der reelt IKKE at betale,helt ærligtman brokker sig over noget , men man gider IKKE betale. Han har aldrig givet tilladelse til man kunne komme og selv måle op, virker Det reelt denne Gratist har aldrig villet samarbejde om at finde en løsning, virker det reelt ?????Der er aldrig sagt at han skulle betale det fulde beløb, men har har fra første sekundt # truet med at han ville hænge firmaet ud i div medier på inter nettet hvis der ikke blev givet et afslag på ca det halve . Det blev helt klart afvist. Men der er ikke blevet taget usligere skridt til noget ,da det koster mere i incasso at indrive sådanne beløv , og det ved nogle mennesker meget vel.Men på samme tid er der ved løgn og løfter opnået kredit, det og det at man klager over noget man aldrig har betalt ?????
Undskyld er det reelt

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Energihuset GmbH

Indlæg af Landlyst » 17 nov 2014 07:17

Pillempusher 1983 skrev:Virker der reelt IKKE at betale,helt ærligtman brokker sig over noget , men man gider IKKE betale. Han har aldrig givet tilladelse til man kunne komme og selv måle op, virker Det reelt denne Gratist har aldrig villet samarbejde om at finde en løsning, virker det reelt ?????Der er aldrig sagt at han skulle betale det fulde beløb, men har har fra første sekundt # truet med at han ville hænge firmaet ud i div medier på inter nettet hvis der ikke blev givet et afslag på ca det halve . Det blev helt klart afvist. Men der er ikke blevet taget usligere skridt til noget ,da det koster mere i incasso at indrive sådanne beløv , og det ved nogle mennesker meget vel.Men på samme tid er der ved løgn og løfter opnået kredit, det og det at man klager over noget man aldrig har betalt ?????
Undskyld er det reelt
Du er go til at snakke uden om! Hvem er du? Er du den anden part? eller blot tredje part?
Efter flere mails frem og tilbage med Energihuset, indrømmer de at tårnene ikke indeholder den mængde der annonceres med, men de er ikke villige til at reducere prisen og truer med inkasso hvis ikke deet fulde beløb betales.
Er dette en løgn, eller hvad? :shock:

Pillempusher 1983
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 15 nov 2014 17:48

Energihuset GmbH

Indlæg af Pillempusher 1983 » 17 nov 2014 09:14

Delvis . De har ikke ville nedsætte prisen eftersom der ikke var betalt en krone , derefter blev det nævnt at så måtte sagen sendes til inkasso. Efter følgende blev der lavet et forlig . dette blev heller ikke overholdt / betalt.
Der er ganske rigtigt sagt "det kan sku godt være der ikke er nok i tårnet , men du har vist fået en del mere en du har betalt for ( nemlig nul kr )
Så det er jo taget ud fra et sammenhæng.

Pillempusher 1983
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 5
Tilmeldt: 15 nov 2014 17:48

Energihuset GmbH

Indlæg af Pillempusher 1983 » 17 nov 2014 09:21

Svar til hvem jeg er. Jeg har arbejdet for Energihuset. Det gør jeg ikke mere


Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Energihuset GmbH

Indlæg af Landlyst » 17 nov 2014 11:09

Så kunne det være spændende at høre hvad trådstarter nu har at sige til dette?

Og hvordan kan det være du "tilfældigtvis" er faldet over dette emne som dit første her på stokerpro, hvis du ikke har mere med firmaet at gøre?

newpas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1713
Tilmeldt: 06 nov 2011 13:28
Mit fyr: MGM15 Årg 2007
Areal: 150+kælder
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9870
Dagligt forbrug: For stort men kræves
Årligt forbrug: 510sæk/år=8T
Geografisk sted: Nordjylland/Hørmested
Givet likes: 35 gange
Modtaget likes: 13 gange

Energihuset GmbH

Indlæg af newpas » 17 nov 2014 12:13

Landlyst hvorfor ikke spørge om kunden har betalt 2/3 af den forlangte pris for det træ han har fået. Så kunne diskussionen jo starte derfra!

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Energihuset GmbH

Indlæg af Landlyst » 17 nov 2014 12:39

Newpas det er der for det kunne være godt at høre hvad trådstarter siger til hvad der er lagt frem....

Og du må da medgive at det virker en smule suspekt at en en tidliger medarbejder som det første her inde kommentere på en så gammel tråd...... ?

newpas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1713
Tilmeldt: 06 nov 2011 13:28
Mit fyr: MGM15 Årg 2007
Areal: 150+kælder
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9870
Dagligt forbrug: For stort men kræves
Årligt forbrug: 510sæk/år=8T
Geografisk sted: Nordjylland/Hørmested
Givet likes: 35 gange
Modtaget likes: 13 gange

Energihuset GmbH

Indlæg af newpas » 17 nov 2014 13:01

Ja rigtigt, Men derfor vil jeg alligevel gerne vide om det der faktisk blev leveret er betalt!

Landlyst
Stoker XVIII
Stoker XVIII
Indlæg: 4479
Tilmeldt: 13 okt 2009 22:03
Mit fyr: Scotte 16kW V. 10, Blackstar semirens
Areal: 200kvm+ 60kvm
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 8830
Dagligt forbrug: 30,8
Årligt forbrug: 6 tons
Geografisk sted: 8830 Tjele
Givet likes: 22 gange
Modtaget likes: 12 gange

Energihuset GmbH

Indlæg af Landlyst » 17 nov 2014 14:26

Klart det vil jeg også gerne vide.... Og det må trådstarter jo kunne svare på......


Besvar